Ja, misschien nu het wat minder dringen wordt dat het dalen wat soepeler gaat en hij geen gaten meer laat vallen of hoeft te dichten ja.quote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef IbanMayo het volgende:
De Gees moet nu ff voorin zien te blijven zodat ie geen gaten meer dicht hoeft te rijden.
Die derde ken ik inderdaad nietquote:Op zondag 29 september 2013 15:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Die kent u niet!
146 RUSSOM Meron ERI
147 TEKLEHAYMANOT Daniel ERI
148 TEWELDE WELDEGABIR Jani ERI
Ook wel iemand wie deze weersomstandigheden moet liggen ...quote:Op zondag 29 september 2013 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Stybar er ook nog bij, ook een outsider. Kan ook erg rap aankomen.
niks, hij zit echter op 70 km van de finish al vreselijk te harken, en niet op een goede manier.quote:
We hebben Weening toch ook nog?quote:
Die eerste kende ik ook van naam.quote:Op zondag 29 september 2013 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die derde ken ik inderdaad niet![]()
Berhane natuurlijk wel maar die heeft zijn race al gehad
Hij is 33 ofzo ... Heeft nog 9 jaar de tijd om de Vuelta te winnenquote:
Ben je altijd zo'n mongool?quote:Op zondag 29 september 2013 15:37 schreef Ereinion het volgende:
Kelderman vergooit dus onze laatste kansen.
Heb nog altijd het beeld van een jonge renner bij hem. Die beelden toen hij zat te sterven in Lombardije blijven nog altijd legendarisch.quote:
En dat allemaal dankzij het nieuwe wielrennen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is 33 ofzo ... Heeft nog 9 jaar de tijd om de Vuelta te winnen
Maar hij heeft dan toch wel concurrentie van Fothen en Gerdemann.quote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij oogt mij erg sterk. Hoe hij net op de Via Salviati als enige achter de breuk bergop het gat wist dicht te rijden, maakte indruk op mij.quote:Op zondag 29 september 2013 15:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
niks, hij zit echter op 70 km van de finish al vreselijk te harken, en niet op een goede manier.
maar doet al ellendig lang mee. En is volledig uit beeld geraakt, die troubadour, die vrijbuiter, die oertrouwe knecht.quote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |