In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Slapen.quote:
Dat valt me dan weer van je tegenquote:Op zondag 29 september 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zelf een dikke kop.
Als je echt een dikke kop wil zien van JDquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer van je tegen
Hopelijk niet te hard, anders maak je je moeder nog wakker.quote:Op zondag 29 september 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moest weer hardop lachen toen Johan Derksen 'KUT!' zei in dat filmpje.
Damnquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt een dikke kop wil zien van JD
Kruispunt nu op Ned 2, en daarna Adieu God? met Tijsje van den Brink.quote:
Prednison bakkes.quote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt een dikke kop wil zien van JD
Ah saai dus, hoeren van New York was wel lachenquote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gekidnapt als baby: het bizarre verhaal van Carlina White
Ik heb om zeker te zijn een ongeveer een minuut voor het einde de tv uitgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Had niet even iemand kunnen waarschuwen voor Raymann?
quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Had niet even iemand kunnen waarschuwen voor Raymann?
Beter luisteren.quote:
Reportages van vroeger waren veel beter. Bijv: Gingen ze naar oude Metro tunnels, waar mensen en zo leefden.quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah saai dus, hoeren van New York was wel lachen
Dan heb je wel het goddelijke voetbal van Jan Boskamp gemist.quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb om zeker te zijn een ongeveer een minuut voor het einde de tv uitgezet.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reportages van vroeger waren veel beter. Bijv: Gingen ze naar oude Metro tunnels, waar mensen en zo leefden.
Alles om Rayman te ontwijken (en Lambiek)quote:Op zondag 29 september 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je wel het goddelijke voetbal van Jan Boskamp gemist.
Ik kijk er niet meer naar, vandaag was een uitzondering vanwege Verbeek en soms kijk ik nog wel eens als keizer Co er zit.quote:Op zondag 29 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had meer van deze show verwacht. Nodig dan een Co Adriaanse, Dick Advocaat uit.
Reportage over een jongen van 12 die sinds hij kon lopen elke dag als een bodybuilder moest trainen en leven.quote:Op zondag 29 september 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reportages van vroeger waren veel beter. Bijv: Gingen ze naar oude Metro tunnels, waar mensen en zo leefden.
Iedereen vindt dit een kut programmaquote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga het weer een paar weken niet kijken. Sjek die weer angstvallig probeert om Ajax te vermijden, en allemaal kutvragen en kutitems. Kutprogramma.
Arnoshow hij dacht ff GJ te kunnen smoken, nou toen kwam hij van een koude kermis thuis.quote:
Of van die families die helemaal onder de drugs zaten. En later letterlijk op de vlucht moesten voor de politie.quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reportage over een jongen van 12 die sinds hij kon lopen elke dag als een bodybuilder moest trainen en leven.
Man die verslaafd was aan masturberen. deed het zelfs op zijn werk waar zijn collega's van zijn probleem van af wisten, ook leuk.
Het is ook gewoon teringslecht.quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen vindt dit een kut programma
Link naar die tweets?quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arnoshow hij dacht ff GJ te kunnen smoken, nou toen kwam hij van een koude kermis thuis.
Toen hebben we beledigende tweets naar @arnovermeulen gestuurd.
Ik kan wel lachen om die foute nichtenhumor, maar toch gaat het me te ver om daarvoor naar Raymann te gaan kijken.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Link naar die tweets?
Is namelijk altijd terecht. Met zijn mislukte oogleden.
Dit is die van mij iig.twitter:jvermeer3 twitterde op zondag 29-09-2013 om 22:41:43Nog liever een abonnement op de Volkskrant dan dat gelul van die debiel @arnovermeulen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |