De mainlayout niet, maar de layout van sommige pagina's wel. We hebben ons meer gefocust op nieuwe features, want de oude WeFUT was wel erg oppervlakkig.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Ben benieuwd naar de website
heeft het een nieuwe layout gekregen etc ?
Jullie mam.quote:
Ja een beetje dribbelen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had van Twente alleen de samenvatting gezien maar heeft Corona nog skills gedaan tijdens zijn invalbeurt?
Hoesenquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke top silver spitsen mis ik nog?
Wallyson, Mlapa en Agbon....
Verhoeven, op zn kaartje staat gk maar dat zegt niets.. Eigenlijk gewoon een spitsquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Mboyoquote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wil je grootaandeelhouder worden?
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
Die van mij 4-0-0quote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Die stats bij online seasons zijn echt tof
20-0-2 is mijn record daar, 4 titles won, +41 goal difference met 73 voor en 32 tegen (3.32 - 1.45 gemiddeld)
Geinig
matavz en locadia twee bazenquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Heb echt het tegenovergestelde met Locadia, alle ballen die hij krijgt springen van z'n voet af en krijg er geen bal in.
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie mij in ieder geval top lijkt is Ari. En Locadia is ook echt een beest. En IF Mboyo. Maar die zullen niet tot de topspitsen van het spel behoren I guess.
Dit jaar zien de 1e IF's upgrades er wel al beter uit zodat je echt dat verschil begin te merkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij Locadia zit ik een beetje op een IF te wachten. Vind zijn stats nu toch wel tegenvallen nog eigenlijk.
Doe effe normaal man.quote:Op zondag 29 september 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet te kritisch zijn maar verkeerde club.
Ja, vooral als je tegen Reemi speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die hier nog wel eens blessures hebben na een wedstrijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |