In wat investeren? Hoe weet je bij wat waar?quote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht je het spel dus opnieuw gaan spelen dan moet je de assassinations voor het laatst bewaren omdat je dan meer kan investeren. Kwam ik ook pas naderhand achter, vandaar dat ik maar 30 miljoen had. Je kan per personage op zo'n 1,5 miljard uitkomen.
Dat zegt Lester bij de assassionations.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
In wat investeren? Hoe weet je bij wat waar?
Is het ook zo dat hij zegt waar je in moet investeren? Ik dacht namelijk soms ook bij een missie te horen waar je juist niet in moest investeren. Misschien toch nog beter luisteren.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zegt Lester bij de assassionations.
http://www.tradeindetecti(...)v-how-to-make-money/quote:Op maandag 30 september 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het ook zo dat hij zegt waar je in moet investeren? Ik dacht namelijk soms ook bij een missie te horen waar je juist niet in moest investeren. Misschien toch nog beter luisteren.
goed luisteren, of nalezen in je pauzemenu onder "brief".quote:Op maandag 30 september 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het ook zo dat hij zegt waar je in moet investeren? Ik dacht namelijk soms ook bij een missie te horen waar je juist niet in moest investeren. Misschien toch nog beter luisteren.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://www.tradeindetecti(...)v-how-to-make-money/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prut, ik had ze verkocht met 87% winst. Vond het wel genoeg (en bedtijd, ik zou ongetwijfeld de volgende speel-sessie zijn vergeten om die dingen alsnog in de gaten te houden
NIEUW: Foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je eigenlijk de golfclub kopen om de 100% te halen? Zit nu op 83% en moet wat betreft properties enkel nog de golfclub en die 3 cinema's.
quote:Op maandag 30 september 2013 13:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor de Lester missies is deze guide wel handig:http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je eigenlijk de golfclub kopen om de 100% te halen? Zit nu op 83% en moet wat betreft properties enkel nog de golfclub en die 3 cinema's.
Hier kan je zien wat je moet doen voor 100%. Je moet 5 properties in bezit hebben. Staat bij misc.
nope, maar dat had ik in voorgaande gta's ook nooit.quote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef kawa4 het volgende:
wat mij ook opvalt is dat ik nog geen 1 keer echt ben opgepakt door de pliesie,
ik ben alleen nog maar dood geschoten.
is er hier iemand al wel eensch opgepakt door de LSPD??
ja maar in GTA4 deden ze af en toe nog wel een poging om je te arresteren,quote:Op maandag 30 september 2013 13:09 schreef Cryothic het volgende:
Mafia was dat toffer. politie achter je aan omdat je te hard reed, ok... stoppen. Oom agent wat dollars geven, en we gaan weer door.
als ze je uit je auto gesleept krijgen arresteren ze je.quote:Op maandag 30 september 2013 13:10 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar in GTA4 deden ze af en toe nog wel een poging om je te arresteren,
in 5 heb ik ze ook nog geen poging zien doen,
als je bijv: met je auto tegen hun auto aan rijdt
beginnen ze meteen al met knallen
Franklin schijnt sowieso niet te kunnen tennisen. Als je als Franklin speelt zie je de tennisbanen ook niet op de map als het goed isquote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, de politie is veel minder goed uitgewerkt in V.
Ik moet bij 'misc' alleen nog Play Tennis wat betreft Friends Activities, maar als ik met Michael en Franklin op stap ga zie ik alleen stripclub en café staan. Heeft dit te maken met het tijdstip?
Ammo ben je dan kwijt.quote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als ze je uit je auto gesleept krijgen arresteren ze je.
Maar goed, ik begreep dat als je gearresteerd wordt je ook je wapens kwijt bent. Uit het ziekenhuis niet. Dus dat is alleen maar gunstiger.
Verrek, je hebt gelijk. Is me nooit opgevallenquote:Op maandag 30 september 2013 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Franklin schijnt sowieso niet te kunnen tennisen. Als je als Franklin speelt zie je de tennisbanen ook niet op de map als het goed is
Ja, dat dacht ik ook altijd... maar ik heb nou een paar keer gekeken, en ik heb nog steeds bizar veel ammo als ik uit t ziekenhuis kom.quote:
deden ze in 4 ook bij mij hoor....quote:Op maandag 30 september 2013 13:10 schreef kawa4 het volgende:
als je bijv: met je auto tegen hun auto aan rijdt
beginnen ze meteen al met knallen
??quote:Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, de politie is veel minder goed uitgewerkt in V.
Ja, maar minder "realistisch" dan bijvoorbeeld in Mafia2... denk ik dan maar.quote:
Zoals eerder al genoemd begint de politie veel te snel te schieten. Als je één ster hebt en je rijdt weg heb je al twee sterren en beginnen ze al te schieten. Als je met 200km per uur tegen het verkeer in rijdt en diverse mensen doodrijdt (die in hun auto zitten) heb je geen enkele ster. Verder is het veel te makkelijk om van de politie af te komen.quote:
Dat is alleen als je gearresteerd wordt.quote:Op maandag 30 september 2013 13:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook altijd... maar ik heb nou een paar keer gekeken, en ik heb nog steeds bizar veel ammo als ik uit t ziekenhuis kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |