wil je ook aandacht?quote:
Heb jij een leven?quote:Op maandag 30 september 2013 18:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
graag
ik ben verdrietig want xcachet deed stom tegen mij en nu moet ik een beetje huilen
dont cri plsquote:Op maandag 30 september 2013 18:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
graag
ik ben verdrietig want xcachet deed stom tegen mij en nu moet ik een beetje huilen
oh ja want er zijn verschillende definities van het hebben van een leven. dus wanneer ik zeg wat ik in het dagelijkse leven doe ga je me emo giffen omdat dat afwijkt van jou levensstijl en dus zou ik geen leven hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik dat zou moeten uitleggen zegt misschien al genoeg
Dat zou ik niet emo.giffenquote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ja ik heb een leven. ga naar school heb vrienden enzovoorts
moet ook nog vlees op togquote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef c-u-t-e het volgende:
Heyy Mensjes!
Hmmm heerlijk Turkse pizza gegeten!
Tip voor wie was het ook alweer? Met de oven?
Hup turkse pizza 3min erin. Sla erop met komkommer en tomaat (en ui).
Saus en klaar!
Kan, maar hoeft niet. Dit was al goed vullend.quote:
Nou dan noemen we dit een Turkse pizza zonder vlees..quote:
dan hoef ik hem nietquote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou dan noemen we dit een Turkse pizza zonder vlees..
Het is ook puur omdat het makkelijk en snel is.
Met dat vlees ben je alweer veel langer bezig.
volgens mij is het al 10 jaar geleden dat ik een turkse pizza atquote:Op maandag 30 september 2013 18:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh, ik heb beide ook van de Turk gehad, en met of zonder vlees, vind ze allebei heerlijk.
Haha ik ken het pas een jaar of 2 joh :pquote:Op maandag 30 september 2013 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het al 10 jaar geleden dat ik een turkse pizza at
zou eigenlijk niet weten of de turk hier in het dorp ze eigenlijk wel heeftquote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha ik ken het pas een jaar of 2 joh :p
Ik vond een broodje shoarma altijd wel prima, van mij hoefden
die andere dingen niet. Maar nu toch af en toe iets geprobeerd.
DAVIDquote:
Hoelaat kwam je aan?quote:
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?quote:
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezienquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?
Moet hem nog hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 18:56 schreef c-u-t-e het volgende:
Aaah, straks even GTA5 spelen..Leuk..
AAAAGHHquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?
Bij ons is ie nu 85 cent ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezien
Zondag tijdens het klaarzetten van actie in filiaal waar ik werk ook niet.
Alleen bij XLquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezien
Zondag tijdens het klaarzetten van actie in filiaal waar ik werk ook niet.
Wij zijn geen XL ahquote:
ja dat zijn wequote:Op maandag 30 september 2013 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Sof, is die winkel een franchiser? Die mogen zelf actief bedenken bovenop de landelijke acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |