SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat zeker, maar rel-waardige posts?quote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik?
Ik dacht dat ik over het algemeen weinig terughoudend was en ben...
Heb er net nog één gedaan...quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zeker, maar rel-waardige posts?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: mijn pizzadeeg is bijna klaar met rijzenZometeen dus lekker homemade pizza eten
Hotline binnen handbereik houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon hem niet vinden.quote:
Confirmed.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
In december drie dagen naar Berlijn.
Drie nachten met ontbijt in een viersterrenhotel, voor twee personen, 167 euro.
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?quote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
quote:
Cobra heeft nog wel een tip.quote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Moeten wij ook nog eens doen...quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Bart het volgende:
Dat vonden wij ookquote:
Scheelt nog maar zo'n 5 cent per liter. Die verschillen van vroeger zijn helaas er nauwelijks meer. ..quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook. Is wel op basis van eigen vervoer, maar de benzine is bij de oosterburen ook niet zo duur.
Tinu, kom er maar inquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! Ben wel benieuwd naar die stad. Iemand nog tips?
Helaas, het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch jammer dat mijn relwaardige posts hier niet van mijn reguliere posts kunnen worden onderscheiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |