abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:36:27 #226
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131971526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:36 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Ja, lijkt idd of je nogal in de wolken bent.
Ben ik dus ook :Y :@
Fuck the EBU.
pi_131971545
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben ik dus ook :Y :@
Gaat wel weer over.
  PR en moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:40:17 #228
288245 crew  Moira
pi_131971627
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Gaat wel weer over.
:D
Fuck the EBU.
pi_131972266
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Gaat wel weer over.
:') Tussen jou en jouw huidige "vriend" sowieso wel ja (als jullie überhaupt al in de wolken met elkaar zijn). :{w

Hier al 13 jaar samen met dezelfde vent en we ik/we ben/zijn gelukkiger dan ooit met hem/elkaar . Net als Moira wil ik dat hier ook nog wel eens benadrukken. Waarom? Omdat ik echt niet het perfecte leven heb, maar als het om mijn relatie/vent gaat, komt dat aardig dicht in de buurt. Ik voel me daarmee dus oprécht gezegend en JUIST als ik op FOK! kom, waar ik allerlei mensen "zie" en dingen lees, die ik echt :r en/of :X vind, wordt het besef dat ik er één uit duizenden heb alleen nog maar extra bevestigd :Y O+
Tails tell tales
pi_131972271
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Omdat ik in de wolken ben en me besef wat een mazzel ik met deze man heb *O*
O+ ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 08-10-2013 16:08:23 ]
Tails tell tales
pi_131972430
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goed punt.

Ik zou de discussie alleen iets verder door willen trekken, en de vraag veranderen in: 'Mag je in een relatie geheimen hebben voor elkaar?'

Ik vind van wel.

Met 'geheimen' bedoel ik dan eigenlijk gewoon: gedachtes die je voor jezelf wilt houden. Misschien komt het ooit wel ter sprake, misschien ook niet, maar OP DIT MOMENT wil je zelf de ruimte hebben om in je eigen hoofd (of: op je eigen laptop/computer) te onderzoeken wat je blijkbaar te onderzoeken hebt.

Mag dat? :P
Ik vind dat dat prima kan. In de zin dan, die jij bedoelt. Bepaalde gedachtes enzo. Je blijft nou éénmaal gewoon twee (verschillende) personen. Echter, als het gaat om dingen, die echt van belang zijn en ook, direct danwel indirect, jouw partner treffen, dan vind ik dat je altijd eerlijk en open moet zijn. Geheimen vind ik in dát geval uit den boze. :)
Tails tell tales
pi_131972561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

:') Tussen jou en jouw huidige "vriend" sowieso wel ja (als jullie überhaupt al in de wolken met elkaar zijn). :{w

JUIST als ik op FOK! kom, waar ik allerlei mensen "zie" en dingen lees, die ik echt :r en/of :X vind, wordt het besef dat ik er één uit duizenden heb alleen nog maar extra bevestigd :Y O+
Ja hoor, ik ben wel in de wolken O+ . Maar mijn situatie staat wel los van het topic, lijkt mij, dus waarom je dat erbij moet halen?

Boeiend, jouw relatie is niet per definitie dé ideale relatie. Iedereen is anders, hoef je niet zo denigrerend over te doen. :)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:14:27 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131972645
Ik vind het ook nogal overdreven om maar steeds weer te benadrukken dat je het zo enorm ontzettend getroffen hebt met je vent en met jezelf.
The love you take is equal to the love you make.
pi_131973261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben wel in de wolken O+ . Maar mijn situatie staat wel los van het topic, lijkt mij, dus waarom je dat erbij moet halen?

Boeiend, jouw relatie is niet per definitie dé ideale relatie. Iedereen is anders, hoef je niet zo denigrerend over te doen. :)
Uit jouw opstelling hier blijkt niet echt dat jij in de wolken met jouw vriend bent, integendeel (mijn mening).

Verder zie ik mijn relatie niet als ideaal. Niets is perfect in dit leven en dat hoeft ook niet. Het komt alleen behoorlijk in de buurt en inderdaad DE ideale relatie bestaat niet, dat spreekt voor zich.

Wat voor andere mensen een "ideale" relatie is, moeten zij dan ook helemaal zelf weten, maar ik maak vervolgens ZELF wel uit of zo'n relatie ook voor MIJ ideaal is. :Y

Bovendien, dat neemt nog steeds niet weg dat mijn mening ook voor een groot deel op mensenkennis is gebaseerd (weten/aanvoelen dat sommige dingen bijna gedoemd zijn te mislukken) en dat in mijn ogen sommige dingen gewoon "moreel verwerpelijk" zijn en daar mag ik dus zeker wel "denigrerend" over doen vind ik :Y (blijft gewoon mijn mening... als iemand anders vindt dat hij/zij wel goed bezig is, prima toch?).

In DIT geval zou mijn mening over jou en jouw relatie bijvoorbeeld COMPLEET anders zijn, als het een "open relatie" of iets dergelijks zou betreffen, als jij gewoon eerlijk tegen jouw vriend zou zijn, als jij het andersom ook geen probleem zou vinden, etc.
Om een "open relatie" maar eens als voorbeeld te nemen. Dat is voor mij persoonlijk ook niet ideaal, verre van, maar ik kijk er ook zeker niet op neer. Ik vind het niet moreel verwerpelijk namelijk, het is gewoon ánders, that's it. Dan zal ik er verder ook echt geen commentaar op geven/leveren :N Eerder vragen over stellen, uit pure interesse :).
Tails tell tales
pi_131973620
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja natuurlijk mag dat. Ik wil en hoef ook niet alles te delen met mijn partner. Zoals ik al zei, zelfs in een relatie zijn er bepaalde dingen die van mij zijn, en dingen die van haar zijn. Ik vind dat prettig.

Ook vast mensen die dat niet vinden, en die moeten dat lekker zelf weten. Ik hoop dan dat ze een partner vinden of gevonden hebben die daar net zo over denkt.
Oké, als ik het zo lees, zijn we het hier wel met elkaar eens dat je dus bepaalde 'geheimen' mag hebben, of gedachtes die je niet per se wilt delen. Grappig, want ik denk dat deze problemen - elkaars wachtwoord kraken, stiekem door persoonlijke teksten spitten - vroeger veel minder voorkwamen, simpelweg omdat er geen internet was. Ik vind dat eigenlijk heel irritant. Het gevoel dat mensen je gangen zo gemakkelijk kunnen nagaan; als ze het echt willen weten, lukt het ook.

Zo heb ik te maken gehad met iemand die bijhield wat ik op internet deed - welke sites ik bezocht, welke trefwoorden ik intikte, enzovoort. Kwam ik toevallig achter toen me gevraagd werd wat ik gedaan had die dag - achteloos, langs de neus weg. Ik gaf antwoord maar bespeurde al een soort achterdocht, en later ontdekte ik dat al mijn digitale voetstappen werden gecheckt, om het zo maar te zeggen.

Geen fijn gevoel :N

Evengoed heb ik toen besloten om het lekker zo te laten 8-) Het ging in dit geval toevallig om best pijnlijke informatie maar ik dacht: 'Gesel jezelf er maar mee, en hopelijk kom je vanzelf tot het inzicht dat je niet ALLES van iemand moet willen weten.'

Dat geloof ik ook echt. Ik ga af op wat ik zie, en wat me verteld wordt. Dingen die me niet verteld worden, hoef ik ook niet te weten. Ik vind het niet erg als mensen een beetje mysterie hebben; als je alles van een ander weet, gaat de magie verloren. Dan heb je natuurlijk wel een goede intuïtie nodig, een innerlijk kompas waarop je kunt varen, anders is het lastig om mensen 'zo maar' te vertrouwen. Toch doe ik dat liever wel. Ik ga er sowieso vanuit dat vrijwel iedereen dingen doet en denkt die eigenlijk niet door de beugel kunnen - dat doe ik zelf namelijk ook :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:54:34 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131973950
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Oké, als ik het zo lees, zijn we het hier wel met elkaar eens dat je dus bepaalde 'geheimen' mag hebben, of gedachtes die je niet per se wilt delen. Grappig, want ik denk dat deze problemen - elkaars wachtwoord kraken, stiekem door persoonlijke teksten spitten - vroeger veel minder voorkwamen, simpelweg omdat er geen internet was. Ik vind dat eigenlijk heel irritant. Het gevoel dat mensen je gangen zo gemakkelijk kunnen nagaan; als ze het echt willen weten, lukt het ook.

Zo heb ik te maken gehad met iemand die bijhield wat ik op internet deed - welke sites ik bezocht, welke trefwoorden ik intikte, enzovoort. Kwam ik toevallig achter toen me gevraagd werd wat ik gedaan had die dag - achteloos, langs de neus weg. Ik gaf antwoord maar bespeurde al een soort achterdocht, en later ontdekte ik dat al mijn digitale voetstappen werden gecheckt, om het zo maar te zeggen.

Geen fijn gevoel :N

Evengoed heb ik toen besloten om het lekker zo te laten 8-) Het ging in dit geval toevallig om best pijnlijke informatie maar ik dacht: 'Gesel jezelf er maar mee, en hopelijk kom je vanzelf tot het inzicht dat je niet ALLES van iemand moet willen weten.'

Inderdaad, dat had ik dus ook en het is niet zozeer dat ik niet wilde dat hij het niet las, maar dat hij me zodanig zonder reden zo niet vertrouwde dat hij dacht dit te moeten doen.
En achteraf zijn we dus uit elkaar gegaan mede hier om.

En verders wat in hetv topic werd besproken over het in de wolken zijn, heerlijk, ik word alleen maar blij als ik mensen zo blij zie over hun relatie. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  PR en moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:59:01 #237
288245 crew  Moira
pi_131974083
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hier al 13 jaar samen met dezelfde vent en we ik/we ben/zijn gelukkiger dan ooit met hem/elkaar . Net als Moira wil ik dat hier ook nog wel eens benadrukken. Waarom? Omdat ik echt niet het perfecte leven heb, maar als het om mijn relatie/vent gaat, komt dat aardig dicht in de buurt. Ik voel me daarmee dus oprécht gezegend en JUIST als ik op FOK! kom, waar ik allerlei mensen "zie" en dingen lees, die ik echt :r en/of :X vind, wordt het besef dat ik er één uit duizenden heb alleen nog maar extra bevestigd :Y O+
Dit is idd precies de reden waarom ik graag mijn vreugde deel _O_
Fuck the EBU.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:35:54 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131975272
Het is ook wel een keertje genoeg.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')