Allebei. Better safe then sorryquote:Op maandag 30 september 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
In m'n pols of in m'n hals.
[..]
Goed idee
Geen idee eigenlijk.quote:
Ik denk dat ik ga hardlopenquote:Op maandag 30 september 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook nog gebruik maken van het goede weer.
Oke, be right back.quote:Op maandag 30 september 2013 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allebei. Better safe then sorry
Bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Na gisteren de beelden te hebben gezien van de Cambuur Leeuwarden aanhang in Heerenveen, ben ik een beetje fan geworden van die club. Schitterende tifo trouwens met al die Hollandse vlaggen en banieren met "anti-Fries" erop.
Ik verveel mij daar nooit hard genoeg voor.. Hardlopenquote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Daar heb ik de energie niet voor.
ben je er weerquote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga hardlopen
[..]
Oke, be right back.
Het drijft mij meestal tot fantasieën over alcoholisme. Nu maar eerst eest een aflevering van Rome.quote:Op maandag 30 september 2013 16:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik verveel mij daar nooit hard genoeg voor.. Hardlopen
Toffe seriequote:Op maandag 30 september 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het drijft mij meestal tot fantasieën over alcoholisme. Nu maar eerst eest een aflevering van Rome.
Ballotagecommissie en zulks.quote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Kwam dit tegen tussen mijn actieve topics, het werk is allang niet meer interessant en 1+1=2 ..
Of had ik eerst een pic van m'n tieten moeten posten?
Ik wel want voer geen flikker uitquote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Daar heb ik de energie niet voor.
Waarom die 'quote:Op maandag 30 september 2013 16:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik verveel mij daar nooit hard genoeg voor.. Hardlopen
Jaquote:
Vind hardlopen behoorlijk kansloos om te doen. Totaal geen reet aan zeg maar. Dan word ik liever gewoon een fatty.quote:
Uitzending Gemist? Sportjournaal?quote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je nog ergens de eredivisie samenvattingen kijken?
Ik ben al fatty straks obesequote:Op maandag 30 september 2013 17:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind hardlopen behoorlijk kansloos om te doen. Totaal geen reet aan zeg maar. Dan word ik liever gewoon een fatty.
Cool. Volgens mij zat dat vroeger niet op uitzendinggemist.quote:Op maandag 30 september 2013 17:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uitzending Gemist? Sportjournaal?
Heb je ook wel nodig om af te vallen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga hardlopen
[..]
Oke, be right back.
Geen ideequote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Volgens mij zat dat vroeger niet op uitzendinggemist.
Bedankt
Smoofie met zijn wijze opmerkingen. Poeh.quote:Op maandag 30 september 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je ook wel nodig om af te vallen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 30 september 2013 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Na gisteren de beelden te hebben gezien van de Cambuur Leeuwarden aanhang in Heerenveen, ben ik een beetje fan geworden van die club. Schitterende tifo trouwens met al die Hollandse vlaggen en banieren met "anti-Fries" erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |