quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteravond de storyline uitgespeeld. Ik sta nog wel op 68/69 bij missies. Is dat omdat ik nog de assassinations van Lester moet doen?
Over de laatste missie (alleen lezen als je het spel uitgespeeld hebt):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
vorig jaar voor 20 euro 14 maanden live gold kunnen kopen. Waarschijnlijk foutje bij de Dynabyte, want ik moest nog goed zoeken en rondbellen waar ze hem nog wel verkochtenquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef m0j0 het volgende:
[..]Je kan toch ook die heists gewoon opnieuw doen ipv de hele storyline opnieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
I knowquote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Leuk spel als je niet online kunt
Dat doe jij, ik doe het op mijn manier.quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan toch ook die heists gewoon opnieuw doen ipv de hele storyline opnieuw?
ik zeg niet dat ik dat doe... heb voorlopig het verhaal nog niet uit.quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat doe jij, ik doe het op mijn manier.
En dat is nog een keer het verhaal spelen.
Kernafval alleen met de eigenaar van die haven (bij mij Michael) zoeken, anders krijg je je centen niet.quote:Op maandag 30 september 2013 11:51 schreef PicoMMP het volgende:
Maakt het nog uit met wie je de submarine parts gaat zoeken? Ik ga die onderzeeër kopen, maar weet nog niet met wie.
En wat zijn nog meer goede properties om te kopen, na de storyline?
Ja die Veyron onder anderen. Maar hoe ver ben jij in het spel dan want ik ben er nog geen een tegengekomen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die adder is zo'n Veyron-ding toch?
Daar heb ik er al een paar van aan puin gereden ja. Gewoon jatten. Niet kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
maar speel je dan alleen die heist opnieuw,quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik dat doe... heb voorlopig het verhaal nog niet uit.
Vroeg me gewoon af of dat niet net zo goed werkt. Aangezien die heists uit verschillende onderdelen bestaan afhankelijk van je keuze van aanpak. Heb je die keuze ook als je via het menu een heist opnieuw wilt spelen?
ik zit op iets meer dan 30 procent?quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja die Veyron onder anderen. Maar hoe ver ben jij in het spel dan want ik ben er nog geen een tegengekomen.
Dat vroeg ik me dus afquote:Op maandag 30 september 2013 12:07 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar speel je dan alleen die heist opnieuw,
of ook het verzamelen van alle onderdelen??
Online zijn ze 30 ongeveer. Nooit van die kaartjes in de winkel halen!quote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vorig jaar voor 20 euro 14 maanden live gold kunnen kopen. Waarschijnlijk foutje bij de Dynabyte, want ik moest nog goed zoeken en rondbellen waar ze hem nog wel verkochten
nou, wel dus... als de prijs maar goed is.quote:Op maandag 30 september 2013 12:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Online zijn ze 30 ongeveer. Nooit van die kaartjes in de winkel halen!
quote:Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef m0j0 het volgende:
KifflomDie Enus heb ik uit frustratie maar gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu veel verder in het spel zie ik ze overal rijden.
KifflomRui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Dat moet je doen als je de missie heb aangenomen. Dan koop je de aandelen en daarna assassinate je die gast en is het kassa. Ik had 500.000 ingelegd en kreeg iets van 150.000 winst. Volgens mij kun je ook de andere spelers die aandelen laten kopen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb nu die assassination met betrekking tot de Goaldcost company. Moet ik nu voor of na de moord aandelen daar kopen?
Ik heb er één gevonden bij die straat met die kledingwinkel dichtbij michael zn huis, staat er niet altijd dus het is ff zoeken.quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja die Veyron onder anderen. Maar hoe ver ben jij in het spel dan want ik ben er nog geen een tegengekomen.
Ondertussen uitgevonden ja. Je moet wel VOOR je de missie aanneemt (telefoon opneemt) investeren met alle characters. Daarna kun je niet meer switchen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je de missie heb aangenomen. Dan koop je de aandelen en daarna assassinate je die gast en is het kassa. Ik had 500.000 ingelegd en kreeg iets van 150.000 winst. Volgens mij kun je ook de andere spelers die aandelen laten kopen.
Hoe kom je aan zoveel geld?quote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ondertussen uitgevonden ja. Je moet wel VOOR je de missie aanneemt (telefoon opneemt) investeren met alle characters. Daarna kun je niet meer switchen.
Ik heb 30 miljoen per character erin gepompt. Een paar ingame uren later al per persoon 10 miljoen winst.
Is het ook mogelijk om eerder gespeelde assassinations opnieuw te doen met bijbehorende voordelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |