22, maar soms sta ik moddervet, en soms weer veel magerderquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar serieus man, hoe oud ben je nu? Het is nog niet te laat.
Eindhoven is ook een sterke negerquote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindhoven is een van de drie sterkste economieën in Nederland.
Hou je dikke smoel.quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jij wordt ook alleen maar geil van je moeders kutje?
Begrijpelijk
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn favoriete eredivisieclub is Feyenoord.Nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank laat ons gaan totdat het topic dicht is, quote ons dan in de SC en dan gaat iedereen weg en gaan we over een uur verder.quote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt op een slowchat + topic naar de kl*, hopelijk komt Frank hier niet achter
Of je mijn lul in je dikke smoel wil? geen probleem, maar dan douw ik hem zo hard in je smoel dat je moet kokhalzen.quote:
Tegen Lyon hadden we gewonnen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Boehoe PSV dan...
"WE MAKEN KANS IN DE CL HOOWR"
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen Lyon hadden we gewonnen.
Als je jouw lul kwijt wilt, moet je dat vooral proberen bij mij ja.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of je mijn lul in je dikke smoel wil? geen probleem, maar dan douw ik hem zo hard in je smoel dat je moet kokhalzen.
Ze is klein, maar haar keel is langer dan 7 cmquote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of je mijn lul in je dikke smoel wil? geen probleem, maar dan douw ik hem zo hard in je smoel dat je moet kokhalzen.
Mijn piemel is zo hard dat je melktandjes springen gewoonquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je jouw lul kwijt wilt, moet je dat vooral proberen bij mij ja.
Lyon , is dat clubje uit de franse 2de divisie?quote:
Kan niet, bloed stroomt minder goed door al jouw vet.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn piemel is zo hard dat je melktandjes springen gewoon
quote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lyon , is dat clubje uit de franse 2de divisie?
Als ik je ga verstikken met mijn 1-pack, dan smeek je om ademquote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
Beetje chubby meisjes![]()
Obesitas mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |