klopt. deze staat op de blu-ray box die ergens in november uit komtquote:
Ik kan me geen beter einde voorstellen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef sjeppert het volgende:
[..]
klopt. deze staat op de blu-ray box die ergens in november uit komt
SPOILER ALERTquote:Op maandag 30 september 2013 20:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij is erg mooi, met onder andere ook Gus en Mike die nog even langskomen. Enigssinds emotionele Talking Bad ook voor de crew.
Heb het nog niet confirmed gezien, maar de collectie gaat wel een aantal exclusive extra's brengen.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
Wow, wat een perfect einde. Laatste ep kon gewoon haast niet beter voor mij. Ik was ook echt opgelucht toen Walt dus echt de pijp uit ging..prison was echt gaar geweest.
En mooi het laatste shot van Jesse. Bruggetje direct gelegd naar de spin-off film met hem. Wel een beetje makkelijk dat het nu om speed ipv meth zal gaanHij heeft wel stomtoevallig wat littekens op z'n smoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik hoop het. Zal weer even wennen zijn voor mij net als ik erg moest wennen want ik zag Mr. White constant als die sukkelige vader uit Malcom and the middlequote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef wolfrolf het volgende:
Bryan Cranston als Lex Luthor gaat zo smerig hard kont schoppen.
Flynn is er ook en hij is nog steeds gehandicapt!quote:
Is dat al confirmed?quote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef wolfrolf het volgende:
Bryan Cranston als Lex Luthor gaat zo smerig hard kont schoppen.
Jammerquote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het is confirmed dat het een hoax is ja
Had ik ook. De laatste beelden waren echt zoveel beter voor mij geweest met een ander nummer. Beetje jammer want het einde vond ik nu ook al mooi.quote:Op maandag 30 september 2013 18:56 schreef Ill-Skillz het volgende:
Maar goed, ik vond dat nummer op het eind echt zo erg niet tof. Hadden meer mensen dat? Vind ik echt bud, want normaal gesproken vond ik de muziek altij super.
ALLES GOED op de manier waarop Walt dood ging na danquote:
Todd is door Jesse vermoordquote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Meneerik2 het volgende:
Wat een eind, bazenserie. Vijf jaar begonnen met kijken, en nu af. Beetje verdrietig dat het af is en mijn vriendin had een beetje gehuild...
ENNNNNNNNNN:
[..]
ALLES GOED op de manier waarop Walt dood ging na dan
quote:Breaking Bad will not only be remembered as a TV drama that went out on top — creatively, and in terms of popularity — but possibly as a game-changer for underdog TV shows. The second half of the fifth season premiered last month to a stunningly large audience for the long-struggling cult-favorite series, delivering a record 5.9 million viewers. A couple weeks ago, ratings notably rose to 6.4 million viewers. Then last week’s penultimate hour crept up to 6.6 million.
For the grand series finale Sunday night, Breaking Bad hit 10.3 million viewers.
Vind ik weinig... 10 mlj op 300 mlj inwoners, is 500k op 15 mlj inwoners.quote:
Als je het afzet tegen hoogstens 2 a 3 miljoen kijkers die een basic cable station normaal trekt is die 10,3 mln echt bizar hoog.quote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vind ik weinig... 10 mlj op 300 mlj inwoners, is 500k op 15 mlj inwoners.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heb het nog niet confirmed gezien, maar de collectie gaat wel een aantal exclusive extra's brengen.
Ik zie vooral erg uit naar de 2u durende backstage documentaire.
bron: http://www.shortlist.com/(...)bad-box-set-revealedquote:And no 'box set to end all box sets' would be complete without a three-minute ALTERNATIVE ENDING. And a DOCUMENTARY about the ALTERNATIVE ENDING.
Godsammequote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef sjeppert het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.shortlist.com/(...)bad-box-set-revealed
Mij te duur, en schijfjes wisselen is wel heel erg 2008quote:Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft deze al in de pre order staan?
http://www.amazon.co.uk/B(...)+The+Complete+Series
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 20:40 schreef Ugjerke het volgende:
Nu ik 'em twee keer heb gekeken zie ik ook waarom Todd de M60 zo makkelijk overleefde, die was Walt van Jesse af aan het halen.
Die van Amazon.com is voor All Regions. Amazon.co.uk is alleen voor Regio 2.quote:Op maandag 30 september 2013 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme
Het is een Sony release he.. die zijn toch regio gelocked?
EDIT
OH SNAP HET IS CO.UK !!!!!!!!!!!
Zomfg. Sowieso was dit een bazen einde en Walt is fucking baas.quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef sjeppert het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.shortlist.com/(...)bad-box-set-revealed
D'awwww.twitter:aaronpaul_8 twitterde op maandag 30-09-2013 om 19:07:19Jesse,I love you and you will always be a part of me. Thanks for the memories.Your friend,Aaron reageer retweet
Tsja, alles komt precies op zijn pootjes terechtquote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Hollywood einde?what the fuck.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
https://twitter.com/DamonLindelof
Ik kan hier helemaal niks aan toevoegenquote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef Yi-Long het volgende:
Net het einde bekeken. Op zich prima, en geweldige serie en daar doet dit einde niets aan af uiteraard...
MAAR...
... ik vond het persoonlijk misschien allemaal iets TE mooi afgehandeld allemaal. Het is, voor zover mogelijk was natuurlijk, wel weer een typisch 'Hollywood-einde'. Walt herstelt zijn zonde, doet zijn bekentenissen, heeft zijn afscheid, de vrouw en kinderen blijven (redelijk) goed achter, Jesse krijgt zijn wraak, krijgt de kans nog 1x te laten zien dat hij een goed hart heeft door Walt niet af te schieten of omver te rijden, alle bad guys en girl dood, de achterbakse ex-collega's ook 'netjes' teruggepakt en gebruikt, en Walt kan enigzins trots en voldaan terugkijken op een mooi avontuur en ongeėvenaarde achievements, en op die manier toch enigzins tevreden en rustig sterven, ipv afgebroken te zijn geworden alsnobody door de kanker.
Allemaal geweldig, en op zich dus ook redelijk bevredigend voor de kijkers etc etc, maar ergens hoopte ik nog ergens op 1 groot hartverscheurend 'onrecht', of dat het allemaal net niet zo ging als gepland, etc etc.
Daarnaast miste ik ook enigzins het verrassingseffect, aangezien ze deze aflevering alles eigenlijk van te voren al een beetje verraden hadden (de ricine, de machinegeweer, etc etc).
9/10 voor de laatste episode. 10/10 uiteraard voor de hele serie. Het is een meesterwerk in alle opzichten: verhaal, acteerwerk, cinematography, muziek, etc etc.
Dan zou ik deze pakken:quote:Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wie heeft deze al in de pre order staan?
http://www.amazon.co.uk/B(...)+The+Complete+Series
[ afbeelding ]
Die twitter accountquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, maar heeft Lindelof ooit toegegeven dat het script van Lost naar het einde toe steeds harder ging rammelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |