abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131747274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Loekie1 het volgende:
Maak het jezelf niet moeilijk, geef toe dat de islam een niet-vredelievende organisatie is en stap uit dat geloof. Of vind je dat moeilijk? Kan dat helemaal niet, omdat je nu eenmaal geboren bent als moslim en zul je daarom te vuur en te zwaard dat geloof blijven verdedigen tegen beter weten in?
Doe je dat vaak? praten tegen jezelf?
pi_131747308
Hoezo?
pi_131747316
quote:
Maak het jezelf niet moeilijk, geef toe dat de islam een niet-vredelievende organisatie is en stap uit dat geloof. Of vind je dat moeilijk? Kan dat helemaal niet, omdat je nu eenmaal geboren bent als moslim en zul je daarom te vuur en te zwaard dat geloof blijven verdedigen tegen beter weten in?
Goed om te zien dat je je eigen jihad bent begonnen en strijdt voor een clash.
pi_131747339
?
pi_131747384
quote:
En kun jij niet even uit die arrogantiebubbel van jou stappen?

Kan het niet zo zijn dat iemand er daadwerkelijk een andere mening op nahoud dan jou wat de Islam betreft?
Iemand die bijvoorbeeld wat langer kijkt dan z'n neus lang is en wat meer historisch besef heeft onder andere.
pi_131747499
Hoe dan ook, het zijn een soort kankergezwelletjes die nu in Nigeria en Kenia die moordpartijen uitvoeren. Eigenlijk vind ik dat alle landen hun handen ineen moeten slaan om die kankergezwellen te bestrijden.
Of mag ik het geen kankergezwellen noemen?
pi_131747556
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe dan ook, het zijn een soort kankergezwelletjes die nu in Nigeria en Kenia die moordpartijen uitvoeren. Eigenlijk vind ik dat alle landen hun handen ineen moeten slaan om die kankergezwellen te bestrijden.
Kun je niet gewoon optyfen met je propaganda?
pi_131747661
quote:
Reageer eens op wat ik zei. Je zei nogal wat, dus het lijkt mij dat je dat kunt uitleggen.
pi_131747665
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon optyfen met je propaganda?
Jij vindt niet dat die clubjes bestreden moeten worden?
pi_131747738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee. Ik steun ze middels dagelijkse donaties van 5 ton.
pi_131747743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Extremisten moeten bestreden worden, al zijn het moslims of niet.
pi_131747780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Extremisten moeten bestreden worden, al zijn het moslims of niet.
Je gaat ervan uit dat iedereen er zo over denkt!
pi_131747890
quote:
Je kunt het beter iets anders formuleren, gewoon om het netjes te houden.
pi_131747998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je gaat ervan uit dat iedereen er zo over denkt!
Dat mag ik hopen.
pi_131748014
Goed dan, moordende extremisten moeten bestreden worden en ik vind dat alle landen de handen ineen moeten slaan om ze te bestrijden.
pi_131748056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Loekie1 het volgende:
Goed dan, moordende extremisten moeten bestreden worden en ik vind dat alle landen de handen ineen moeten slaan om ze te bestrijden.
^O^
pi_131748257
Nou ben ik wel benieuwd of iedereen het daarmee eens is.
pi_132185411
quote:
Amnesty: Boko Haram-verdachten gedood in gevangenis

Honderden terreurverdachten zijn dit jaar in Nigeria gedood in de gevangenis. Sommigen werden geëxecuteerd, anderen werden uitgehongerd of stierven door verstikking. Dat staat in een rapport van Amnesty International dat dinsdag is gepubliceerd.

Het Nigeriaanse leger is dit jaar een offensief begonnen tegen islamitische militanten in het noordoosten van het land. De mensen die achter de tralies stierven werden er allemaal van beticht lid te zijn van de radicaalislamitische terreurbeweging Boko Haram. Sommige gevangenen 'werden in hun been geschoten tijdens het verhoor, kregen geen medische zorg en bloedden vervolgens dood', schrijft Amnesty in het rapport. In de eerste zes maanden van 2013 kwamen meer dan 950 mensen om in militaire hechtenis.

In april dumpten Nigeriaanse militairen zestig lichamen bij een mortuarium in de deelstaat Yobe. Ze zeiden dat het de lichamen waren van islamitische extremisten die tijdens een vuurgevecht waren gedood. De krijgsmacht ontkende iets van de zaak af te weten. Een bron bij het leger heeft echter tegen Amnesty gezegd dat de zestig 'uit hun cel waren gehaald en waren doodgeschoten door soldaten'.

De meeste gevangenen kwamen om in twee gevangenissen in Damaturu en Maiduguri. "Honderden mensen zijn in hechtenis gedood. Ze werden of doodgeschoten of zijn gestikt", zei een legerofficier tegen Amnesty. "Mensen worden in een cel gepropt. Er zijn momenten dat mensen dagelijks uit de cel worden gehaald en gedood."

Amnesty roept de Nigeriaanse autoriteiten op onmiddellijk een onderzoek in te stellen. "Dit is een schokkend hoog aantal en de Nigeriaanse regering moet snel actie ondernemen", zei Lucy Freeman van Amnesty. "De details over wat er in deze schimmige detentiecentra achter gesloten deuren gebeurt moeten aan het licht worden gebracht en de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze mensenrechtenschendingen moeten hiervoor boeten."
Amnesty: Boko Haram-verdachten gedood in gevangenis

Dit is dus de andere kant van het verhaal.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')