nog even los van het feit of dat te kanen is en hoeveel kg zout er wel niet in zit of niet is dat natuurlijk bijzonder prijzig t.o.v. zelf knutselen in de keuken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Mooie site gevonden: http://www.musclemealsdirect.com.au. Geweldige maaltijdservice; 250g vlees/vis en 200g carbs voor pak 'm beet 10 dollar (7 euro) per maaltijd. Mijn lunches voor de komende tijd zijn rond
lolquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:14 schreef star_gazer het volgende:
Daar heb ik geen zin inIk kook mijn eigen avondeten al en dat vind ik al genoeg. Ik haat koken.
Ken ook zo'n soort site: http://foodconnect.nl/ nog nooit wat besteld maar kun je volgens mij ook wel goede maaltijden krijgen. edit: Staan niet in het assortiment meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:58 schreef star_gazer het volgende:
Mooie site gevonden: http://www.musclemealsdirect.com.au. Geweldige maaltijdservice; 250g vlees/vis en 200g carbs voor pak 'm beet 10 dollar (7 euro) per maaltijd. Mijn lunches voor de komende tijd zijn rond
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:13 schreef RaymondK het volgende:
't zal kwa macro's beter zijn dan Tafeltje Dekje![]()
![]()
haha, komen ze met 6 van die tempex dozen aan elke dag. lolquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je zou die gasten eens moeten bellen of ze jouw 4500 kcal bulk kunnen verzorgen
"Is dit mijn ontbijt? Waar is de rest?". Zie het al voor me, komt er zo'n knakker aan de deur, doet Jay Cutler openquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, komen ze met 6 van die tempex dozen aan elke dag. lol
lolquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
"Is dit mijn ontbijt? Waar is de rest?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n oma had dat een jaar of 10 terug, en ik kan me er alleen maar van herinneren dat het bijzonder muffe magnetronmaaltijden waren die "heet" werden bezorgt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ken u ff mee lopen naar de auto meneer ?die bakjes meuren echt als de pleuris iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n oma had dat een jaar of 10 terug, en ik kan me er alleen maar van herinneren dat het bijzonder muffe magnetronmaaltijden waren die heet werden bezorgt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
[..]
lol
ken u ff mee lopen naar de auto meneer ?Die toetjes waren wel goed altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n oma had dat een jaar of 10 terug, en ik kan me er alleen maar van herinneren dat het bijzonder muffe magnetronmaaltijden waren die heet werden bezorgt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
was dat niet van het kaliber chemotoet? -->quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die toetjes waren wel goed altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
was dat niet van het kaliber chemotoet? -->Haha wel dat soort iig...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van je plaatje heb je nog steeds voor 30 cent per stuk ofzo toch?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
geen idee. we kochten ze altijd voor scoutingkampen. Was idd. een paar centen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha wel dat soort iig...!
Die van je plaatje heb je nog steeds voor 30 cent per stuk ofzo toch?
Ik vind ze anders best goed te doen. Vooral die gelequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen idee. we kochten ze altijd voor scoutingkampen. Was idd. een paar centen.
weken houdbaar, en na die weken zag de slagroom er nog net zo uit als dag 1
[..]
lol
ken u ff mee lopen naar de auto meneer ?Gewoon zeggen dat je oma in de bulk zit en of ze gaarne die maaltijden in haar macro's kunnen fitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n oma had dat een jaar of 10 terug, en ik kan me er alleen maar van herinneren dat het bijzonder muffe magnetronmaaltijden waren die "heet" werden bezorgt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Met of zonder gozers die je aangapen? Hier in mijn paupergym vinden ze het altijd vreemd als ik squat of deadlift. Ze doen alleen maar bicep-curls of benchpress. Vooral de bicep-curls zijn leuk om te zien, lekker je hele rug en heupen in de dumbbell duwen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:29 schreef star_gazer het volgende:
Yessss lekker getrained net. De trainingen beginnen wel lang te duren nu het gewicht omhoog gaat. Ik neem echt wel een paar minuten pauze tussen mijn sets in, omdat ik het anders niet trek. Maargoed, dat heb ik wel vaker gezegd; ik sta niet in het squatrack voor uithoudingsvermogen. Daarvoor sta ik de dag erna een half uurtje op de loopband
Beste tip ooit is trouwens om tijdens bijna iedere lift je hoofd naar achteren te 'schuiven' (onderkin maken, je nek invouwen zegmaar) en schuin naar beneden te kijken in plaats van naar voren. Ik heb nogal eens problemen met mijn nek, maar dit maakt echt een enorm verschil. Probleemloos 4x155 kilo gedeadlift zojuist
zijn gewoon gaye en/of heavy heavy mirrin en gayquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Met of zonder gozers die je aangapen? Hier in mijn paupergym vinden ze het altijd vreemd als ik squat of deadlift. Ze doen alleen maar bicep-curls of benchpress. Vooral de bicep-curls zijn leuk om te zien, lekker je hele rug en heupen in de dumbbell duwen.
Dit inderdaad. Ik voel me altijd godlike als iedereen zit te staren terwijl ik squat of deadlift. Hebben jullie ook wel is dat noobs je na gaan doen? Dat je bijv. skullcrushers doet, en 5 min daarna probeert één of andere noob dan ook skullcrushers te doen met gare form wss omdat hij het nog nooit gedaan hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zijn gewoon gaye en/of heavy heavy mirrin en gay
no doubt
Tjah, curlboys heb je overal, maar je komt er vanzelf wel achter wie er serieus bezig is en wie je serieus kunt nemen qua spotten enz. De eerste hint is dat je ze ook in het winterseizoen ziet, de tweede hint is dat ze zelf de grote lifts doen, de derde hint is dat ze je proberen te helpen als ze tijdens een spot merken dat je iets verkeerd doet, de vierde hint is dat ze niet vaak praten, maar gewoon keihard liften.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Met of zonder gozers die je aangapen? Hier in mijn paupergym vinden ze het altijd vreemd als ik squat of deadlift. Ze doen alleen maar bicep-curls of benchpress. Vooral de bicep-curls zijn leuk om te zien, lekker je hele rug en heupen in de dumbbell duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |