http://www.telegraaf.nl/t(...)J_AZ__.html#reactiesquote:VERBEEK ERUIT BIJ AZ
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
Gertjan Verbeek is ontslagen door AZ. Het ontslag hing al voor de fraaie 2-1 zege op PSV in de lucht.
Na de 2-1 zege op PSV zei Verbeek nog: "Ik ben met name tevreden over de manier van lef tonen. We brachten veel energie en de teamspirit was uitstekend."
Trainer lag slecht bij spelers
De oefenmeester lag erg slecht bij zijn staf en bij een groot deel van zijn spelersgroep. Het verwijt luidde voornamelijk, dat hij erg eigenwijs was en na beraadslagingen toch altijd zijn eigen plan trok. Ook zijn gedrag intern naar medewerkers werd niet gepruimd.
Het ontslag wordt vanmiddag om twaalf uur of half een nader toegelicht. Verbeek had nog een contract tot 2015 in Alkmaar. Verbeek trad in 2010 in dienst bij AZ. In 2009 werd hij ontslagen bij Feyenoord, feitelijk met dezelfde redenen als nu bij AZ.
Afgelopen zomer waren de verhoudingen ook al vertroebeld. De club hoopte de zaak op te lossen met een redelijk grote verandering van de spelersgroep. Tevergeefs, naar nu blijkt.
Resulaten positief
AZ staat momenteel vierde in de eredivisie, twee punten achter koploper PSV. Ook in de Europa League werd het eerste duel uit de groepsfase gewonnen. In Israël werd het 1-0 voor de Alkmaarders tegen Maccabi Haifa.
11:06 uurquote:Hehe prachtig hoe een ieder probeert om dit succes vooral maar niet toe te schrijven aan Verbeek. Iedere nederlaag ligt aan Verbeek en zijn koppigheid en nu het anders gaat moet hem dit wel zijn ingefluisterd. Het zou zomaar kunnen.
quote:Het team denk ik ook, maar ook binnenskamer via Earnest Stewart. Ik vermoed dat er na de wedstrijd tegen NAC wel wat gesprekken zijn gevoerd met Verbeek.
Verbeek klaagt en verschuilt zich achter het feit dat zijn twee beste spelers Altidore en Maher weg zijn. Stewart is van mening dat Verbeek dit seizoen een betere selectie heeft dan vorig seizoen! Stewart voegt daar ook nog aan toe dat "het nu de kunst is om er alles uit te halen"!
Oftewel Gertjan je hebt beter materiaal in zijn totaliteit en laat nu maar zien dat je met dit materiaal gaat presteren!!
Jammer dat het dan niet naar buiten kwam, net als met die Poyet die live bij Motd hoord dat hij ontslagen isquote:
De koffiejuffrouw werd mogelijk seksueel geintimideerd.quote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef raptorix het volgende:
Laat me raden, misbruik van medewerker?
Erg jammer, want Toon had ik erg hoog zitten, 1 van weinige sportbestuurders met een visie.quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Idisrom het volgende:
Toon Gerbrands is nu bij mij door de ondergrens van betrouwbaarheid gezakt.
Ik meende dat Gertjan Verbeek als een van de voorwaarden voor verlenging van zijn contract destijds bepaalde, dat Gerbrands dan ook zou aanblijven.
Niet als het al zo 2 jaar gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Vreemd moment inderdaad, in die eerste 2 maanden van dit seizoen kan er toch niet zo heel veel structureel veranderd zijn?
Hehe dat was mooi jaquote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat het dan niet naar buiten kwam, net als met die Poyet die live bij Motd hoord dat hij ontslagen is
Dit is gewoon een nette selectie hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 11:25 schreef Confetti het volgende:
Als de resultaten goed zijn hebben ze Verbeek maar te accepteren. Het is geen gegeven dat ze met een andere trainer net zulke resultaten kunnen behalen. Zeker niet met dit spelersmateriaal.
Dom.
Zijn ze daar nu iedereen eruit aan het gooien?quote:
Ik vrees dat hij gaat afzeggen. Contractueel zal er ongetwijfeld iets geregeld zijn waardoor hij niet veel mag zeggen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:26 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond uitgebreid bij Studio sport.
quote:Op zondag 29 september 2013 11:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn ze daar nu iedereen eruit aan het gooien?
"AZ is de competitie goed begonnen"quote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel ff lekker tot 2015 uitgekocht worden..
Inderdaad, die tegen Utrecht en NAC waren absoluut zijn schuld. (Niet sarcastisch)quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"AZ is de competitie goed begonnen"Verliezen van Heerenveen, Utrecht en NAC, gelijk tegen Vitesse. Nee geweldig.
Ik denk dat HSV achteraf een week te vroeg heeft beslist.quote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef HighVolume het volgende:
Verbeek naar twente en die rare waterhoofd Schreuder en zn clubje weg.
zo. Idd.ja !quote:Op zondag 29 september 2013 11:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat HSV achteraf een week te vroeg heeft beslist.
Maar wel gewoon 4e staan en in de EL winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"AZ is de competitie goed begonnen"Verliezen van Heerenveen, Utrecht en NAC, gelijk tegen Vitesse. Nee geweldig.
Ja, kut man, ze staan 4e.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 29-09-2013 om 11:36:08Er zou een angstcultuur heersen in Alkmaar. Niemand durfde iets te zeggen uit vrees voor represailles van Verbeek. Dappere beslissing van AZ reageer retweet
eens..quote:Op zondag 29 september 2013 11:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat HSV achteraf een week te vroeg heeft beslist.
Intimidatie dus. Zo ga je niet met je collegas om.quote:Op zondag 29 september 2013 11:38 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 29-09-2013 om 11:36:08Er zou een angstcultuur heersen in Alkmaar. Niemand durfde iets te zeggen uit vrees voor represailles van Verbeek. Dappere beslissing van AZ reageer retweet
Co Adriaanse of Alex Pastoor.quote:Op zondag 29 september 2013 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gertjan Verbeek heeft toch wel een geweldige tijd achter de rug bij AZ.
Ben erg benieuwd wie hem op gaat volgen.
Laat het alsjeblieft Co zijn. Die Pastoor is maar een arrogante kwal.quote:
marcel is zelf ook bang voor z'n baas.quote:Op zondag 29 september 2013 11:38 schreef Gramulanion het volgende:
En dat is Johan Derksen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
marcel is zelf ook bang voor z'n baas.
Inderdaad. Het moet wel erg extreem zijn wat hij deed door hem nu te ontslaan.quote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel ff lekker tot 2015 uitgekocht worden..
Onenigheid met spelers.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Stiggie het volgende:
Ze staan maar 2 punten achter op de koploperWTF
Zijn ze daar gek geworden ofzo.
Als je niets nuttigs te melden hebt blijf dan vooral weg.quote:Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef Dos37 het volgende:
De jochies waren het zat om zo hard te trainen, och och jochies toch
Verbeek is een garantie voor gedonder binnen het team.quote:Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Zelva het volgende:
Wat is deze?
Laat me raden. De overbetaalde luie dondertjes wilden niet al te hard werken, net zoals bij Feyenoord destijds.
Ja jezus.. als het nou niet goed gaat tussen trainer, speler en staff.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef Stiggie het volgende:
Ze staan maar 2 punten achter op de koploperWTF
Zijn ze daar gek geworden ofzo.
Dat zou hem weleens kunnen worden inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred Rutten lijkt mij de gedroomde kandidaat.
Dankje!quote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef clavier het volgende:
Om 12.30 alles live op RTV noord holland.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef clavier het volgende:
Lees verder op de Telegraafzijdequote:"Ik moet zeggen dat ik schrok", reageerde Foppe de Haan op het ontslag van Gertjan Verbeek bij AZ........
Was net bij FOX ja.quote:Op zondag 29 september 2013 12:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
[url=
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ontslag__.html]Lees verder op de Telegraafzijde[/url]
Ja.quote:Op zondag 29 september 2013 12:03 schreef hafcfan het volgende:
Hij komt vanavond toch ook bij studio voetbal? Ag verbeek verdient een betere club dan dat klapvee.
Ga toch weg met je Heracles.quote:Op zondag 29 september 2013 12:03 schreef hafcfan het volgende:
Hij komt vanavond toch ook bij studio voetbal? Ag verbeek verdient een betere club dan dat klapvee.
Zal wel meevallen, toen ze op degraderen stonden nog niet eens, dus ze hebben wel wat uit te leggen als ze het nu wel zouden doen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Pedroso het volgende:
Van Basten zal er nu ook wel rap uitliggen. Foppe en Riemer zijn helemaal geil van Verbeek.
Riemer was dat juist niet. Gertjan Verbeek wou zelf langer blijven bij SC Heerenveen, maar zijn contract werd bewust niet verlengd. En Foppe was daar destijds ook niet rouwig om, want GJV dreigde destijds succesvoller te worden dan Foppe zelf.quote:Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef Pedroso het volgende:
Van Basten zal er nu ook wel rap uitliggen. Foppe en Riemer zijn helemaal geil van Verbeek.
Nu is ie vrij, toen niet. Ze zullen v. Basten er ook niet zomaar uitgooien maar bij een paar onverhoopte nederlagen zal ie er nu wel eerder uitliggen dan als Verbeek niet vrij zou zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, toen ze op degraderen stonden nog niet eens, dus ze hebben wel wat uit te leggen als ze het nu wel zouden doen.
Riemer en Verbeek zijn juist heel goed met elkaar. Vd Velde wilde volgens mij dat ie eerst bij een andere club op eigen benen moest staan om dan later als verloren zoon terug te keren.quote:Op zondag 29 september 2013 12:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Riemer was dat juist niet. Gertjan Verbeek wou zelf langer blijven bij SC Heerenveen, maar zijn contract werd bewust niet verlengd. En Foppe was daar destijds ook niet rouwig om, want GJV dreigde destijds succesvoller te worden dan Foppe zelf.
Dit had ook over Verbeek kunnen gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, toen ze op degraderen stonden nog niet eens, dus ze hebben wel wat uit te leggen als ze het nu wel zouden doen.
Ja maar Heerenveen is geen AZ. Als Veenstra er nog had gezeten had het misschien nog gekund, maar nu niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit had ook over Verbeek kunnen gaan.
Topshowquote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef borisz het volgende:
Livestream http://www.rtvnh.nl/live/tv
Wat jij zegt, dat was omstreeks 1998. Wat ik bedoelde was november 2007.quote:Op zondag 29 september 2013 12:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Riemer en Verbeek zijn juist heel goed met elkaar. Vd Velde wilde volgens mij dat ie eerst bij een andere club op eigen benen moest staan om dan later als verloren zoon terug te keren.
Goeie tipquote:Op zondag 29 september 2013 12:00 schreef clavier het volgende:
Dit was precies mijn gedachte. Je weet wat je in huis haalt en hij is nu om precies dezelfde reden ontslagen als destijds bij Feyenoord.quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef alors het volgende:
Verbeek is natuurlijk wel een aparte, maar dat wisten ze van tevoren toch ook?
Goeie bodywarmer.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef borisz het volgende:
"We gaan nu verder over het verslag van Gertjan Verbeek, oh nee ik bedoelde ontslag", zei de nog slaperige verslaggever.quote:
Heldquote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef borisz het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:21:05GJ Verbeek vanavond in #studiovoetbal. Hij heeft zojuist nog bevestigd dat hij komt. Zeer benieuwd naar zijn verhaal reageer retweet
Topshow.quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:21:05GJ Verbeek vanavond in #studiovoetbal. Hij heeft zojuist nog bevestigd dat hij komt. Zeer benieuwd naar zijn verhaal reageer retweet
Jammer, geen countdownquote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef borisz het volgende:
Ach gedeelde smart is halve smart.quote:Op zondag 29 september 2013 12:25 schreef VMSDKR het volgende:
Oh god, nu moet ik Studio Voetbal bekijken vanavond.
"het AZ voetbal"quote:Op zondag 29 september 2013 11:24 schreef sonnyspek het volgende:
VBL / Gerommel in Alkmaar
Voorspeld.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef Poespas het volgende:
Di Canio is weer vrij. Een soort Verbeek 2.0, zou wel lachen zijn.
Om 13.30 heb je een nieuwe kans.quote:Op zondag 29 september 2013 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ah nee, daar had ik me zo op verheugd.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef clavier het volgende:
[..]
Om 13.30 heb je een nieuwe kans. En om 14.30, 15.30 en 16.30.
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zou wel lachen zijn als ze in een keer, met Gert-Jan, naar binnen komen rennen: geintje.
Verbeek houdt niet van geintjes.quote:Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zou wel lachen zijn als ze in een keer, met Gert-Jan, naar binnen komen rennen: geintje.
Nou, idd. Ik wilde eigen net koffie gaan zetten maar wild it niet missen.quote:
is maar 500mb wat ze kunnen opnemenquote:Op zondag 29 september 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Even aan de format disc sleutelen.
Geduld
quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Toon heeft een flesje Spa-blauw in de hand.
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft een blauw flesje spa in zijn hand jongens.
Tja niemand wil ook een trainer waarbij je ook op de training nog eens aan de bak moetquote:Op zondag 29 september 2013 12:43 schreef Pedroso het volgende:
Dus het zijn puur de spelers die hem weggewerkt hebben, net als bij Feyenoord dus.
Jij denkt dat ie even heel open alles gaat vertellen ?quote:
In ieder geval meer info geeft dan 3 zinnen. Dan hadden ze het net zo goed bij een bericht op de website kunnen laten.quote:Op zondag 29 september 2013 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie even heel open alles gaat vertellen ?
quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om AZ op te doeken, het licht moet daar uit. Weg met die club.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om AZ op te doeken, het licht moet daar uit. Weg met die club.
Wellichtquote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef VMSDKR het volgende:
Proces.. Chemie...
Waar zit ik naar te kijken, een rondleiding in een suikerbietenfabriek ofzo?
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:46:33We hebben 't moeilijk gevonden om deze beslissing te nemen, het zou van weinig respect getuigen als we al met een nieuwe trainer bezig waren reageer retweet
Daar ging mijn koffiequote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef VMSDKR het volgende:
Waar zit ik naar te kijken, een rondleiding in een suikerbietenfabriek ofzo?
Ja, Koeman kan het na de HAK-affaire wel vergeten.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Idisrom het volgende:
Heeft Gertjan soms de Toto-Select van Earnest gisteravond bedorven?
Uitgewoond bedoel je ?quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gert Jan heeft met die vrouw van Earnie een huis gebouwt.
Pastoor.quote:
Indeed.quote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterecht ontslag dus.
#TeamGertjan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |