Er wordt gevraagd om een kerstblockbuster, geen kerstfilmquote:
kan ik al reserveren?? must see ditquote:
Joh! Dacht je dat ik serieus was ;-)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd om een kerstblockbuster, geen kerstfilm
Je blijft wel in het systeem, nieuwe foto is niet nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus dan zou je de volgende keer weer een voucher kunnen verzilveren? of blijf je in een systeem staan?
Voor iedere nieuwe Pathe die ze willen openen moeten ze er een sluiten, oude bioscopen worden dus gesloten in een stad wanneer ze daar een nieuwe gaan bouwen. Ze hebben namelijk een te groot marktaandeel (meer dan 50% geloof ik).quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er eigenlijk plannen voor een nieuwe Pathe ergens?
Dat jullie weten.
TWWB gisteren aan begonnen maar erg vage film, kijk m later verderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
The Way Way Back en What Maisie Knew is al beschikbaar via de populaire downloadkanalen. En die komen pas over enkele weken uit in Nederland.
gelukkig maar, er is teveel pathe (en dus een vrij eentonig film aanbod), zeker in de randstadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Voor iedere nieuwe Pathe die ze willen openen moeten ze er een sluiten, oude bioscopen worden dus gesloten in een stad wanneer ze daar een nieuwe gaan bouwen. Ze hebben namelijk een te groot marktaandeel (meer dan 50% geloof ik).
Waar was dat, Buitenhof om 22.00 uur?quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren bijna bij Runner Runner weggelopen. Boutfilm. Timberlake blijft maar in net-niet actiefilms spelen.
Eh, 040quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waar was dat, Buitenhof om 22.00 uur?
Ik vond RR slecht doch net te doen, was beter dan Paranoia
Ik zag pas na 10 minuten dat Hunt Thor isquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, ik kom er nu pas achter dat de acteur die Niki Lauda in Rush speelt, de gast van Goodbye, Lenin is![]()
Hij bevalt me goed
Ah, nee, ik verwachtte elk moment dat Hunt met een speelgoedhamer zou aan komen zetten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zag pas na 10 minuten dat Hunt Thor is
Zij is de reden dat ik naar de film gingquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag pas na 30 minuten dat de vriendin van Niki Lauda het meisje is dat de secretaresse speelt dan Hitler in Der Untergang.
Spot haar in dit welbekende clip:quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zij is de reden dat ik naar de film ging![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alexandra Maria Lara
't is ff wennen, de kloppende ondertitelsquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Spot haar in dit welbekende clip:
Ik zag meteen dat de eerste vrouw van Hunt 13 was uit House Mdquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag pas na 30 minuten dat de vriendin van Niki Lauda het meisje is dat de secretaresse speelt van Hitler in Der Untergang.
Heb je een geslachts-transformatie ondergaan, waarom staat daar dat je een vrouw bent?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zag meteen dat de eerste vrouw van Hunt 13 was uit House Md
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |