Dat punt komt wel steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
-=edit=- Zou de dominantie van Audi dan eindelijk doorbroken zijn
Dan heb je toch mooi de highlights nuquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:33 schreef Waffle het volgende:
Helemaal vergeten dat het vandaag was. Nu maar het laatste uurtje even kijken.
Hier (Eurosport en MotorsTV) nergens last van.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:03 schreef Ermanon het volgende:
Echt, de reclame in de UK en VS is echt te slecht voor woorden, of ben ik nu te zeikerig?
Nu al terug thuis, of op hotel gebleven?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Jigzoz het volgende:
Knalrode kop opgelopen door de zon op Spa.
Maar het was echt heel erg tof.
Hotel. Morgen weer naar huis rijden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu al terug thuis, of op hotel gebleven?
Maar aan de beelden te zien was het wel heel zonnig ja
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)peed_naar_LeMans.xmlquote:Bleekemolen alsnog naar Le Mans met Prospeed
Jeroen Bleekemolen zal op 14 en 15 juni toch deelnemen aan de 24 uur van Le Mans. De Nederlander zal dit jaar voor de negende keer deelnemen aan de 24 uursrace met een Porsche 911 GT3 RSR van het Belgische Prospeed Competition.
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)peed_naar_LeMans.xml
Le mans vanuit een hotel , zou ik persoonlijk niet doen !! Erg duur en vaak al 2 jaar van te voren volquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Jigzoz het volgende:
Toch maar eens kijken of Le Mans volgend jaar een optie is. Hotelletje bij Arnage of Mulsanne, race kijken, even eten, race kijken, beetje slapen, race kijken, ontbijtje... Zoiets.
. Nu Peugeot nog terug en de gloriejaren van eind jaren 80/90 kunnen terugkeren!quote:Nissan has announced it will return to premier sportscar racing in 2015 with a full-factory assault on the Le Mans 24 Hours endurance race and the FIA World Endurance Championship.
Though the manufacturer has had a sporadic involvement in sportscar racing in recent times, this announcement will see it go head-to-head with factory rivals Audi, Porsche and Toyota in the growing LMP1 category of Le Mans and WEC.
To be named Nissan GT-R LM NISMO in a nod to both its road car range and its performance line, Nissan will enter a pair of LMP1 machines from 2015 for a full season of World Endurance Championship racing, as well as contest the iconic Le Mans 24 Hours.
The announcement comes following Nissan's efforts in recent years to develop a unique presence in motorsport, from the 'Garage 56' ZEOD RC prototype initiative – which will see it attempt a lap of Le Mans using only battery power next month – to its title backing of Red Bull Racing in F1 (via its premium Infiniti brand) and its GT Academy, which has enabled 'armchair racers' to enjoy significant success in motorsport.
For NISMO President Shoichi Miyatani, Nissan's return to Le Mans for the first time since the 1990s represents an opportunity to complete some 'unfinished business'.
“The design and build of the Nissan GT-R LM NISMO is a global project with its DNA firmly rooted in Japan,” explained Miyatani. “The team comprises engineers and technical crew from Japan, the US and Europe. We know that LM P1 competition is very tough, with serious manufacturer competition, but we are absolutely determined to make our cars competitive and to operate strongly against those competitors.
“We have chosen to take the GT-R name to Le Mans as the GT-R symbolizes the ultimate in Nissan's performance. It is a true aspirational brand; a car our fans, our customers love to drive, and love to own. We have been using GT-R in motorsport for many years now, in Super GT and GT3. For us LM P1 is the ultimate test. We have unfinished business at Le Mans and now we have our chance to target victory with the Nissan GT-R LM NISMO.”
Nissan has strengthened its presence in motorsport in recent years, most notably in GT racing with the GT-R, with this year's official British GT entrant raced by Olympic legend Sir Chris Hoy.
It is also competing in the V8 Supercar series, while Nissan-engined machines dominate the 2014 Le Mans LMP2 entry list.
Ik wilde het hier echt nét gaan posten!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
. Nu Peugeot nog terug en de gloriejaren van eind jaren 80/90 kunnen terugkeren!
Gaat helaas niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wilde het hier echt nét gaan posten!
Als er echt meer fabrikanten in de LMP1 gaan uitkomen, dan zou het best wel eens kunnen dat de F1 ingehaald gaat worden wat populariteit betreft. LMP1's zien er toffer uit, klinken veel beter (zelfs die shshshshsjffffffff-Audi) en de races zijn ook nog eens geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |