Echt bizar dat je dit hebt toegestaan.quote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex ging daar erg ver is, hij had een programma op mijn pc gezet waardoor hij kon zien wat ik aan het typen was en heeft het zelfs zo ver gekregen dat hij me via zijn webcam in de gaten kon houden.
Nu had ik niks te verbergen maar dit gaat wel erg ver natuurlijk.
quote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef snakelady het volgende:
hij had een programma op mijn pc gezet waardoor hij kon zien wat ik aan het typen was en heeft het zelfs zo ver gekregen dat hij me via zijn webcam in de gaten kon houden.
Heb ik niet, ik had een vermoeden aangezien hij altijd begon te praten over dingen waar ik toevallig over had gepraat via chat met vrienden of iets dergelijks.quote:Op maandag 30 september 2013 09:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt bizar dat je dit hebt toegestaan.
Waarom mijn vriende dumpen, die heeft niks verkeerds gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 09:25 schreef Worsteman het volgende:
Jouw vriend, gelijk dumpen die sukkel
Tja, 14 jaar samen en 2 kinderen, dan doe je veel om het toch te proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Je bent gek dat je dit hebt laten gebeuren bij je ex!
Hoever iemand mag gaan in het 'in de gaten houden' is vooral een kwestie van hoeveer je iemand laat gaan.quote:Op maandag 30 september 2013 09:21 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex ging daar erg ver is, hij had een programma op mijn pc gezet waardoor hij kon zien wat ik aan het typen was en heeft het zelfs zo ver gekregen dat hij me via zijn webcam in de gaten kon houden.
Nu had ik niks te verbergen maar dit gaat wel erg ver natuurlijk.
Maar bij mijn ex bv, die zat er compleet naast, ik ben nooit vreemdgegaan en was dat ook niet plan.quote:Op maandag 30 september 2013 09:29 schreef WvdL het volgende:
Sjah lastig om daar een eenduidig antwoord op te geven.
Bij een ex waarvan ik sterk vermoeden had dat ze met een ander zat te flirten, dit ontkende ze steevast. Heb ik ook eens zo'n keylogger geisntalleerd. Mijn vermoeden werd bevestigd alleen nu kon ze het niet ontkennen. Is nu ook mijn ex.
Bij mijn huidige vriendin heb ik geeneens de drang om der FB en/of dergerlijke te lezen. Ik vertrouw der compleet.
Het moet alleen geen uiting zijn van je (persoonlijke) onzekerheid. Ik ben namelijk wel blij dat het bij de eerste gedaan heb, voor mezelf om keuzes te maken.
Beginnen bij de spellingscontrole.quote:Hoe ver mag je gaan in elkaar controle
Ik wist het niet dus het was geen kwestie van toestaan, na een vermoeden te hebben ben ik gaan zoeken op mijn pc en toen kwam ik er achter en dat was het begin van het einde.quote:Op maandag 30 september 2013 09:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoever iemand mag gaan in het 'in de gaten houden' is vooral een kwestie van hoeveer je iemand laat gaan.
Dat je ex kennelijk zo'n knurft is dat hij behoefte ertoe heeft je te beslioneren, via keyloggers of webcams is zijn probleem... maar waarom in godsnaam ga je zulke dingen toestaan?
Soms een beetje jaloezie laten blijken in een relatie kan een teken zijn dat je veel van de ander houd, maar dat moet in evenwicht blijven met het hebben van vertrouwen in elkaar.
Ik ga wel eens op zijn laptop of hij op de mijne, als bv de kinderen op mijn laptop zitten ga ik op de zijne of andersom, en dat is gelukkig ook geen probleem, we zijn een open boek voor elkaar.quote:Op maandag 30 september 2013 09:30 schreef Kumerian het volgende:
Hoe ver je mag gaan? Helemaal niet!
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als je gaat controleren is er blijkbaar geen vertrouwen meer en is dus je relatie niets meer waard. Als je je partner niet kunt vertrouwen, wie dan wel?
Mijn vrouw kent een aantal van mijn wachtwoorden. Ik vertrouw erop dat ze die niet gebruikt. Ik kan veel van haar wachtwoorden (al was het alleen maar omdat ik thuis alles installeer en configureer) en zij vertrouwd er op dat ik die niet gebruik. We vertrouwen elkaar er op dat het niet nodig is.
Dat is duidelijk een typfout.quote:Op maandag 30 september 2013 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beginnen bij de spellingscontrole.
precies. Als uiting van eigen jaloezie en onzekerheid vind ik zeer fout. Dat kan zich ook in meer dingen uitten dan enkel je digitale leven contreleren :pquote:Op maandag 30 september 2013 09:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar bij mijn ex bv, die zat er compleet naast, ik ben nooit vreemdgegaan en was dat ook niet plan.
Dus het is moeilijk denk ik in te schatten wanneer het geoorloofd is.
Dat is ook niet prettig, ik voelde me echt geschaad in mijn privacy, zelfs in een relatie heb je nog recht op privacy.quote:Op maandag 30 september 2013 09:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Als ik mijn partner niet zou vertrouwen en dus willen controleren zou ik mij niet prettig voelen in zo'n relatie. Zelfde geldt andersom (als mijn partner die behoefte zou hebben).
Het gaat mij helemaal niet om privacy. Veruit de meeste communicatie via WA of facebook of mail of wat dan ook is toch gewoon onzinig met vrienden kletsen. Dat mag van mij iedereen lezen. Het gaat om het niet vertrouwen. Als mijn partner mij niet vertrouwt, waarom wil ze dan een relatie met mij?quote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook niet prettig, ik voelde me echt geschaad in mijn privacy, zelfs in een relatie heb je nog recht op privacy.
En hij voelde zich daar ook niet prettig bij, hij had de angst mij te verliezen en dat is te ver gegaan en daardoor is hij me juist verloren.
Ik ben er van overtuigd dat hij nooit kwade bedoelingen heeft gehad daarmee maar door omstandigheden gewoon de grens niet meer zag,
Juist als je verder geen enkele behoefte aan vreemdgaan hebt, waarom hem dan gaan toestaan jou te controleren? Daarmee geef je eigenlijk een signaal dat je 'niet te vertrouwen zou zijn', als je het ook maar beter vind, dat hij je na-checkt.quote:Op maandag 30 september 2013 09:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar bij mijn ex bv, die zat er compleet naast, ik ben nooit vreemdgegaan en was dat ook niet plan.
Dus het is moeilijk denk ik in te schatten wanneer het geoorloofd is.
Zo, die oogkleppen bleven goed plakken!quote:Op maandag 30 september 2013 09:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, 14 jaar samen en 2 kinderen, dan doe je veel om het toch te proberen.
Of je leest niet goed of ik snap hem niet, maar wat in vredesnaam heeft mijn vriend te maken met de vertrouwenskwestie van mijn ex?quote:Op maandag 30 september 2013 10:03 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zo, die oogkleppen bleven goed plakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |