Was ook geweldig ja. Die grotere kopgroep kwam ook omdat Honda op dit circuit eindelijk een beetje mee kon komen met KTM. Dus hopen dat Honda volgend jaar de boel op de rit heeft in de Moto3 dan krijgen we weer grotere kopgroepen zoals vandaag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat Rabat in het begin teveel punten heeft laten liggen ja.
Weet niet of je de Moto3 ook gezien hebt, maar dat was echt weer een geniaal gevecht in de laatste rondes met 4-5 man
Vooral de laatste 2 rondes zijn echt het terugkijken waard, schitterend weer
Die slomo's nu ook, echt niet normaal de angles die Marquez haalt op die motor man...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vraag me echt af hoe die Marquez een inhaalbeweging kan maken terwijl die gewoon de achterkant van zijn machine naar buiten laat glijden
Hij heeft echt heel veel beheersing.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vraag me echt af hoe die Marquez een inhaalbeweging kan maken terwijl die gewoon de achterkant van zijn machine naar buiten laat glijden
Is toch te hopen dat ze in de winter wat kunnen vinden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
Goeie race van Pedrosa en de Yamaha komt gewoon tekort tov de Honda
zeker, want ik zie het liefst een gevecht tussen meerdere merken. Ik hoop stiekem dat de Duc er ook weer bij kan komen en dat in 2015 ook Suzuki weer meedoet om de eerste plaatsenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is toch te hopen dat ze in de winter wat kunnen vinden.
Ducati is druk bezig met reorganiseren van het MotoGP project. Daar heb ik best wel vertrouwen in, geld is er namelijk wel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker, want ik zie het liefst een gevecht tussen meerdere merken. Ik hoop stiekem dat de Duc er ook weer bij kan komen en dat in 2015 ook Suzuki weer meedoet om de eerste plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |