In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Slapen.quote:
Dat valt me dan weer van je tegenquote:Op zondag 29 september 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zelf een dikke kop.
Als je echt een dikke kop wil zien van JDquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer van je tegen
Hopelijk niet te hard, anders maak je je moeder nog wakker.quote:Op zondag 29 september 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moest weer hardop lachen toen Johan Derksen 'KUT!' zei in dat filmpje.
Damnquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt een dikke kop wil zien van JD
Kruispunt nu op Ned 2, en daarna Adieu God? met Tijsje van den Brink.quote:
Prednison bakkes.quote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt een dikke kop wil zien van JD
Ah saai dus, hoeren van New York was wel lachenquote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gekidnapt als baby: het bizarre verhaal van Carlina White
Ik heb om zeker te zijn een ongeveer een minuut voor het einde de tv uitgezet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Had niet even iemand kunnen waarschuwen voor Raymann?
quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
Had niet even iemand kunnen waarschuwen voor Raymann?
Beter luisteren.quote:
Reportages van vroeger waren veel beter. Bijv: Gingen ze naar oude Metro tunnels, waar mensen en zo leefden.quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah saai dus, hoeren van New York was wel lachen
Dan heb je wel het goddelijke voetbal van Jan Boskamp gemist.quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb om zeker te zijn een ongeveer een minuut voor het einde de tv uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |