Koude vet is hardquote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan niet, bloed stroomt minder goed door al jouw vet.
Ik snap de relevantie van deze reactie op mijn post niet helemaal, waar heb ik laten blijken dat ik de door jou beschreven situatie werkelijk wil laten worden?quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik je ga verstikken met mijn 1-pack, dan smeek je om adem
heel erg.quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Jij*
Godverdomme, hoe moeilijk is het nou?
je hebt een krukje nodig zeker om een vent te pijpen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee fatty, ga nu maar weer vreten dikzak.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt een krukje nodig zeker om een vent te pijpen?
Hoor je gerommel vanop 300 meter afstandquote:Op zondag 29 september 2013 20:45 schreef RetRy32 het volgende:
CJ, wat gebeurt er als jij 3 dagen niet eet?
En als je 3 dagen wel eet?quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoor je gerommel vanop 300 meter afstand
Dan heb ik genoegquote:
Vond je hem goed van dat krukje? omdat de quoteringen van mij plots zijn gedaaldquote:
Als je mijn irl zou zien valt het mee, heb gewoon last van een bierbuikjequote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef RetRy32 het volgende:
CJ, serieus, ga op dieet.
2000 kcal per dag, dan ben je binnen 1 maand normaal #true
Alleen dat vet moet wel weggepompt worden.
Als je geen hoofdletters gebruikt dan zijn de punten ook niet meer nodig.quote:
lolquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je mijn irl zou zien valt het mee, heb gewoon last van een bierbuikje
Ja, vooral na de opmerking van AJ waarna ik dacht dat jij gedist zou zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond je hem goed van dat krukje? omdat de quoteringen van mij plots zijn gedaald
Jouw IQ zou beter verhogenquote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, vooral na de opmerking van AJ waarna ik dacht dat jij gedist zou zijn.
Maar door deze vraag wordt jouw quotering weer met 0,05 verhoogd.
Dat is geen bierbuik meer.quote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je mijn irl zou zien valt het mee, heb gewoon last van een bierbuikje
Ik ben al slim genoeg, want vwo.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jouw IQ zzou beter verhogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |