quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zal wat opsturen.quote:
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.quote:
Maar ik vind haar engquote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde bijna de foto in de OP veranderen, maar maar niet gedaan.
[..]
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.
Zelf maken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde bijna de foto in de OP veranderen, maar maar niet gedaan.
[..]
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.
Maar wel aan dat je niet op zit te letten en/of te hard reed.quote:Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef rival het volgende:
Als je ergens te laat voor remt knal je erop. Dat staat niet gelijk aan dat het een opgevoerde brommer is Vinnie. Klaar.
dat ontkent niemand.... Jij verzon dat opvoeren erbij daar ging onze discussie over.quote:Op maandag 30 september 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel aan dat je niet op zit te letten en/of te hard reed.
Dit beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik te veel.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjesquote:Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat ontkent niemand.... Jij verzon dat opvoeren erbij daar ging onze discussie over.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.
Die tweede![]()
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjes
moeilijk hoor iets toegevenquote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjes
Ontken ik ergens dat ik het verzonnen heb dan?quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
moeilijk hoor iets toegeven
Hij zal gerust een opgevoerde brommer hebben maar dat staat nu nog niet vast. we weten het niet. dus verzin je het erbij.
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik wat je nodig hebt, rest vries je in voor de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Toen ik zei dingen verzinnenquote:Op maandag 30 september 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontken ik ergens dat ik het verzonnen heb dan?
Nog geen vriezerquote:Op maandag 30 september 2013 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik wat je nodig hebt, rest vries je in voor de volgende keer.
quote:
Straks naar huisquote:Op maandag 30 september 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik zei dingen verzinnen
Ging jij allemaal "argumenten" erin gooien ja.....
ofzo.. wtf ga heen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |