quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef Peunage het volgende:
Wel waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
Ik ben geen pseudo arabist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laat je dan maar lekker, want ik wil vertalingen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wel waar
VERTALINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
En ik ben geen "ik ken de taal niet, maar ik snap het wel."-istquote:
https://translate.google.(...)20%D8%AC%D8%AF%D8%A7quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
يلزمنا نعترف حاجة: للاسف أحنا متخلفين جدا
"we moeten erkennen dat arabieren spijtig genoeg gewoon erg achterlijk zijn"quote:
Ik wil een vertaling, da's niet te moeilijk voor jullie he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:42 schreef De_Ilias het volgende:
Als je echt Arabisch wilt leren dan kom je er wel uit.
Is net zo kut als de vertaling van andere talen. Waardeloos!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
https://translate.google.(...)20%D8%AC%D8%AF%D8%A7
Doe maar naar het Engels, vrij accuraatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is net zo kut als de vertaling van andere talen. Waardeloos!!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wel waar
لم يعتبر لهجتك كلاما عند اهل النحوSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VERTAALquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
لم يعتبر لهجتك كلاما عند اهل النحو
Deze kan ik zelfs niet vertalenquote:
Ja. graagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze kan ik zelfs niet vertalen
Maar laten we teruggaan naar Nederlands voordat we in het Arabisch gaan discusseren. Niet eens met Illias namelijk.
Dialect + officiele (Arabische) taal is een verschil. Ene wordt thuis/straat gesproken, andere alleen voor officiele media/kranten/tv-discussies gebruikt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
لم يعتبر لهجتك كلاما عند اهل النحو
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dit was laatste keer dan. Nu terug naar NLs.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
Dankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
Kap eens met die posts die niemand kan lezen.
Wie hangt er de Arabist uit dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef De_Ilias het volgende:
Ja sorry hoor, als mensen zo graag de Arabist willen uithangen hier op FOK! dan mogen ze maar lekker cursus Arabisch nemen vindt je niet?
Sjaak, er staat ook gewoon een grammatica fout in jouw schrijfsel, maar wilde ik verder niet op inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef De_Ilias het volgende:
Ja sorry hoor, als mensen zo graag de Arabist willen uithangen hier op FOK! dan mogen ze maar lekker cursus Arabisch nemen vindt je niet?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dialect + officiele (Arabische) taal is een verschil. Ene wordt thuis/straat gesproken, andere alleen voor officiele media/kranten/tv-discussies gebruikt.Ik als non Arab vind toch de Marokkaanse dialect (waar amper Arabisch inzit tegenwoordig) het leukst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dit was laatste keer dan. Nu terug naar NLs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |