quote:
Rustig. Verhoek zit nog op de bank.quote:Op zondag 29 september 2013 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer zn knie...neeeeeeeeeeee.
Immers in de spits? Of Armenteros?quote:Op zondag 29 september 2013 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Als JP lang geblesseerd is vanaf nu 4-4-2 gaan spelen.
Niet moeilijk..quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers in de spits? Of Armenteros?
Scherpquote:Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
De commentator weet het: "Alleen met hoeveel is de vraag."
Toch wel echt een leuke speler om naar te kijken. Fantastische techniek heeft die gozer. Hij heeft niet veel rendement of zo, maar ik ben wel blij dat we hem hebben gehuurd. Ongelofelijk verschil qua creativiteit t.o.v Schaken.quote:Op zondag 29 september 2013 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijke ballen van Armenteros.
Dit, scheids neemt ADO teveel in bescherming, zitten een hoop tackles bij waar je makkelijk geblesseerd kunt raken.quote:Op zondag 29 september 2013 16:02 schreef Vasion het volgende:
Geef die gasten nou toch eens rood man.
Die sukkels tacklen ze naar het ziekenhuis toe als het zo doorgaat.
Snap niet dat Manu geen kans krijgtquote:Op zondag 29 september 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Goossen voegt ook echt geen fuck toe.
Toch ongelooflijkquote:
Dat geldt zo'n beetje voor alle wedstrijdenquote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je had deze wedstrijd net zo goed niet kunnen spelen, wat een blamage voor de Eredivisie.
Erger dan vorige week kan niet.quote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je had deze wedstrijd net zo goed niet kunnen spelen, wat een blamage voor de Eredivisie.
Incidentenquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef Maoist het volgende:
[..]
Erger dan vorige week kan niet.
Eredivisieniveau heeft dit seizoen een nieuw dieptepunt bereikt. Utrecht verliest van amateurs en zelfs PSV verliest van een Bulgaarse promovendus
Die nederlaag van PSV heeft imo niet met niveau te maken. PSV speelde die wedstrijd op 40%.quote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef Maoist het volgende:
[..]
Erger dan vorige week kan niet.
Eredivisieniveau heeft dit seizoen een nieuw dieptepunt bereikt. Utrecht verliest van amateurs en zelfs PSV verliest van een Bulgaarse promovendus
Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die nederlaag van PSV heeft imo niet met niveau te maken. PSV speelde die wedstrijd op 40%.
Want ja.. Europa league he..
Dit. We doen gewoon nog mee.quote:Op zondag 29 september 2013 16:15 schreef Danielle83 het volgende:
Wake up call: ze pakken weer punten!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:17 schreef Maoist het volgende:
Clasie moest even zijn toto goed hebben
Omdat Goossens al eerder heeft laten zien veel beter te kunnen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef Maoist het volgende:
Waarom krijgt Goossens de voorkeur boven Elvis?
Manu was elke wedstrijd in de voorbereiding de beste man op het veldquote:Op zondag 29 september 2013 16:20 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat Goossens al eerder heeft laten zien veel beter te kunnen.
Als je hem op de bank zet raakt hij nooit in vorm
Dat is trademarked. Het Feyenoordlevengevoel.quote:Op zondag 29 september 2013 16:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet Feyenoord toch nog mooi ff dat kutgevoel te creeëren
Plus nog een penalty gemistquote:Op zondag 29 september 2013 16:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zonde van die 2 tegengoals, totaal onnodig
In de voorbereiding ja. Tijdens de trainingen faalt hij KEIHARD.quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Maoist het volgende:
[..]
Manu was elke wedstrijd in de voorbereiding de beste man op het veld
Vergeet het slippertje van Mulder nietquote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef tjoptjop het volgende:
Deze wedstrijd had weer alle Feyenoord kenmerken
- Pelle scoort
- Immers mist
- Oud-Feyenoorder scoort tegen ons
- Wekelijks foutje van de Vrij
- samengeknepen billen bij spelhervattingen
-blessureangstquote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef tjoptjop het volgende:
- Pelle scoort
- Immers mist
-onbegrijpelijke wisselsquote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef tjoptjop het volgende:
- Pelle scoort
- Immers mist
Als hij zo omhalen blijft proberen gaat dat vroeg of laat nog gebeuren ook.quote:Op zondag 29 september 2013 16:27 schreef Maoist het volgende:
Stel je voor als we Pelle niet hadden of dat hij geblesseerd raakt
1 puntje achter PEC.quote:Op zondag 29 september 2013 16:27 schreef tjoptjop het volgende:
Maar goed, 3 punten in de pocket.
Op 2 punten van de eerste plek, wat een competitie
Hij heeft waarschijnlijk te veel Fifa 14 gespeeldquote:Op zondag 29 september 2013 16:28 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Als hij zo omhalen blijft proberen gaat dat vroeg of laat nog gebeuren ook.
Maakt het uit joh.. als je toch al wint. stel dat zo'n bal er net als tegen ajax vorig seizoen in zou zijn gegaan. Bulk je toch van het vertrouwen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:28 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Als hij zo omhalen blijft proberen gaat dat vroeg of laat nog gebeuren ook.
Dat is mijn punt niet. Als hij nou verkeerd land zou ik niet gek opkijken van een Nesu 2, dat moeten we niet hebben. En dat verkeerd vallen hoeft ook niet eens zijn fout te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maakt het uit joh.. als je toch al wint. stel dat zo'n bal er net als tegen ajax vorig seizoen in zou zijn gegaan. Bulk je toch van het vertrouwen.
Daar blesseer je echt niet van hoorquote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Als hij nou verkeerd land zou ik niet gek opkijken van een Nesu 2, dat moeten we niet hebben. En dat verkeerd vallen hoeft ook niet eens zijn fout te zijn.
Ja, terecht lijkt me. Stefan is iemand die een sportpsycholoog nodig heeft om zich over een blunder heen te kunnen zetten.quote:
Precies, hoogstens een ander standje 's avonds vanwege een pijnlijke zij maar meer niet.quote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar blesseer je echt niet van hoor
En zeker Pelle niet. Het is echt 2% risico dat je verkeerd valt en er een blessure aan overhoudt.
Als er andere spelers bij betrokken zijn die je uit evenwicht brengen kan het toch lelijk uitpakkenquote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar blesseer je echt niet van hoor
En zeker Pelle niet. Het is echt 2% risico dat je verkeerd valt en er een blessure aan overhoudt.
Als je zo beredeneert kun je net zo goed helemaal geen voetbal spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:36 schreef Maoist het volgende:
[..]
Als er andere spelers bij betrokken zijn die je uit evenwicht brengen kan het toch lelijk uitpakken
Ik zie Koeman er nog voor aan om Bakkal gewoon te laten banken zodra hij wedstrijdfit is.quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Sportex het volgende:
3e wedstrijd op rij een prima Lex
Wat is deze
Dit dus.quote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie Koeman er nog voor aan om Bakkal gewoon te laten banken zodra hij wedstrijdfit is.
Met een omhaal vraag je er wel veel meer om dan met een tackle ofzo. En ik scheur liever mijn kruisband dan dat ik een dwarslaesie oploop.quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je zo beredeneert kun je net zo goed helemaal geen voetbal spelen.
En bovendien krijg je in zo'n geval een strafschop.
Jij moet ook vooral geen omhaal proberen te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 16:45 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Met een omhaal vraag je er wel veel meer om dan met een tackle ofzo. En ik scheur liever mijn kruisband dan dat ik een dwarslaesie oploop.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Sportex het volgende:
Wat is deze
Dat ga ik ook zeker niet doen. Als mij wat overkomt maalt niemand daarom, als Pelle wat overkomt is heel Rotterdam een jaar stil.quote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Jij moet ook vooral geen omhaal proberen te maken.
En vervolgens heel simpel van de bal wordt afgezetquote:Op zondag 29 september 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
Cabral die een ballon probeerde lek te stampen![]()
![]()
Bakkal mag in de winterstop vertrekken.quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Sportex het volgende:
Wat is deze
dat haags kwartiertje met toen 4-0 op het bord was zelfspot, maar het werd nog bijna waarheid ook. Van een bijna zekere 5-0 naar 4-2 in no time.quote:Op zondag 29 september 2013 16:46 schreef Dekatria het volgende:
Dat uitvakmeedoen met de wave, en de Kuip vervolgens massaal met een 'haags kwartiertje'...
Weer een fijne middag, maar echt, die slotfase
Ligt ook aan de zwakte van je tegenstanders..quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Sportex het volgende:
Wat is deze
De natuurlijke leider moet ook de aanvoerder zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 17:44 schreef Vasion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)el-van-het-veld.html
Kan me vinden in de woorden van Koeman.
Met deze selectie kun je gewoon kampioen worden, alleen moeten er idd echt een paar dingen uit.
Verstandige keuze ook om De Vrij van z'n aanvoerdersband te verlossen, zodat hij meer op zijn spel kan concentreren.
rode wangetjesquote:Op zondag 29 september 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
Heerlijk middagje, lekker zonnetje, veel kansen en kools.
Prachtig dat cynische uitvak, leuke interactie op tribunes![]()
Bruno Martins Indi, Bruno Martins Indi, nanananaaa nanananaaa
Cabral die een ballon probeerde lek te stampen![]()
![]()
Linkje? Verder prima dat Pelle aanvoerder is natuurlijk!quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef Muto het volgende:
Dat interview van De Vrij. Man, man, man. Heeft hij echt niet door dat dit beter is voor iedereen?
Mooi toch.quote:Op zondag 29 september 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Immers gaat sinds Bakkal is gekomen warempel best aardig spelen.
Toch zonde. Was altijd een zekerheidje achterin. Kapte gewoon simpel zn tegenstander uit in de eigen 16. Speelde met zelfvertrouwen. Nu zie je dat hij veranderd is. Die interviews ook. Moet snel zn zelfvertrouwen zien terug te winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
De Vrij heeft niet geleerd van NEC-uit. Blijft bij de 4-1 weer op de grond liggen.
Net ofdat Vitesse zo goed speelt ..quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het allemaal toch wel zeer matig hoor. Als je op deze manier speelt tegen vitesse krijg je pakkie
Wel een voordeel dat Vitesse woensdag nog een wedstrijd speelt en wij niet. Veel meer rust.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het allemaal toch wel zeer matig hoor. Als je op deze manier speelt tegen vitesse krijg je pakkie
Beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Net ofdat Vitesse zo goed speelt ..
Het blijft Feijenoord in een uitwedstrijd...quote:Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wel een voordeel dat Vitesse woensdag nog een wedstrijd speelt en wij niet. Veel meer rust.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef Jimbo het volgende:
Weten jullie of er goede fotos van de tifo zijn vandaag? Ik zie mezelf heel baas op een foto staan precies boven het wapen van rotterdam, maar helaas is de kwaliteit zo verschrikkelijk kut dat ik er niets aan heb
Wanneer kom je nou eens buurten ?quote:Op zondag 29 september 2013 20:09 schreef Muto het volgende:
Geeft wel een tof effect die 'zwevende' letters.
Dankquote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Sorry, voor een persoonlijke zoektocht is deze foto minder geschikt
Neem anders de volgende keer even lekker een 'selfie', mobieltje aan een vlaggenstok voor je uitquote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dank(al zie ik hier mezelf helemaal niet staan
) Moet er echt een precies in t midden hebben, zal er wel niet zijn mits iemand met een gigantische telelens voor Y heeft gezeten.
Moet even kijken. Als we een zaterdagavondwedstrijd of zondag 16:30 hebben kom ik wel naar Varkenoord even.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neem anders de volgende keer even lekker een 'selfie', mobieltje aan een vlaggenstok voor je uit
We staan sowieso altijd op t zelfde vakquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet even kijken. Als we een zaterdagavondwedstrijd of zondag 16:30 hebben kom ik wel naar Varkenoord even.
Beker dusquote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet even kijken. Als we een zaterdagavondwedstrijd of zondag 16:30 hebben kom ik wel naar Varkenoord even.
Bekerfinale, ik denk dat ome jimbo dan niet te genieten en helemaal naar de kanker ergens op een tribune staat tot de wedstrijd begint hahaquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beker dusLekker vroeg bieren met ome Jimbo en je nicht charmed_angel
Zeer pijnlijk om hem zo te zien. Interview bij de NOS was ook al niet best.quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef Muto het volgende:
Dat interview van De Vrij. Man, man, man. Heeft hij echt niet door dat dit beter is voor iedereen?
Nee tegen Hoek drolliequote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bekerfinale, ik denk dat ome jimbo dan niet te genieten en helemaal naar de kanker ergens op een tribune staat tot de wedstrijd begint haha
Ohhhh, ik denk dat ik die zelfs oversla, ze vragen waarsch 20 eur voor een kaartje naar een kutwedstrijd.quote:
Koeman leest hier mee.quote:
Ach, laat die Vertonghen wannabee toch.quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef Jimbo het volgende:
Die Typsich (hoi) is ook een mooie vent, komt ook nooit eens langs
quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman leest hier mee.
[..]
Ach, laat die Vertonghen wannabee toch.
Nee, maar waarschijnlijk vriendjes van z'n zoon welquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman leest hier mee.
[..]
Ach, laat die Vertonghen wannabee toch.
dan mogen ze wel eens kaartjes voor een bepaalde ex-mod regelenquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk vriendjes van z'n zoon wel
Ik moet tijd zien vrij te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan mogen ze wel eens kaartjes voor een bepaalde ex-mod regelen
Zat op Y, en dit is mijn scherpste. Succes.quote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dank(al zie ik hier mezelf helemaal niet staan
) Moet er echt een precies in t midden hebben, zal er wel niet zijn mits iemand met een gigantische telelens voor Y heeft gezeten.
Thanks!quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat op Y, en dit is mijn scherpste. Succes.
[ afbeelding ]
tevens kan ik jouw dus elke wedstrijd zien zitten?quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat op Y, en dit is mijn scherpste. Succes.
[ afbeelding ]
moet je wel een enorme telelens hebben want ik zit ook vaak in vak FOX.quote:Op zondag 29 september 2013 22:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tevens kan ik jouw dus elke wedstrijd zien zitten?
de enige fox die ik wil is megan foxquote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
moet je wel een enorme telelens hebben want ik zit ook vaak in vak FOX.
dildo in zijn maagquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Bombvis het volgende:
Het liedje van 'de keeper van Den Haag' ging ook helemaal nergens over![]()
Ben benieuwd, maar ga ze zeker weer in de gaten houdenquote:Met ons nieuwe blog gaan we dat proberen duidelijk te maken. Want de intentie van FRFC is nooit ‘afzetten tegen de club’ geweest maar juist met ‘tomeloze liefde voor de club’ Feyenoord weer groot maken. Het zal helaas nooit meer worden zoals het was, maar met een mix van persoonlijkheid en actualiteit zullen we de leegte van de oude site proberen op te vullen.
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 22:40:33Just got back from the first of what will be many trips to Feyenoord. Until the next time....Rotterdam, stand your ground! reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:47:58Feyenoord fan just came back from the bar with 20 beers. He wasn't buying a round...they were for himself. I like this club already. reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:42:15Top day at Feyenoord, they definitely have some of the maddest and drunkest fans in the world. Been invited back for the Ajax game... reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:49:36@Kris_Spurs I was too busy trying not to fall off my seat to join in that many songs. 'Safe standing' definitely hasn't come to Holland yet! reageer retweet
Baas.twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:47:31@Adam_Seeley Really nice city and the fans are absolutely mad. Enjoyed it a lot more than Amsterdam personally. reageer retweet
Verslag komt morgenavond op zijn site. Altijd leuk om te zien hoe buitenlanders zo'n trip beleven.quote:
Verwacht dat Feyenoord over een aantal jaartjes gewoon meedoet voor de laatste 4 in de CL. Mogen we ook best verwachten van het ''grote'' Feyenoord.quote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar ga ze zeker weer in de gaten houden
quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef Jimbo het volgende:
Weten jullie of er goede fotos van de tifo zijn vandaag? Ik zie mezelf heel baas op een foto staan precies boven het wapen van rotterdam, maar helaas is de kwaliteit zo verschrikkelijk kut dat ik er niets aan heb
Tof! ben benieuwd nara z'n verslag vanavond.quote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 22:40:33Just got back from the first of what will be many trips to Feyenoord. Until the next time....Rotterdam, stand your ground! reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:47:58Feyenoord fan just came back from the bar with 20 beers. He wasn't buying a round...they were for himself. I like this club already. reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:42:15Top day at Feyenoord, they definitely have some of the maddest and drunkest fans in the world. Been invited back for the Ajax game... reageer retweet
twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:49:36@Kris_Spurs I was too busy trying not to fall off my seat to join in that many songs. 'Safe standing' definitely hasn't come to Holland yet! reageer retweet
Baas.twitter:BenDudley88 twitterde op zondag 29-09-2013 om 18:47:31@Adam_Seeley Really nice city and the fans are absolutely mad. Enjoyed it a lot more than Amsterdam personally. reageer retweet
Je weet dat het over een oud keeper van Den Haag gaat, hèquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Bombvis het volgende:
Het liedje van 'de keeper van Den Haag' ging ook helemaal nergens over![]()
Niks mis mee als Immers goed speelt toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie Koeman er nog voor aan om Bakkal gewoon te laten banken zodra hij wedstrijdfit is.
Was wel gewoon een eigen goal waar verder niemand wat aan kon doen toch? Ik voorspel weer even lachengierenbrullen met Gijp vanavond. Iets over een heel klein voetballertje dat eindelijk eens bij een voorzet kan en dan zijn kans schoon ziet.quote:Op maandag 30 september 2013 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niks mis mee als Immers goed speelt toch?
De middenvelder die het meeste naar de bank solliciteert is Vilhena, die speelt de laatste wedstrijden minder. Voorlopig nog banken voor Bakkal verwacht ik.
Gewoon lekker Singh (en Sleegers?) verhuren, kijken of je Cissé nog kwijt kunt raken.
Ohja: Goossensviel die even een partij slecht in vandaag. Zijn hoogtepunten: het mislukte schot (die hij voor moest geven) en het niet dekken van de voorzet waaruit de 4-1 komt.
Mogen ze niet uitzenden, is dat nog ergens terug te zien eigenlijk?quote:Op maandag 30 september 2013 09:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind Cabral+ballon meer een Gijp-moment eigenlijk.
Natuurlijk, maar het had niks met deze keeper te maken. Postma is al een tijdje keeperstrainer bij Breukelen (ik wil niet weten wat voor training ze daar doen). Het was wel grappig en paste verder ook wel in de sfeer gisterquote:Op maandag 30 september 2013 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet dat het over een oud keeper van Den Haag gaat, hè
de 4-2 was een eigen goal, 4-1 niet.quote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Was wel gewoon een eigen goal waar verder niemand wat aan kon doen toch? Ik voorspel weer even lachengierenbrullen met Gijp vanavond. Iets over een heel klein voetballertje dat eindelijk eens bij een voorzet kan en dan zijn kans schoon ziet.
Waarom niet??quote:Op maandag 30 september 2013 09:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Mogen ze niet uitzenden, is dat nog ergens terug te zien eigenlijk?
Ja, die zijn redelijk om van te huilen. Die van Clasie zijn ook niet briljant trouwens. Maar Vilhena is sowieso uit vorm de laatste tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 09:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die vrije trappen van Vilhena.
Aha, das zuur.quote:Op maandag 30 september 2013 09:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
VI heeft geen rechten meer om FOX beelden uit te zenden.
Ach. VI gaat tegenwoordig meer over randzaken dan echt over voetbal. Misschien moet ik toch eens een keer FoxSports Centraal kijken.quote:
Mulder kan niets aan die 4-2 doen hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)2%80%93-ado-den-haag
De Vrij bij de 4-1![]()
Mulder bij de 4-2![]()
Wanneer gaan die weg?
Ik kan mij niet voorstellen dat Mulder aan het coachen was bij die 4-2quote:Op maandag 30 september 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mulder kan niets aan die 4-2 doen hoor.
Nah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij had Clasie moeten coachen. Los roepen die keepers toch meestal?quote:Op maandag 30 september 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was hij z'n stem kwijt dan?quote:Op maandag 30 september 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zien vanaf hier. Kan evengoed Clasie z'n fout zijn dus.quote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij had Clasie moeten coachen. Los roepen die keepers toch meestal?
Een matig tot redelijke keeper, zeker geen prima keeper voor de eredivisie.quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder is nog steeds een prima keeper voor de eredivisie. Dat is imo wel 1 van de laatste posities waar ik op dit moment geld in zou stoppen.
Andere posities zijn prima bezet, behalve linksback misschien. Maar Mulder komt echt tekort.quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mulder is nog steeds een prima keeper voor de eredivisie. Dat is imo wel 1 van de laatste posities waar ik op dit moment geld in zou stoppen.
De 4-2 kan Mulder toch weinig aan doen? Clasie kopt hem gewoon ineens een andere richting op, dan ben je als keeper altijd de sjaak.quote:Op maandag 30 september 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)2%80%93-ado-den-haag
De Vrij bij de 4-1![]()
Mulder bij de 4-2![]()
Wanneer gaan die weg?
Mulder had hem moeten coachen, niet afwachtend met je handen omhoog staan om die bal te pakken.quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
De 4-2 kan Mulder toch weinig aan doen? Clasie kopt hem gewoon ineens een andere richting op, dan ben je als keeper altijd de sjaak.
Ik denk niet dat daar tijd voor was in deze situatie.quote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij had Clasie moeten coachen. Los roepen die keepers toch meestal?
Je kan niet eens zien dat hij hem niet coacht.quote:Op maandag 30 september 2013 10:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Mulder had hem moeten coachen, niet afwachtend met je handen omhoog staan om die bal te pakken.
Hij heeft in principe genoeg kwaliteit. Ben wel benieuwd of hij ooit nog die laatste stap kan gaan maken. Maakt toch vaak een onzekere indruk.quote:Op maandag 30 september 2013 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Mulder qua reacties nog steeds 1 van de betere keepers in Nederland. Het zou mooi zijn als hij ook de verdediging continu perfect neerzet en de foutjes er ook uit waren, maar aan de andere kant zou hij dan al niet meer bij Feyenoord keepen.
Hij heeft de uitstraling van een bos uien en dat zal niet veranderen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in principe genoeg kwaliteit. Ben wel benieuwd of hij ooit nog die laatste stap kan gaan maken. Maakt toch vaak een onzekere indruk.
Dat zeiden ze ook over de Gea.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft de uitstraling van een bos uien en dat zal niet veranderen.
Vind ik ook niet zo'n bijzondere keepert.quote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Gea.
Hebben zoveel keepers? Jeroen Zoet loopt erbij alsof de priester hem gister in z'n poeperd heeft gepakt.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft de uitstraling van een bos uien en dat zal niet veranderen.
Mij valt op dat medespelers bij het terugspelen vaak niet opletten dat ze hem op z'n juiste poot aanspelen. Ze doen maar wat onder het motto "Hier boertje, heb je de bal.. Zoek het verder even lekker uit".quote:Op maandag 30 september 2013 11:12 schreef Gert het volgende:
Wat me deze wedstrijd wel weer opviel is dat verdedigers een paar keer bijna in de problemen raakten nadat ze onhandig door Mulder waren aangespeeld. Het vreemde is dat Mulder dergelijke onnodig oncomfortabele passes ook geeft wanneer hij helemaal niet wordt opgejaagd, alle tijd heeft. Het is zo'n basisdingetje dat nog steeds niet in orde is bij hem en voor onrust zorgt.
Koeman wil natuurlijk opbouw zien ipv dat die bal blind naar voren wordt gepeerd. Maar het is dan toch aan Mulder om dat 'veldspel' doordacht uit te voeren. Bij twijfel: lange bal naar voren.
Dat is dan ook een ruk keeper pur-sang.quote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Gea.
Lamprou derde doelman en die andere twee laten strijden om een basisplek.quote:Op maandag 30 september 2013 10:02 schreef PIETR het volgende:
Daarom ook gewoon die jongen van dordrecht halen. Gratis. En contract van Graafland niet verlengen.
quote:Feyenoord heeft weer koers gezet naar de bovenste regionen van de Eredivisie. Afgelopen zondag werd ADO Den Haag met een 4-2 nederlaag naar huis gestuurd. Op die zege viel niets af te dingen. Op de vrije trappen en corners van de ploeg van Ronald Koeman daarentegen wel.
Tekst: Michael Dreessen
Gianluigi Buffon trapte in 2002 bijna de doelpaal in tweeën toen Pierre van Hooijdonk met een vrije trap een punt in de Champions League voor Feyenoord veilig stelde (1-1). De machteloosheid droop van de gefrustreerde doelman af: hij wist wat er komen ging, maar kon niets doen om de treffer te voorkomen. Van Hooijdonk toonde aan dat zijn vrije trappen een gevaarlijk wapen waren, dat Feyenoord destijds veel punten en zelfs de UEFA Cup opleverde. Het devies van Pi-Air om een dergelijke traptechniek te ontwikkelen luidde steevast: oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Ook het huidige trainerstrio (Koeman, Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst) kon een behoorlijke vrije trap nemen. Het moet voor die voormalig specialisten dan ook een doorn in het oog zijn dat niemand binnen de huidige basiself in staat lijkt een vrije trap minstens op goal te krijgen.
Tony Vilhena en Jordy Clasie zijn de vaste nemers van de corners en vrije trappen, maar er wordt zelden gescoord uit hun spelhervattingen. Sterker nog, de laatste weken vloog de bal bijna bij iedere vrije trap de tribunes in. Ook corners komen zelden op de beoogde plek van bestemming. Dat is een trieste constatering, want zoals Van Hooijdonk dus eerder al prijs gaf, is het simpelweg te trainen.
Koeman zou het oefenen van de spelhervattingen dan ook verplicht moeten stellen voor de spelers die zich daarmee in het veld bemoeien. Zeker gelet op het feit dat hij nota bene zelf specialist was en zijn spelers dus de nodige tips zou kunnen geven. Desnoods trekt hij zijn voetbalschoenen weer uit de kast en doet hij het op de training voor. Immers, bestaat er voor een speler een grotere eer dan het van de grote meester van weleer (die FC Barcelona ooit de overwinning in de Champions League-finale met een vrije trap bezorgde) te leren? Het antwoord laat zich raden.
Tegen ADO maakten de slechte spelhervattingen afgelopen zondag geen verschil, want de Hagenezen waren desondanks volstrekt kansloos. Maar dat kan gezien de titelaspiraties in Rotterdam in de loop van het seizoen weleens anders worden. De extra doelpunten uit vrije trappen en hoekschoppen zouden voor Feyenoord het verschil tussen wel of geen kampioen kunnen maken. Zoals de vrije trappen van Van Hooijdonk ooit het verschil maakten.
Laat maar zien dan zondag in Arnhem.quote:Koeman: 'We moeten ons nu echt in titelrace mengen'
Feyenoord verloor de eerste drie wedstrijden van het nieuwe seizoen, maar wist zich vervolgens te herpakken. De Rotterdammers haalden uit vijf duels dertien punten en hebben nu nog maar twee punten minder dan PSV, dat zaterdagavond verloor bij AZ. Ook landskampioen Ajax heeft al wat steken laten vallen en Ronald Koeman durft daardoor zowaar te dromen van de titel.
De coach was in het verleden vaak voorzichtig als het ging over een mogelijk kampioenschap, maar realiseert nu dat er toch echt wat te halen is voor Feyenoord. "We hebben twee jaar een beetje leuk meegedaan, nu moeten we ons echt in de titelrace mengen. Want wat er verder rondloopt…" Die zin maakte Koeman in gesprek met De Telegraaf niet af, maar het is duidelijk hoe hij over de concurrentie denkt.
"Er is op dit moment niemand in staat regelmatig te presteren. Het zit allemaal heel dicht tegen elkaar en daarom gaan wij meedoen", voorspelt Koeman, die in tegenstelling tot zijn collega's Frank de Boer (Ajax), Phillip Cocu (PSV) en Michel Jansen (FC Twente) zijn belangrijkste spelers binnenboord hield. Feyenoord speelt zondag tegen Vitesse, misschien een outsider voor de titel.
Inderdaad. Het is triest gesteld met de spelhervattingenquote:
Wordt weer een verlies...quote:Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat maar zien dan zondag in Arnhem.
Andere richting? 5cm hoger..quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
De 4-2 kan Mulder toch weinig aan doen? Clasie kopt hem gewoon ineens een andere richting op, dan ben je als keeper altijd de sjaak.
Ik heb hem nog nooit zien coachen, behalve als hij weer eens in minuut 50 begint met tijdrekken.quote:Op maandag 30 september 2013 10:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar tijd voor was in deze situatie.
Dat was één van de beste wedstrijden van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon weer 0-4 joh, net als twee jaar geleden. Wereldwedstrijd van Sissie
quote:Het Zeeuws-Vlaamse dorp Hoek maakt zich op voor een ware exodus. De plaatselijkse voetbalclub, zaterdag-hoofdklasser Hoek, werd tijdens de loting voor de derde ronde van de KNVB-beker gekoppeld aan Feyenoord. 'Een vol uitvak is zeker haalbaar', aldus voorzitter Rien van Meerendonk van Hoek.
Volgens de PZC wil Hoek met vijftig bussen naar de Rotterdamse Kuip. 'Dat zei de voorzitter van de supportersvereniging', aldus de voorzitter tegen AD.nl. 'Ik hoop op minimaal 20 bussen.' Van Meerendonk was zoals iedereen verrast toen Feyenoord uit de koker rolde. 'Ik was zoals iedereen heel blij met de loting. Feyenoord is een fantastische club.'
'Als alles meezit, is een vol uitvak mogelijk'
'Er zijn veel supporters van Feyenoord in Zeeuws-Vlaanderen. Direct na de loting kwamen er veel reacties van fans die mee wilden. Ook bedrijven boden aan om bussen te sponsoren. Toch kunnen we nog niets aanbieden omdat er nog niets bekend is, maar als alles meezit qua tijd, datum en weer is een vol uitvak zeker mogelijk', aldus Van Meerendonk.
Hoek is op dit moment koploper in de Zaterdag Hoofdklasse B. Over de kansen van zijn ploeg is Van Meerendonk realistisch. 'De kans dat we winnen is zeer gering, maar met een goede instelling kan alles gebeuren in het voetbal.'
Die vind ik anders ook niet al te best. Als we een keeper halen, moet het wel een keeper zijn die direct in de basis kan.quote:Op maandag 30 september 2013 10:02 schreef PIETR het volgende:
Daarom ook gewoon die jongen van dordrecht halen. Gratis. En contract van Graafland niet verlengen.
Als de Kuip toch niet volloopt geef die mensen dan gewoon lekker Y en G, wel mooi voor die mensen zo'n trip.quote:
Komen weer bussen met ME en tientallen paardjes.quote:Op maandag 30 september 2013 13:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als de Kuip toch niet volloopt geef die mensen dan gewoon lekker Y en G, wel mooi voor die mensen zo'n trip.
Abou zal de Zeeuwsche hoolies wel vrezen
Dat is toch elke week al zo. Steeds meer lijkt het wel. Vorige week nog bijna omver gelopen door zo'n paard, terwijl het voetgangerslicht op groen stond en de bereden politie doodleuk door rood gingen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komen weer bussen met ME en tientallen paardjes.
Klopt, vrijwel altijd VEEL te veel.quote:Op maandag 30 september 2013 13:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is toch elke week al zo. Steeds meer lijkt het wel. Vorige week nog bijna omver gelopen door zo'n paard, terwijl het voetgangerslicht op groen stond en de bereden politie doodleuk door rood ging.
Heb je al eens gekeken wat er op die paarden zit? Van die huppelkutjes.quote:Op maandag 30 september 2013 13:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, vrijwel altijd VEEL te veel.
Ik ook, aan het eind van vorig seizoen. Ze hebben die paarden ook heel niet onder controle. Gisteren liep ik ruim om een stoet van 10 paardjes heen, dat was maar goed ook, want er ging een hek dicht met een klap(je) en 2 paarden begonnen half te steigeren.lekker dan.
Dat zou toch niet uit moeten maken? Ze moeten die dingen gewoon onder controle houden, anders gaan ze maar op de fiets.quote:Op maandag 30 september 2013 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken wat er op die paarden zit? Van die huppelkutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |