Mijn vriendin en ik hadden weer eens zin in lekker gezouten patat van de patatboer. Omdat wij de laatste tijd toch niet heel veel samen doen buiten het huis om besloot ik even mee te gaan.
Maar wat zag ik daar? Een verschrikkelijk lelijk idioot eng gedrocht.
Ik kan het niet beschrijven, maar ik ken het afgrijselijke fenomeen al vanaf mijn jeugd. Want dit was eerder gebeurd.
Ik weet nog goed dat ik mee werd genomen door mijn ouders naar de lokale frietkraam en daar stond datzelfde beeld. Ik werd bang, ik begon te trillen en daar ging ik al. Huilen, huilen als een klein kind. Want dat was ik. Wat een afgrijselijk eng beeld van een patat zakje.
En nog steeds kan ik het niet beschrijven wat het inhoudt. Een beeld van een zak friet met menselijke gelaatstrekken, met een gezicht dat half bezopen lijkt. Het beeld lijkt zo stoned als een garnaal.
Een beeld dat zo stoned lijkt dat elke junkie binnen zou lopen denkend dat het Coffeeshop 't Rotterdammertje betreft.
Ik weet niet waarom een beeld zoals dit wordt verkocht onder horecagelegenheden. Welke idiote pauperkraam hengelt dit gedrocht binnen? Waarom? Het schrikt klanten af.
- Maar daar stond ik dus weer, verstijft van angst tegenover het dit monsters. Want dat is het, een verschrikkelijk monster. Mijn vriendin vraagt zich nog steeds af wat er aan de hand is, maar ik kan het niet omschrijven.
En nu tril ik nog steeds na. Niet kunnen genieten van mijn portie friet. Want het monster terroriseert nog steeds mij hersens.

Klacht: super eng horecabeeld weer tegenkomen bij de plaatselijke patatboer
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.