SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een goed teken zijnquote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die 2 zien we denk ik nooit meer terug bij ons.
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
4 keer op rij kampioen zou echt uitzonderlijk zijn.
Een concurrent, maar Vitesse heeft wel een veel makkelijker programma gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef ClementVI het volgende:
Vitesse staat gelijk me ons en heeft nog een wedstrijd tegoed
Dat is waar maar als het nu lukt scheelt dat weer 15 miljoenquote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.
Ik vind Duarte voorlopig een prima aankoop. Voegt wel wat toe aan het middenveld, lekker fel in de duels en heeft diepgang.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, met wat slimme investeringen in de zomer waren we in deze competitie tegen de winter al kampioen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |