quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Ereinion het volgende:
Mollema niet goed, Weening nauwelijks een eendagsrenner. Het is weer eens hetzelfde verhaal. Hopelijk kunnen ze zichzelf overstijgen.
Die had die in de Alpenrit in de tour er al afgereden voor mollemaquote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef raptorix het volgende:
Geesink moet eens ballen krijgen, dit schiet niet op.
Kreuzinger rijdt ook niet uit.quote:
Molkema kwam zelfs als tweede boven net volgens mij...quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bauke nog wel voorin dna? Zag alleen Weening
Komt ook omdat de hoop op Gesink gevestigd wasquote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat wordt het hier ineens even druk als Gesink uitvalt.
Waar hij op 2 minuten gereden werd door Ellisonde?quote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pauwels is in bloedvorm. Heb je die op de Angliru gezien?
Bauke zit juist helemaal voorin. Positie 6 nu.quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bauke nog wel voorin dna? Zag alleen Weening
Je verwacht het niet he.quote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat wordt het hier ineens even druk als Gesink uitvalt.
Volgens mij werd meer van Mollema verwacht.quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt ook omdat de hoop op Gesink gevestigd was
Toppiequote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bauke zit juist helemaal voorin. Positie 6 nu.
want dan rij je tenminste in beeld?quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij was de tactiek der kansloze aanvallen zelfs beter.
Als we maar voor de Belgen eindigen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Meedoen in de finale zal denk ik het hoogst haalbare zijn voor de Nederlanders.
Mollema a la in de Vuelta dan maarquote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok dat er niemand echt wegraakt bergop of bergaf en dat er nog eentje weg gaat rijden in de laatste 2 vlakke kilometers.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij werd meer van Mollema verwacht.
Dat is zonder commercieel belang niet belangrijk.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want dan rij je tenminste in beeld?
Of een elitegroepje dat samen aankomt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok dat er niemand echt wegraakt bergop of bergaf en dat er nog eentje weg gaat rijden in de laatste 2 vlakke kilometers.
ok bedanktquote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik denk dat Nederland gewoon rustig afwacht. De rest laat rijden en in de laatste 4 kilometer met de hele ploeg keihard gaat fietsen. Mijn voorspelling, plaats 1 t/m 6: Nederland.
Heeft opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |