Sjaak en jancees zijn geband toch? Dan Sjaak maar dat denk ik niet dus hoi HMFquote:Op maandag 30 september 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer![]()
Kloon van feyenoorder kan verder alleen maar pure aids zijn.
Ja en dus waarschijnlijk geen groot Verhoek fanquote:Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jancees is toch Ajacied saind?
Hij heeft ook wel een topper uitgekozenquote:Op maandag 30 september 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer![]()
Kloon van feyenoorder kan verder alleen maar pure aids zijn.
Wesley toch?quote:Op maandag 30 september 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een topper uitgekozen
Ik rij er morgen op de yamaha r48000 naartoe.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef DubbeleWodka het volgende:
[..]
Dat doe je maar lekker in Japan.
Van harte.quote:Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rij er morgen op de yamaha r48000 naartoe.
Ik ook om de een of andere redenquote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
Vanavond pas kijken. Vond dit seizoen wel minder dan de andere seizoenen.
homo.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
[..]
Beetje niveau van Elan inderdaad.
Ik verklap nietsquote:Op maandag 30 september 2013 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben halverwege episode 15, ben wel benieuwd naar het einde
Racist.quote:Op maandag 30 september 2013 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aangeklede aap?
quote:
Anders is je mind preblown..quote:
Wait wut?quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef DubbeleWodka het volgende:
Vanavond pas kijken. Vond dit seizoen wel minder dan de andere seizoenen.
Dit is om de steeds hogere kosten van golfclubs e.d. te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een golftoernooi wint krijg je kennelijk 600 duizend euro.
Einde bericht.
Vergeet de caddy niet.quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is om de steeds hogere kosten van golfclubs e.d. te kunnen bekostigen.
Zonder Alba is de CL niks aan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet de caddy niet.
J. Alba is overigens geblesseerd. Celtic - Barcelona gaat saai worden.
[ afbeelding ]
Geen zelfmoord over Alba plegen Johannes. Je hebt VI nog om voor te leven.quote:Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Alba is de CL niks aan.
Dat is nog maar een middelmatig toernooitje dan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een golftoernooi wint krijg je kennelijk 600 duizend euro.
Einde bericht.
Zodra je je nek uitsteekt in dit kikkerlandje komen ook de critici tevoorschijn.quote:Op maandag 30 september 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes, wat een haters onder je 10 mooiste VI momenten stukjeIk vond het wel best leuk
Waardeloos figuur is het. Met zijn droevige hoofd.quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Arno bij Studio Voetbal momenteelHet is dat hij kennelijk over zijn eigen toekomst mag beslissen bij de NOS.
Laten we de NSA erop zetten zodat we ze kunnen djoeken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zodra je je nek uitsteekt in dit kikkerlandje komen ook de critici tevoorschijn.
Gelukkig waren er genoeg mensen die het wel kunnen waarderen, en daar doe je het voor.
sigaarsnor.blogspot.com is sowieso al één van de sites die het meest nauwkeurig gescreend wordt door de NSA, dus ik heb er vertrouwen in dat de schuldigen hun verdiende loon zullen krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we de NSA erop zetten zodat we ze kunnen djoeken.
Dat klopt... ik ben een gingerquote:Op maandag 30 september 2013 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
je bent zelf een etnische minderheid
http://instagram.com/steffanafcaquote:
Hij is beter in vorm dan jij joh piggyquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://instagram.com/steffanafca
Hij maakt wel vaker foto's van zichzelf. Wat is dit
Hij is wel flink ondervoed overigens![]()
Bek houden. Check mijn biceps.quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is beter in vorm dan jij joh piggy
quote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De koffiemachine doet het weer
Overigens vind ik je plaatje erg onduidelijk. Look at all these fucks i gme?quote:
Hij vindt dat nou eenmaal een hele leuke film.quote:Op maandag 30 september 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens vind ik je plaatje erg onduidelijk. Look at all these fucks i gme?
Jammer Caland, we zijn een hogere plaatjesstandaard van je gewend.
Welke rol zou hij zich mee identificeren? Ik denk die seminazi die uiteindelijk toch zn meisje beschermt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vindt dat nou eenmaal een hele leuke film.
Die marinekapitein in een land zonder kustlijn?quote:Op maandag 30 september 2013 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke rol zou hij zich mee identificeren? Ik denk die seminazi die uiteindelijk toch zn meisje beschermt.
Poeh, zo scherp heb ik m niet meer voor de geest.quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die marinekapitein in een land zonder kustlijn?
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergenquote:Op maandag 30 september 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poeh, zo scherp heb ik m niet meer voor de geest.
Die van het liedje im 16 going on 17
Toentertijd hadden ze verschillende havens aan de noord- en oostzee hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergen
Wellicht heeft hij zijn rang wel in de eerste wereldoorlog verworven.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja meneer von Trapp moest in het leger, bij de navy jwt want hij was kapitein, maar Oostenrijk heeft louter bergen
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.quote:Op maandag 30 september 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij zijn rang wel in de eerste wereldoorlog verworven.
Ben er al een tijd op uitgekeken, begon te vervelenquote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.
Zonder cheats hè
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.quote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n cookies voor de derde keer ga resetten, heb weer meer dan 100 van alles.
Zonder cheats hè
Nee man, heb net de 500 aangetikt, er is niet echt een max het wordt alleen exponentieel duurder om ze te krijgen dus je hebt min of meer een asymptoot die je aan gaat tikkenquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Dungeons zijn kutquote:Op maandag 30 september 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er is een max aantal cookie chips dinges.
Er is wel een beta uit gekomen overigens.
Wat een homo.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Check mijn biceps.
[ afbeelding ]
Als je tower defense games leuk vindt moet je Kingdom Rush spelen, wereldspel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik speel al heel lang Bloons tower defense
Kom dan jonge ik sloop je.quote:Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen nut. In het cookie spel zit tenminste nog uitdaging.
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gifquote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef Happel het volgende:
Ik speel alleen maar Football Manager.
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.quote:Op maandag 30 september 2013 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk team, welk seizoen, toffe transfers, etc? 14.gif
Heb 't vorige week geïnstalleerd, maar je moet het blijkbaar aan je FB account koppelen ofzo? Gaat me nogal ver.quote:
RBCquote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben net opnieuw begonnen met RBC in de 5de klasse. Daarvoor een beetje zitten aankloten in de Conference. Niet echt hoogstaand. Moet een keer doorzetten.
Mwah, vind het voorlopig niet zo een probleem.quote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't vorige week geïnstalleerd, maar je moet het blijkbaar aan je FB account koppelen ofzo? Gaat me nogal ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |