Het zou weer even leuk zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk geven de Italianen zometeen nog even vol gas, groep is nog veel te groot.
Ik denk dat de twee grote favorieten (Bauke en Robert) bij elkaar gaan linkeballen en dan kan zo'n outsider als Cancellara zo maar profiteren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Zoals een zonnepaneel floreert in de zon zo floreert Mollema in de regen. Ik voel dat het gaat lukken vandaag.
Dat is echt een windows 286 spelgeluidquote:Op zondag 29 september 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat geluidseffect nu ook bij de NOS?
Cancellara, die heb ik ook opgeschreven. Op het lijstje van de hoop. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 29 september 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee grote favorieten (Bauke en Robert) bij elkaar gaan linkeballen en dan kan zo'n outsider als Cancellara zo maar profiteren.
Zie jij dat Dark Horse van ons nog wel zitten Herbert?quote:Op zondag 29 september 2013 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cancellara, die heb ik ook opgeschreven. Op het lijstje van de hoop. Dat geef ik je op een briefje.
Het kan nog elke kant op gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie jij dat Dark Horse van ons nog wel zitten Herbert?
Dus hier kan het wel, maar als het MSR of een paar natte dagen in de Vuelta is, dan is het opeens onverantwoord om door te rijden?quote:Op zondag 29 september 2013 15:10 schreef Zelva het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 29-09-2013 om 14:07:31Heel goed kunnen en durven dalen in de regen is vandaag voorwaarde om wereldkampioen te worden. reageer retweet
Een wedstrijd in een wedstrijd.quote:Op zondag 29 september 2013 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zal nog wel een groepje met outsiders wegrijden voor een ronde of 2.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dus hier kan het wel, maar als het MSR of een paar natte dagen in de Vuelta is, dan is het opeens onverantwoord om door te rijden?
Nee ben Holllander jonguquote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een Pool? Dat zou wel het een en ander verklaren.
Dat is een Nederlands vlaggetje.quote:
Hij heeft de fiets vast zelf nog even op het dak van de ploegleidersauto geparkeerd!quote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@wielrennen: 81 km - Sagan zit er bij. Hij rijdt op een reservefiets zonder transponder -computer mist zijn doorkomst #Toscana2013 http://nos.nl/l/556553#update-15380”;
Hopelijk wel ja. Ben benieuwd wie het aandurven.quote:Op zondag 29 september 2013 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zal nog wel een groepje met outsiders wegrijden voor een ronde of 2.
Begin maar vast.quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Haha José, Kolobnev, mijn god, als die hier weer goed is eet ik een stuk uit de vloer...
Uran Uran.quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sprintje tussen Kolobnev en Uran voor de wereldtitel, waarbij ze allebei de titel willen verkopen. Dat zou mooie TV zijn.
En Mollema als 3e die ook nog eens juicht.quote:Op zondag 29 september 2013 15:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Betancur zal wel 2e worden en juichend over de steep gaan
Samen iemand opwachten en dan de buit delen?quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sprintje tussen Kolobnev en Uran voor de wereldtitel, waarbij ze allebei de titel willen verkopen. Dat zou mooie TV zijn.
Tja, toch podium sinds jaren...quote:Op zondag 29 september 2013 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Mollema als 3e die ook nog eens juicht.
Hij is er na een wilde nacht, de baasquote:
Ja, wat heb je gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is er na een wilde nacht, de baas
beide een andere kant op kijken dan zodat de derde door het midden kan komen?quote:Op zondag 29 september 2013 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Samen iemand opwachten en dan de buit delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |