volgens mij is het al 10 jaar geleden dat ik een turkse pizza atquote:Op maandag 30 september 2013 18:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh, ik heb beide ook van de Turk gehad, en met of zonder vlees, vind ze allebei heerlijk.
Haha ik ken het pas een jaar of 2 joh :pquote:Op maandag 30 september 2013 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is het al 10 jaar geleden dat ik een turkse pizza at
zou eigenlijk niet weten of de turk hier in het dorp ze eigenlijk wel heeftquote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Haha ik ken het pas een jaar of 2 joh :p
Ik vond een broodje shoarma altijd wel prima, van mij hoefden
die andere dingen niet. Maar nu toch af en toe iets geprobeerd.
DAVIDquote:
Hoelaat kwam je aan?quote:
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?quote:
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezienquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?
Moet hem nog hebbenquote:Op maandag 30 september 2013 18:56 schreef c-u-t-e het volgende:
Aaah, straks even GTA5 spelen..Leuk..
AAAAGHHquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
MONSTER IS IN DE AANBIEDING BIJ DE AH WIST JE DAT AL?
Bij ons is ie nu 85 cent ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezien
Zondag tijdens het klaarzetten van actie in filiaal waar ik werk ook niet.
Alleen bij XLquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HE? Ik heb hem niet in de bonus folder gezien
Zondag tijdens het klaarzetten van actie in filiaal waar ik werk ook niet.
Wij zijn geen XL ahquote:
ja dat zijn wequote:Op maandag 30 september 2013 19:07 schreef d4v1d het volgende:
Sof, is die winkel een franchiser? Die mogen zelf actief bedenken bovenop de landelijke acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |