Geen vrouwen slaanquote:Op zondag 29 september 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stoer , Meisjes slaan, wil je eens opnemen tegen een gespierde vent? ik knuppel je neer met mijn 100kg
En jij bent?quote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent 1m60 met kleine handen, kom nou
Wat niemand weet, wat niemand weet is dat AJ grotere tieten dan een zwangere vrouw heeft.quote:
Jij mag dat wel toch, omdat je zo vrouwelijk bent?quote:Op zondag 29 september 2013 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stoer , Meisjes slaan, wil je eens opnemen tegen een gespierde vent? ik knuppel je neer met mijn 100kg
Ik plet je tegen de muur met mijn 100kg blubberquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen vrouwen slaan
Niet laten zie wie er de baas is
Je buik is zo mooi in verhouding met de rest van je vetrollenquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik plet je tegen de muur met mijn 100kg blubber
jij wordt ook alleen maar geil van je moeders kutje?quote:
Tering dude, in een ander topic klaag je over weinig cash wat ik dus niet echt begrijp maar dit is een serieus probleem. Daar moet je wat aan doen man!quote:
100kg, valt mee.quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik plet je tegen de muur met mijn 100kg blubber
Gesproken door een meisje met kleine tieten.quote:
Ik heb wel een 1-pack, dan kunnen 6=packers niet zeggen hequote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je buik is zo mooi in verhouding met de rest van je vetrollen![]()
![]()
RetRy32 neukt plankenquote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kont
Tieten
Mensen die gedreven worden door prehistorische instinct
Dat klopt.quote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb wel een 1-pack, dan kunnen 6=packers niet zeggen he
Valt best mee in irl, foto werd van heeel dicht genomen, als je een foto van mij zou zien op afstand dan zou je niet zo klagenquote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tering dude, in een ander topic klaag je over weinig cash wat ik dus niet echt begrijp maar dit is een serieus probleem. Daar moet je wat aan doen man!
Dit is de druppel die de emmer laat overstromen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RetRy32 neukt planken
Ach ja, als Ajacied heb je ook niet al te veel kennis in huis.
Klopt, in eindhoven hebben ze kennis van Aardappelen en zoquote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RetRy32 neukt planken
IK AJACIED WAT?!quote:Op zondag 29 september 2013 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eindhoven is een van de drie sterkste economieën in Nederland.quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt, in eindhoven hebben ze kennis van Aardappelen en zo
Als je hoofd er op staat wel.quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt best mee in irl, foto werd van heeel dicht genomen, als je een foto van mij zou zien op afstand dan zou je niet zo klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |