SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een goed teken zijnquote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die 2 zien we denk ik nooit meer terug bij ons.
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
4 keer op rij kampioen zou echt uitzonderlijk zijn.
Een concurrent, maar Vitesse heeft wel een veel makkelijker programma gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef ClementVI het volgende:
Vitesse staat gelijk me ons en heeft nog een wedstrijd tegoed
Dat is waar maar als het nu lukt scheelt dat weer 15 miljoenquote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.
Ik vind Duarte voorlopig een prima aankoop. Voegt wel wat toe aan het middenveld, lekker fel in de duels en heeft diepgang.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.
quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef ClementVI het volgende:
Vitesse staat gelijk me ons en heeft nog een wedstrijd tegoed
Ik vond het echt niet zo goed als veel mensen hier doen overkomen. 1e helft was drama en de 2e helft helpt de tegenstander je in het zadel. Behalve de doelpunten was het vaak niet veel. Snap dan ook niet dat mensen Sigthorsson zo goed vonden. Hij scoort, wint wat duels, maar heeft verder weer niks bijzonders gedaan. Lichtpuntje is De Sa in mijn ogen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:48 schreef Fargo het volgende:
Vond hem gisteren in de eerste helft anders best matig. Na rust ging het beter, maar toen kreeg iedereen vleugels...
Desondanks geen slechte wedstrijd gisteren, zeker gelet op de omstandigheden (lees: vormdip van de afgelopen weken). Veel dreiging, veel kansen.
Jammer van Bojan, had er misschien ook wel eentje gemaakt vandaag, wat hem in het zadel had kunnen helpen.
Hij moet echter wel zijn adrenalinekicks bij onverwachte kansen temperen...quote:Op zondag 29 september 2013 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind Duarte voorlopig een prima aankoop. Voegt wel wat toe aan het middenveld, lekker fel in de duels en heeft diepgang.
En wat afvallen en oefenen op dode spelmomenten.quote:Op zondag 29 september 2013 16:03 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hij moet echter wel zijn adrenalinekicks bij onverwachte kansen temperen...
Eens. Snap dat ook niet helemaal, was bij Heracles best doeltreffend. Speelde overigens niet slecht en is een prima toevoeging voor dit Ajax. Mensen moeten alleen geen Iniesta verwachten.quote:Op zondag 29 september 2013 16:03 schreef MrStock het volgende:
[..]
Hij moet echter wel zijn adrenalinekicks bij onverwachte kansen temperen...
Afvallen?quote:Op zondag 29 september 2013 16:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wat afvallen en oefenen op dode spelmomenten.
Ben benieuwd naar z'n vetpercentage, bovendien lijkt hij het niet lang vol te houden.quote:
Drama vond ik ook wel meevallen. Ajax had bij rust makkelijk 3-0 voor kunnen staan. Vizier stond gewoon niet op scherp (Fischer) en balletje viel soms net wat ongelukkig bij halve kansen voor Siggy en De Jong.quote:Op zondag 29 september 2013 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vond het echt niet zo goed als veel mensen hier doen overkomen. 1e helft was drama en de 2e helft helpt de tegenstander je in het zadel. Behalve de doelpunten was het vaak niet veel. Snap dan ook niet dat mensen Sigthorsson zo goed vonden. Hij scoort, wint wat duels, maar heeft verder weer niks bijzonders gedaan. Lichtpuntje is De Sa in mijn ogen.
Dat hou je altijd, na vorige week was het degraderen, nu weer kampioenkandidaat, maar net als vorige week was het de club die achter kwam die ophield met voetballen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vond het echt niet zo goed als veel mensen hier doen overkomen. 1e helft was drama en de 2e helft helpt de tegenstander je in het zadel. Behalve de doelpunten was het vaak niet veel. Snap dan ook niet dat mensen Sigthorsson zo goed vonden. Hij scoort, wint wat duels, maar heeft verder weer niks bijzonders gedaan. Lichtpuntje is De Sa in mijn ogen.
Zegt niks over de wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 16:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Drama vond ik ook wel meevallen. Ajax had bij rust makkelijk 3-0 voor kunnen staan. Vizier stond gewoon niet op scherp (Fischer) en balletje viel soms net wat ongelukkig bij halve kansen voor Siggy en De Jong.
Dat beweer ik ook niet.quote:Na rust mazzel je inderdaad, maar we hebben echt niet gewonnen enkel en alleen omdat die gast hem in eigen doel mikt.
Ja, maar wel een vertekend beeld hoor, die 6-0. Veldspel was bij vlagen om te janken.quote:Overwinning was dik verdiend en afzettend tegen afgelopen woensdag was het alweer wat hoopgevender.
Hoezo niet? Ajax speelde zich naar een paar heel aardige kansen in de eerste helft.quote:Op zondag 29 september 2013 16:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zegt niks over de wedstrijd natuurlijk.
Wat wil je dan zeggen? Want je geeft aan dat het buiten de doelpunten niet veel was. Had je dan, en dan graag nogmaals kijken naar de vormdip, nu verwacht dat Ajax 90 minuten lang zou aandringen en kansen zou afdwingen en een tegenstander met vleugels en vertrouwen de wil oplegt zonder een kans weg te geven?quote:Dat beweer ik ook niet.
Ik zeg ook niet dat het nu weer hosanna is en dat we gisteren alles van ons afgegooid hebben. Maar na de laatste weken was een wedstrijd (en een uitslag) als gisteren wel weer even welkom.quote:Ja, maar wel een vertekend beeld hoor, die 6-0. Veldspel was bij vlagen om te janken.
Oh absoluut. Ik heb er ook niet minder om gejuicht.quote:Op zondag 29 september 2013 16:18 schreef Fargo het volgende:
Maar na de laatste weken was een wedstrijd (en een uitslag) als gisteren wel weer even welkom.
quote:Time to accept it and work to be back the sooner. Unfortunely, this is also part of football.. Thanks a lot for your messages. || Toca acceptar-ho i treballar x tornar el més aviat possible. Aixň tbé forma part dl futbol encara q no ens agradi.. Mts grŕcies pls misstges || Toca aceptarlo y trabajar para volver lo antes posible. Esto tbién forma parte dl fútbol aunq no nos guste.. Muchas gracias x vstros mnsjes
Dat ziet er echt niet uit neequote:
Mag ik hopen! Ga er namelijk heen:) Wordt weer super vet.quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het gevoel dat dinsdagavond een goede avond gaat worden. En dat Fischer in geweldige vorm zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |