quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zal wat opsturen.quote:
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.quote:
Maar ik vind haar engquote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde bijna de foto in de OP veranderen, maar maar niet gedaan.
[..]
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.
Zelf maken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde bijna de foto in de OP veranderen, maar maar niet gedaan.
[..]
Misschien ga ik ook maar wat halen straks.
Maar wel aan dat je niet op zit te letten en/of te hard reed.quote:Op maandag 30 september 2013 14:31 schreef rival het volgende:
Als je ergens te laat voor remt knal je erop. Dat staat niet gelijk aan dat het een opgevoerde brommer is Vinnie. Klaar.
dat ontkent niemand.... Jij verzon dat opvoeren erbij daar ging onze discussie over.quote:Op maandag 30 september 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wel aan dat je niet op zit te letten en/of te hard reed.
Dit beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb ik te veel.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjesquote:Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat ontkent niemand.... Jij verzon dat opvoeren erbij daar ging onze discussie over.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.
Die tweede![]()
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjes
moeilijk hoor iets toegevenquote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat te hard rijden 9/10 daaruit voortkomt. En als ie niet de max snelheid heeft overschreden dan rijdt ie als een mongool wat alsnog betekent dat ie waarschijnlijk opgevoerd is want zo rijden die gasten allemaal op opgevperde scootertjes
Ontken ik ergens dat ik het verzonnen heb dan?quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
moeilijk hoor iets toegeven
Hij zal gerust een opgevoerde brommer hebben maar dat staat nu nog niet vast. we weten het niet. dus verzin je het erbij.
[..]
Dit beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik wat je nodig hebt, rest vries je in voor de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan heb ik te veel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Toen ik zei dingen verzinnenquote:Op maandag 30 september 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontken ik ergens dat ik het verzonnen heb dan?
Nog geen vriezerquote:Op maandag 30 september 2013 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik wat je nodig hebt, rest vries je in voor de volgende keer.
quote:
Straks naar huisquote:Op maandag 30 september 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik zei dingen verzinnen
Ging jij allemaal "argumenten" erin gooien ja.....
ofzo.. wtf ga heen man
Jep.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je daar weer de kleuter uithangen
Zo rijd de gemiddelde 16 jarige ook op een standaard scooter, of op een grasmaaier, of in een winkelwagentje, yolo je weet zellufquote:
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op maandag 30 september 2013 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je maakt aannames naar aanleiding van aannames
Doen alsof jij dat niet doetquote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo rijd de gemiddelde 16 jarige ook op een standaard scooter, of op een grasmaaier, of in een winkelwagentje, yolo je weet zelluf
Ik blijf voor eeuwig 16 Kaneel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof jij dat niet doet
Ik smijt 'm in je gezichtquote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren.
Fuck tha policequote:Op maandag 30 september 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag je niet drinken Roy.
Ja echt van die gasten die als ze 18 zijn een golf kopen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Brommers zijn per definitie asociaal tuig.
Maar ik snap vaak de ballen niet van dat soort uitleg.quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik snap vaak de ballen niet van dat soort uitleg.
Hoe je meerdere bedragen optelt tot een totaal. En dan hoe je uitgaven van inkomsten afhaalt en er een bedrag overblijft.quote:
SOM voor het optellenquote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe je meerdere bedragen optelt tot een totaal. En dan hoe je uitgaven van inkomsten afhaalt en er een bedrag overblijft.
Meerdere vakken selecteren en dan rechtsboven autosom doen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe je meerdere bedragen optelt tot een totaal. En dan hoe je uitgaven van inkomsten afhaalt en er een bedrag overblijft.
Welke versie van office heb je?quote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Dank jullie.quote:Op maandag 30 september 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meerdere vakken selecteren en dan rechtsboven autosom doen.
2007 volgens mij.quote:Op maandag 30 september 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke versie van office heb je?
Met de ribbon gok ik? Het kan op meerdere manieren. Ik ga meestal in de cel eronder staan en druk dan op de somknop, dan krijg je de selectie te zien die je eventueel nog kunt aanpassen en dan druk je op enter.quote:
Selecteer het vak dat je wilt hebben.quote:Op maandag 30 september 2013 15:21 schreef Fera het volgende:
Hmmm, de uitslag van de som staat niet waar ik 'm wil hebben. Ik wil 'm meer naar onderen.
Oké, duidelijk. Dat moet wel lukken.quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Selecteer het vak dat je wilt hebben.
Dan typ je in de balk boven aan som( en selecteer je de vakken die je opgeteld wilt hebben.
Een financieel overzicht. Ik had er altijd eentje in Word omdat ik altijd zo aan het prutsen was met Excel. Maar ik zag David het gisteren doen en dacht: Deze shit is handig, ik moet dat ook kunnen.quote:
Ik ging stiekem ook al bewust niet meer echt. Maargoed, had het hele weekend al enorme pijn en kon amper nog eten. Dus moest welquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Brrrr. Ik heb zo'n hekel aan de tandarts. Ben ook al twee jaar niet geweest.
Dankje!quote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei ik heb dat laatst nog gehad... weet hoe klote dat kan voelen![]()
Sterkte meisje
Ik heb wel vertrouwen in mijn tandartsquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaakchirurg is wel beter, die weet waar hij/zij mee bezig is. Tandarts kan het soms erger maken dan dat het al is.
Ze doen standaard 1 kant per keer. Dus 2 operaties, waarbij er eerst 2 rechts worden weggehaald, en dan 2 linksquote:Op maandag 30 september 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel per operatie?
Ja, dat is gewoon akelig. Eigenlijk ga ik ook alleen als er wat aan de hand is. Maar volgens mij gaat het al heel lang goed. Ik heb ook geen ontstoken tandvlees meer.quote:Op maandag 30 september 2013 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging stiekem ook al bewust niet meer echt. Maargoed, had het hele weekend al enorme pijn en kon amper nog eten. Dus moest welVerder was mijn gebit gewoon gezond. Gelukkig
[..]
Dankje!
[..]
Ik heb wel vertrouwen in mijn tandartsHij komt op mij heel professioneel over en legt ook altijd gewoon netjes uit hoe en wat, aan de hand van de röntgenfoto's.
[..]
Ze doen standaard 1 kant per keer. Dus 2 operaties, waarbij er eerst 2 rechts worden weggehaald, en dan 2 links
Dankje. Na mijn kuurtje als het goed is direct.quote:Op maandag 30 september 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon akelig. Eigenlijk ga ik ook alleen als er wat aan de hand is. Maar volgens mij gaat het al heel lang goed. Ik heb ook geen ontstoken tandvlees meer.
Sterkte met die operatie overigens.
Ah ja, verstandig.quote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Een financieel overzicht. Ik had er altijd eentje in Word omdat ik altijd zo aan het prutsen was met Excel. Maar ik zag David het gisteren doen en dacht: Deze shit is handig, ik moet dat ook kunnen.
O, nice. Misschien moet ik daar ook eens naar kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, verstandig.
Ik heb zelf ooit een kant en klaar huishoudboekje gedownload waardoor ik alleen de bedragen + omschrijving in hoef te vullen, de rest wordt berekend middels voorgemaakte formules.
Werkt met kolommen waaronder bv vervoer, huis, kleding, hobby/uitgaan.quote:Op maandag 30 september 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice. Misschien moet ik daar ook eens naar kijken.
Ik pin echt zelden contanten, alleen als ik ze echt nodig heb. Vaak vind ik het alleen maar onhandig. En soms stop ik wat in m'n spaarvarken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt met kolommen waaronder bv vervoer, huis, kleding, hobby/uitgaan.
Ik vind het zelf prettig, als je geen kleine bedragen pint dan ben je per maand ongeveer 5 minuten bezig. Ik pin wekelijks 50 euro en betaal daar de kleine dingetjes van.
Ja, alles pinnen is wel gemakkelijk echter heb je dan minder snel in de gaten hoeveel je nu daadwerkelijk uitgeeft. Als je wekelijks een bedrag pint wordt dit ineens pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik pin echt zelden contanten, alleen als ik ze echt nodig heb. Vaak vind ik het alleen maar onhandig. En soms stop ik wat in m'n spaarvarken.
Vreetbeer.quote:
True. Maar ik ben sowieso geen big spender. Ik heb nog nooit in het rood gestaan of iets dergelijks. Ook nooit aangevraagd, ik wil er niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, alles pinnen is wel gemakkelijk echter heb je dan minder snel in de gaten hoeveel je nu daadwerkelijk uitgeeft. Als je wekelijks een bedrag pint wordt dit ineens pijnlijk duidelijk.
Mja.quote:Op maandag 30 september 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreetbeer.
[..]
True. Maar ik ben sowieso geen big spender. Ik heb nog nooit in het rood gestaan of iets dergelijks. Ook nooit aangevraagd, ik wil er niet aan beginnen.
Smakelijk maarquote:Op maandag 30 september 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Moet al mijn gevoelens wegeten enzo.
Dat doe ik door te roken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
Moet al mijn gevoelens wegeten enzo.
Masturberen helpt iig niet ben ik achter.quote:
Mja.quote:
Sigaren.quote:
Sigaretten zijn niet fijn. Sigaren wel. Misschien binnenkort overstappen naar waterdamp.quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturberen helpt iig niet ben ik achter.
Roken vind ik niet zo fijn.
[..]
Mja.
Ze hadden een vegetarische kapsalon hier in de buurt. Misschien dat maar eens proberen.
Rokende mannen vind je wel tof?quote:Op maandag 30 september 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind sigaarrokende vrouwen niks.
Sowieso rokende vrouwen.
Sowieso, vrouwenquote:Op maandag 30 september 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind sigaarrokende vrouwen niks.
Sowieso rokende vrouwen.
Die E-sigaret? Die is wel aardig.quote:Op maandag 30 september 2013 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sigaretten zijn niet fijn. Sigaren wel. Misschien binnenkort overstappen naar waterdamp.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 30 september 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah daar hoef ik sowieso geen relatie mee.
Welke bedoel jij dan? Er zijn er best veel.quote:Op maandag 30 september 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen
[..]
Die E-sigaret? Die is wel aardig.
Ja, geen idee. C_M heeft ze liggen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke bedoel jij dan? Er zijn er best veel.
O, jammer. Zou wel graag willen weten welke het beste zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee. C_M heeft ze liggen.
Nee, snap ik.quote:Op maandag 30 september 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hey, qua vriendschap of kennis zal me dat niet boeien.
Zolang ze bij mij thuis niet roken.
Ach, ik heb geen auto.quote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Die sigaretten die niet echt zijn, moet ik echt niet hoor. Er zijn al een aantal voorbeelden geweest waarbij ze ontplofte.Een heeft zijn man zijn auto uit laten branden.
Telefoons ontplofte ook een tijd geleden.quote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Die sigaretten die niet echt zijn, moet ik echt niet hoor. Er zijn al een aantal voorbeelden geweest waarbij ze ontplofte.Een heeft zijn man zijn auto uit laten branden.
Er is ook een tijd gedacht dat spontane zelfontbranding werd veroorzaakt door sigaretten.quote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Telefoons ontplofte ook een tijd geleden.
Batterijen in een laptop ook.
Ook wegdoen
waar is dat onderzoek?quote:Op maandag 30 september 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]De kans wat jij zegt is wel tientallen malen kleiner.
Waarop basseer je dat?quote:Op maandag 30 september 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]De kans wat jij zegt is wel tientallen malen kleiner.
Ik zeg ook niet dat die dingen niet werken he? Ik zeg dat de kans groter is dat ie ontploft. Heel recent, gister of eergister nog op het nieuws geweest.quote:Op maandag 30 september 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
waar is dat onderzoek?
Mijn maatje ging van 2 pakjes per dag naar gestopt met roken. dankzij zo'n ding.
Mijn voorbeelden waren een aantal jaar geleden ook volop in het nieuws.quote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die dingen niet werken he? Ik zeg dat de kans groter is dat ie ontploft. Heel recent, gister of eergister nog op het nieuws geweest.
zeiden ze letterlijk dat die kans groter was dan die van een laptop of een iphone?quote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die dingen niet werken he? Ik zeg dat de kans groter is dat ie ontploft. Heel recent, gister of eergister nog op het nieuws geweest.
quote:Op maandag 30 september 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden waren een aantal jaar geleden ook volop in het nieuws.
Yes, ze zeiden zelfs dat het heel vaak gebeurd en er ook een soort van onderzoek gestart is of die dingen uberhaupt wel op de markt mogen zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
zeiden ze letterlijk dat die kans groter was dan die van een laptop of een iphone?
Ik geloof het ook wel hoor. Ik geef alleen aan dat ik die dingen niet moet, en als je zoiets gaat zeggen kan je net zo goed zeggen: ach je krijgt ook kanker van de buitenlucht of van bananen of van wat dan ook, dus waarom niet roken?quote:Op maandag 30 september 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
serieus. ontploffende iphones en laptops... echt veel in het nieuws geweest.
misschien gebruikt dit eenzelfde soort batterij/accu?quote:Op maandag 30 september 2013 17:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel hoor. Ik geef alleen aan dat ik die dingen niet moet, en als je zoiets gaat zeggen kan je net zo goed zeggen: ach je krijgt ook kanker van de buitenlucht of van bananen of van wat dan ook, dus waarom niet roken?Slaat kant noch wal.
Is dit sarcasme of ben je serieus?quote:Op maandag 30 september 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
serieus. ontploffende iphones en laptops... echt veel in het nieuws geweest.
Lees de rest van mijn reacties dan. Ben serieus gap.quote:Op maandag 30 september 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dit sarcasme of ben je serieus?
Ging om Nokia's meen ik. Keertje onploft toen iemand belde, pijnlijk.
Zou best kunnen. Er zijn ook zoveel soorten, dus misschien is de ene beter dan de andere. Maar sowieso, ik heb een keer aan zo'n ding gerookt en je kan het ook totaal niet vergelijken vind ikquote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
misschien gebruikt dit eenzelfde soort batterij/accu?
Dan moet je even mijn vorige posts lezen. Beetje vergaand om te zeggen dat ik een probleem heb of dat dit uit mijn straatje ligt. Nee hoor, ik maak een serieuze opmerking en jij walst eroverheen dat het ook zo met andere dingen is gebeurd en of je die dan ook maar moet weggooien. Come on, serieuze argumenten of ga ergens anders kibbelen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus, ik snap je probleem niet.
Is te ver van je straatje?
Daar vroeg ik naar en ik kreeg te horen dat dat in het nieuws was. Iets met een pot en een ketel.quote:Op maandag 30 september 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je even mijn vorige posts lezen. Beetje vergaand om te zeggen dat ik een probleem heb of dat dit uit mijn straatje ligt. Nee hoor, ik maak een serieuze opmerking en jij walst eroverheen dat het ook zo met andere dingen is gebeurd en of je die dan ook maar moet weggooien. Come on, serieuze argumenten of ga ergens anders kibbelen.
Ja ik weet uiteraard ook niet elke bron uit mijn hoofd, en ik probeer geen weergaloze discussie over slechte esigaretten aan te gaan, alleen maar dat ik ze niet wil nav dat bericht.quote:Op maandag 30 september 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar vroeg ik naar en ik kreeg te horen dat dat in het nieuws was. Iets met een pot en een ketel.
Enfin, ik snap het wel dat je dergelijke producten niet wilt gebruiken als ze dermate slecht in het nieuws komen...
Sigaretten.quote:
True true, ze moeten ook doen wat ze niet laten kunnen. Alleen niet in mijn huisquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sigaretten.
Ach de een houdt van whisky, de ander van sigaretten niet waar.
Overigens ben ik wel snel geirriteerd als mensen karaktereigenschappen gaan toevoegen aan mensen die roken.
Rokers stinkenquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sigaretten.
Ach de een houdt van whisky, de ander van sigaretten niet waar.
Overigens ben ik wel snel geirriteerd als mensen karaktereigenschappen gaan toevoegen aan mensen die roken.
Ja kei ranzig, vies, blegh. You're totally right. Sinds wanneer kom je hier weer trouwens?quote:
Mag ik hier niet posten dan? Is goed met jou, ik ga wel weer wegquote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kei ranzig, vies, blegh. You're totally right. Sinds wanneer kom je hier weer trouwens?
Dat zeg ik toch helemaal niet. Goed excuus wel.quote:Op maandag 30 september 2013 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag ik hier niet posten dan? Is goed met jou, ik ga wel weer weg
Jakkes.quote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik maak soep overigens.Met pompoen, prei, ui, wortel en broccoli.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wel een stuk worst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk worst.Wil je worst wel zien :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
So so affreus ;squote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom even langs dan, kan je gelijk proeven of je m lekker vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Och och och, wie hebben we hier.quote:
Een seksverslaafde.quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och och och, wie hebben we hier.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
So so affreus ;sJe hebt nieuw werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al, schurk dat je bent.quote:Op maandag 30 september 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, dan mag ze wel even langs komen ja.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 18:16 schreef Dqod het volgende:
Doe s even heel gauw normaal jongons
En hallo Fasjepasjebby![]()
En latahhhhhh nogmaals :$
Wie wilt dat nou niet?quote:Op maandag 30 september 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, schurk dat je bent.
[..]
Nee.
Nee maar zo laat je het wel overkomenquote:Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Goed excuus wel.
Zeg maar nee dan krijg je er twee.quote:
nee, groente. In een vloeitje graagquote:
ik heb nog kersenlikeurquote:
quote:
Dat heb ik niet in huis voor jequote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, groente. In een vloeitje graag
Tequila?quote:
Ja is goedquote:Op maandag 30 september 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik niet in huis voor je
[..]
Tequila?
Goede smaak.quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
Vinniiee ik heb nog Whiskey staan en nog twee flessen honing wijn.
Welke?quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ambrosiaquote:
Luister (lees): als GvsE jou ooit uitnodigt voor een feestje moet je NEE zeggen, hard wegrennen, een bunker zoeken en je daar zeker 1 maand verstoppen!!quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ze is onderweg naar jou.quote:
He, dat klinkt goedquote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
Jij bent gestoord genoeg om ook echt langs te komenquote:
Dus die feestjes zijn geweldig leuk?quote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister (lees): als GvsE jou ooit uitnodigt voor een feestje moet je NEE zeggen, hard wegrennen, een bunker zoeken en je daar zeker 1 maand verstoppen!!
Het is voor je eigen bestwil!! Trust me!
vrouwen drinken deze niet zo snel, hij brand goed nmlkquote:
Op zich wel jaquote:Op maandag 30 september 2013 18:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dus die feestjes zijn geweldig leuk?
Zegt me niksquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister (lees): als GvsE jou ooit uitnodigt voor een feestje moet je NEE zeggen, hard wegrennen, een bunker zoeken en je daar zeker 1 maand verstoppen!!
quote:Op maandag 30 september 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gestoord genoeg om ook echt langs te komen
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is onderweg naar jou.
[..]
He, dat klinkt goed
Verstandig!!quote:Op maandag 30 september 2013 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
[..]
Dat is het ook.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Fera maakt het bed netjesquote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is onderweg naar jou.
[..]
He, dat klinkt goed
Ik weet zo goed als niets meer van de zaterdagnacht maar ik weet nog heel goed wat voor plan jij bedacht bij het pannenkoekenhuis na de Dungeon!!quote:
Je bent dan ook de onschuld zelve.quote:
Oh. Nou ja misschien toch eens proberen danquote:Op maandag 30 september 2013 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen drinken deze niet zo snel, hij brand goed nmlk
Leugens!!quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je bent dan ook de onschuld zelve.
Nog even dweilen dan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera maakt het bed netjes![]()
Want wie weet wil ze wel een rondleiding.
Oh dat is geen pretjequote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
Zucht, een tekst nakijken van iemand met dyslexie.
Op hoeveel fouten zit jij nu?quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Fascination het volgende:
Zucht, een tekst nakijken van iemand met dyslexie.
ik ben m kwijt, zoveel geniale plannen als ik verzin en zulksquote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zo goed als niets meer van de zaterdagnacht maar ik weet nog heel goed wat voor plan jij bedacht bij het pannenkoekenhuis na de Dungeon!!
En hoeveel woorden heb je al nagelezen?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben m kwijt, zoveel geniale plannen als ik verzin en zulks
Ah wanneer ga je de wereld overnemen, vannacht?quote:Op maandag 30 september 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben m kwijt, zoveel geniale plannen als ik verzin en zulks
ja! Eindelijk iemand die me begrijpt!quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je bent dan ook de onschuld zelve.
En douchen, m'n haar doen, een jurkje aantrekken ...quote:
Niet weten dat we wereld allang aan haar voeten ligtquote:Op maandag 30 september 2013 18:38 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ah wanneer ga je de wereld overnemen, vannacht?
smurf...quote:
Alleen een jurkje?quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
En douchen, m'n haar doen, een jurkje aantrekken ...
quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet weten dat we wereld allang aan haar voeten ligt
Ik zie mijn eigen fouten nooitquote:Op maandag 30 september 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoeveel woorden heb je al nagelezen?
Die memo heb ik gemist.quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DMquote:
Hashbrownies?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pumps.quote:
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 30 september 2013 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera maakt het bed netjes![]()
Want wie weet wil ze wel een rondleiding.
Die piste over zichzelf heen?quote:Op maandag 30 september 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga verder met borduren en tattoo stories kijken.
Als ik nu die shop in Amsterdam zie moet ik meteen denken aan die plassende man![]()
Dat was te ranzig
En de stream voor ons alvast wilde opstartenquote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
Ze vroeg of je een camera wilde neerzetten.
Nee, nog erger. Gewoon midden op de stop trok hij zn broek uit om te gaan pissen.quote:
Met of zonder paywall?quote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de stream voor ons alvast wilde opstarten
Maakt niet uitquote:
Word je cancervet van.quote:
Lekker, ik kom wel langs voor een stukjequote:
Ielquote:Op maandag 30 september 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Gewoon midden op de stop trok hij zn broek uit om te gaan pissen.
We hebben besloten dat dat was omdat ook hij zijn piemel te vies vond om aan te raken.
Dat, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de stream voor ons alvast wilde opstarten
Fax kan wel wat vetjes gebruiken.quote:
Mwa heb al wel zat hoor...quote:Op maandag 30 september 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, ja.
[..]
Fax kan wel wat vetjes gebruiken.
quote:
Want het werkte bij mij ook zo goed?quote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu zal ik nog meer hosselen
Word je ook kaal?quote:
Daarom tochquote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Want het werkte bij mij ook zo goed?
Wehehe. Nee. Gelukkig nog niet.quote:
Leg dat maar eens uit Faxie wat jouw petje isquote:
Geen ideequote:Op maandag 30 september 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel.
Maar ze zijn Iers toch?
Nee. Je ziet hem wel op de cam als je de stream aan zet.quote:
Okequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie weleens getinychat met deze sc?
Heeft iemand nog een bad trip voor de cam gehad of zo?quote:
Ik wil gewoon 'n petje zien. Welk hoofd eronder zit boeit me niet.quote:Op maandag 30 september 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Je ziet hem wel op de cam als je de stream aan zet.
Niet da tik weet.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand nog een bad trip voor de cam gehad of zo?
Elke keer als ik muziek aan had.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet dat ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trutquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 'n petje zien. Welk hoofd eronder zit boeit me niet.
Eikel.quote:
Had je deathmetal op of zo?quote:
Nee, dat niet eens.quote:
Hebben jullie weleens getinychat met deze sc?
[..]
Mejje badjas.quote:
Pssst check m'n foboquote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 'n petje zien. Welk hoofd eronder zit boeit me niet.
Ah, zo.quote:
Ik was te druk met soppen.quote:
Het enige dat ik wil zien is de hete seks tussen jou en Dqodje.quote:
What's in it for me?quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zien is de hete seks tussen jou en Dqodje.
Misgun je mij dan gewoon?
Geilquote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, zo.Die zijn tof. Ik zie Kaneel er eigenlijk geen dragen.
[..]
Ik was te druk met soppen.
Hete seks en bekeken worden. Vooral dat laatste schijnen veel vrouwen supergeil te vinden.quote:
Hete seks heb ik ook wel zonder kijkers. Dat laatste, geen idee ... Ik denk dat ik me knap zenuwachtig zou voelen. En bekeken.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hete seks en bekeken worden. Vooral dat laatste schijnen veel vrouwen supergeil te vinden.
Daarom je vraag naar TC?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hete seks en bekeken worden. Vooral dat laatste schijnen veel vrouwen supergeil te vinden.
Hete seks met je droomvrouw.quote:
Precies.quote:
Waarom zou ik jou een plezier willen doen? Heb je mij ooit een plezier gedaan?quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hete seks met je droomvrouw.
Bekeken worden.
De wetenschap dat je mij en Dqod een plezier doet.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou een plezier willen doen? Heb je mij ooit een plezier gedaan?
Arme Sinosquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
Tijdje geleden met de klb sc gedaan, was wel leuk, alleen jammer dat er mensen zijn die printscreens gaan nemen om iemand af te zeiken.
De KLB SCquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
Tijdje geleden met de klb sc gedaan, was wel leuk, alleen jammer dat er mensen zijn die printscreens gaan nemen om iemand af te zeiken.
Nee, die niet.quote:
Net The Bronx.quote:
Ja, vooral ook omdat ze zelf niemand zat af te kraken op uiterlijk. Maar ja, als vrouw moet je altijd een vleeskeuring ondergaan.quote:
Panzer.quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, wie was dit keer de pineut?
Hier was ze lief ende schattigquote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ze zelf niemand zat af te kraken op uiterlijk. Maar ja, als vrouw moet je altijd een vleeskeuring ondergaan.
quote:
Dit.quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ze zelf niemand zat af te kraken op uiterlijk. Maar ja, als vrouw moet je altijd een vleeskeuring ondergaan.
Kwam ze ook op de cam?quote:
Ze is wel eens op de cam geweest, ja.quote:
Nee toch?quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel eens op de cam geweest, ja.
Maar meestal was de dan onherkenbaar, met iets voor haar hoofd ofzo.
Nja heel open over d'r zelf was ze nooit...quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb ik eens met haar gecamd, maar toen wist ik niet (zeker) dat zij dat was.Ze deed heel vaag, ik vertrouwde de boel niet, dus deed m'n cam niet aan. Vaag verhaal, I know.
Hangt er van af tegen wie.quote:Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja heel open over d'r zelf was ze nooit...
Hij was wel de enige volgens mij ja...quote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af tegen wie.
Tegen twi was ze heel open.
Later heeft ze ook wel een en ander tegen mij verteld. Maarja, ik ben geen twi natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was wel de enige volgens mij ja...
Sinos.quote:
Aparte meid. Een van haar eerste posts was haar boob posten in US.quote:
Ja ja mocht ze ook welquote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Later heeft ze ook wel een en ander tegen mij verteld. Maarja, ik ben geen twi natuurlijk.
Die heb ik gemistquote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aparte meid. Een van haar eerste posts was haar boob posten in US.
Ze zat thuis omdat ze haar been gebroken had, dus maakte ze een account aan. Zoiets.
Leuke binnenkomer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aparte meid. Een van haar eerste posts was haar boob posten in US.
Ze zat thuis omdat ze haar been gebroken had, dus maakte ze een account aan. Zoiets.
quote:
Zeker.quote:
Ghegheghe. Wel gewaagd, gewoon even meteen je tiet op FOK!quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zeker.
De dames van R&P mochten haar toen niet ofzo. Omdat ze haar boob had gepost.
Maar na een tijd kreeg ze een vriend en ging ze naar KLB. Waar ze nu niet meer zit.
Zij snapte het tenminstequote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ghegheghe. Wel gewaagd, gewoon even meteen je tiet op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |