Ook de Nederlandse meisjes mogen er zijn natuurlijk ...quote:Op zondag 29 september 2013 01:25 schreef chufi het volgende:
Meisjes overal over de wereld blijft mn ding
En dat doe je bij dit nummer... Fann .. Trusten anders kom ik achter je aanquote:Op zondag 29 september 2013 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe mijn nootjes wegkanen en dan pitten![]()
Trusten!
Ben je nu al in Portugal?quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef sacha het volgende:
Oogjes dicht, snaveltje toe, slaap lekker!
Volgens mij is sacha alweer onderweg terug naar huis.quote:
Ja die moet de laatste boot om 19:00 uur halenquote:Op zondag 29 september 2013 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is sacha alweer onderweg terug naar huis.
Oh je had een boot eerder... Wow vroeg vertrokken uit Porto dus .. Ja koud he ... Ook al schijnt het zonnetje ... Gisteren zei iemand tegen me van het was wel bijna 20 graden ... Ik terug, zo van waar ik vandaan kwam was het 30 ... koud hier ...quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je had een boot eerder... Wow vroeg vertrokken uit Porto dus .. Ja koud he ... Ook al schijnt het zonnetje ... Gisteren zei iemand tegen me van het was wel bijna 20 graden ... Ik terug, zo van waar ik vandaan kwam was het 30 ... koud hier ...
Internet/FoK! addictquote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef sacha het volgende:
[..]maar gut wat vind ik snel internet een zegen
Aanstelster... 2 graden is iets anders dan 10 graden ...quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef drakin het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis.
brr koud hier, toch minstens 2 graden verschil
Misschien was het wel meer, de hele dag in een kas zitten met de zon erop is toch wat anders dan een koud huis waar de gordijnen ook nog dicht waren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanstelster... 2 graden is iets anders dan 10 graden ...
Als daar een filmpje van was geweest zou dat leuk kunnen zijnquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien was het wel meer, de hele dag in een kas zitten met de zon erop is toch wat anders dan een koud huis waar de gordijnen ook nog dicht waren.
Ik begon met blouse, wollen trui, winterjas en 2 sjaals en ze gingen daar allemaal uit!
Ik had nog een dun korte mouw t-shirtje.
En nu thuis gaat het allemaal langzaamaan weer aan.
Ik heb het niet koud, zit in een polo, mn balkondeur staat open.. En 1 van de balkonramen ookquote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik loop al de hele dag met een vest aan. Ben vandaag niet buiten geweest.
Ik heb slechts 1 balkon op het noord-westen ,,, Zon vanaf 18:00 of zo maar weinig ...quote:Op zondag 29 september 2013 19:09 schreef Deisyy het volgende:
In mijn achtertuin was het vanmiddag zeker 10 graden kouder dan in mijn voortuin, ik heb heerlijk van de zon genoten.
Maar met 15 graden binnen leef je dus gewoon relaxed?quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef drakin het volgende:
Het is nu 15 graden binnen, ik heb geen idee hoe warm het in die kas was, maar lekker was het zeker
Normaal overdag is dat lekker, maar niet na een warme dag en als je stilzit.quote:Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met 15 graden binnen leef je dus gewoon relaxed?
He KT hoe gaat het met je mn jongen?quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom even gedag zeggen tegen Ome Chuuf en Tante Fann.
Keb naar mijn gevoel een verfrissende vakantie gehad...quote:
Zie ik nu pasquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom even gedag zeggen tegen Ome Chuuf en Tante Fann.
Vind ik vrij koel voor in huis, ik hou het op 21quote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Normaal overdag is dat lekker, maar niet na een warme dag en als je stilzit.
Ja vind ik ook, ik heb een koel huis. Alleen op hete zomerdagen is dat wel weer erg lekkerquote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik vrij koel voor in huis, ik hou het op 21
Zo dan ineens zonder. Veel gelukquote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
De toekomst blijft onduidelijk hier... Agent wil niet aan een eventueel contract omdat ze dr op gaan verliezen en ik ga niet voor minder werken voor hetzelfde werk van de afgelopen 18 maand... Ik wacht af en zoek verder ...
Oh, ga ervoor.quote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
Ja dank ... Ik heb nog hoop dat ze me in vaste dienst nemen ... Maar dat zal ik waarschijnlijk zelf moeten initieren ...
Agent? Je bent toch geen model of B-artiest?quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
De toekomst blijft onduidelijk hier... Agent wil niet aan een eventueel contract omdat ze dr op gaan verliezen en ik ga niet voor minder werken voor hetzelfde werk van de afgelopen 18 maand... Ik wacht af en zoek verder ...
Agency, die voor mij in Nederland de papieren regelt als payroll worker...quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Agent? Je bent toch geen model of B-artiest?
Begrijp ik, maar je bent toch niet afhankelijk van die pipo's?quote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Agency, die voor mij in Nederland de papieren regelt als payroll worker...
Vanmorgen toen ik om 7.30 op de fiets zat, vond ik het behoorlijk fris. Maar toen ik om 16.00 uur boodschappen ging doen, liep ik buiten in een t-shirt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef drakin het volgende:
Het is nu 15 graden binnen, ik heb geen idee hoe warm het in die kas was, maar lekker was het zeker
Dat is nu mn volgende stap...quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar je bent toch niet afhankelijk van die pipo's?
Kan je zelf niet met je voorgaande werkgever zelf een deal sluiten?
De opwarming van de aarde krijgt een steeds kortere cyclus...quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik om 7.30 op de fiets zat, vond ik het behoorlijk fris. Maar toen ik om 16.00 uur boodschappen ging doen, liep ik buiten in een t-shirt.
Rare dag,,,
Zal er niet op vooruit gaan .. weet ik nu al ..quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leven is soms zo simpel...
Dat doen er maar weinig momenteel, je mag blij zijn als je een betaalde baan hebt.quote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal er niet op vooruit gaan .. weet ik nu al ..
Klopt.. We gaan het zien en of meemaken.. Ik had 6 maand geleden al mijn eisen verteldquote:Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen er maar weinig momenteel, je mag blij zijn als je een betaalde baan hebt.
Jou eisen hoe dan ?quote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. We gaan het zien en of meemaken.. Ik had 6 maand geleden al mijn eisen verteld
Toen vroegen ze me al of ik in vaste dienst wou komen... 10 jaar geleden werkte ik in vaste dienst voor ze ... Dus ik vroeg minimaal hetzelfde plus 10% en ik had een auto... Daarna was het stil .. Ik deed bijna hetzelfde werk / functie ...quote:
Maar je hebt nu niks meer. Laat staan te eisenquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen vroegen ze me al of ik in vaste dienst wou komen... 10 jaar geleden werkte ik in vaste dienst voor ze ... Dus ik vroeg minimaal hetzelfde plus 10% en ik had een auto... Daarna was het stil .. Ik deed bijna hetzelfde werk / functie ...
Dat vroeg ik dus 6 maand geleden.. Ondertussen word ik maar gebeld door collegeas, van wanneer kom je terug.. Ik ga van de week wel ff langs.. om wat spullen op te halen...quote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je hebt nu niks meer. Laat staan te eisen
Het feit dat ze niet op je eisen in zijn gegaan toen deed geen belletje bij je rinkelen?quote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus 6 maand geleden.. Ondertussen word ik maar gebeld door collegeas, van wanneer kom je terug.. Ik ga van de week wel ff langs.. om wat spullen op te halen...
Ze waren bezig om de functie aan te passen aan mn eisen zodat ze mogelijk in de buurt kwamen... Maar het is een grote Amerikaanse organisatie en daar moet 10 management levels goedkeuring aan geven ...quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet op je eisen in zijn gegaan toen deed geen belletje bij je rinkelen?
En dat duurt dan 6 maanden of meer?quote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren bezig om de functie aan te passen aan mn eisen zodat ze mogelijk in de buurt kwamen... Maar het is een grote Amerikaanse organisatie en daar moet 10 management levels goedkeuring aan geven ...
Ja echt ... Eens kijken of ze nu wat sneller ageren ..quote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat duurt dan 6 maanden of meer?
Ik hoop het voor je, maar...quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... Eens kijken of ze nu wat sneller ageren ..
ik help het je hopen maar hopen en afwachten daar doe ik niet aanquote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... Eens kijken of ze nu wat sneller ageren ..
'werkt' die site dan?quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops nu moet ik mn werk.nl updaten ...
Geen idee wat dat inhoudtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut.maar ik heb dus inmiddels de interne actie geactiveerd
Iemand die ik intern ken.. Al jaren terug en het is ook in zijn belang...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen idee wat dat inhoudtmaar ik hoop iets goeds
Oké... komt vast goed dan...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand die ik intern ken.. Al jaren terug en het is ook in zijn belang...
Kool baby .. make your KMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En iedereen die klaagt over het weer, het is héérlijk weer om 's avonds te wandelen![]()
kilometertje of 8
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kool baby .. make your KMLove you Fann
Ik hoop het ... Hij zou er me aan de slagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké... komt vast goed dan...
Ga je nu al naar bed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
Truste voor straks dan maar
Ja leuk ... Wat is er nog ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... nog effe rondzappen enzo, en dan wel ja...
Nu ga je slapen toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... nog effe rondzappen enzo, en dan wel ja...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja leuk ... Wat is er nog ?
Kusjes Fann
![]()
![]()
Via Via?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef Curiosity het volgende:
Even een vraagje tussen door.
Zo eind 80 begin 90 toen er nog geen marktplaats was, had je zo'n advertentie krant.
Ik kan echt niet op de naam komen, heeft iemand een idee?
Dat dacht mijn ene collega ook, maar volgens een andere collega is er ook nog een andere krant geweest.quote:
Dan zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat dacht mijn ene collega ook, maar volgens een andere collega is er ook nog een andere krant geweest.
Heb je wat te gaan als je nu begint. Toffe seriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe kijken of deze al te downloaden is, heb ik geen last van die reclame's en shit
en ik haat het om een week te wachten![]()
Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDb
Iedereen is er lyrisch over dus moet wel goed zijn
Het Particuliertje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat dacht mijn ene collega ook, maar volgens een andere collega is er ook nog een andere krant geweest.
quote:2dehands.nl neemt ViaVia over
Laatste update: 19 juni 2008 14:37 info.
AMSTERDAM - Advertentiesite 2dehands.nl neemt de advertentiekrant en website ViaVia over. Directeur van 2dehands.nl Maarten Beucker Andreae wijst er donderdag op dat ViaVia vijf jaar geleden nog probeerde zijn bedrijf in te lijven.
De laatste ViaVia-advertentiekrant wordt volgende week donderdag aan het management van 2dehands.nl aangeboden. De bedoeling is dat de krant volgend jaar in vernieuwde vorm terugkeert. De website wordt nog dit jaar compleet vernieuwd.
Websites
De hoogtijdagen voor ViaVia waren in 1998, toen het samen met de soortgelijke advertentiekranten De Vondst in de regio Tilburg en De Particulier in de regio Rotterdam tweehonderdduizend exemplaren per week verkocht. Door de opkomst van websites als Marktplaats moesten de kranten flink inleveren.
we kunnen het ook over het weer hebben, of hoe de binnentemperatuur isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk weer wat geleerd, niet dat ik er veel mee opschiet, maar toch
Of over hoe je vakantie was en wat je allemaal gedaan hebt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
we kunnen het ook over het weer hebben, of hoe de binnentemperatuur is
of hoe het is om lekker te genieten van je al dan niet gewenste vrije tijd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Of over hoe je vakantie was en wat je allemaal gedaan hebt?
Ja dat verveelt gauw... maar ik voel me ook niet helemaal 100% ... Oorontsteking ... misschien dat ik me ziek moet melden of zo ... Of wordt ik dan gelijk weer gekort ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
of hoe het is om lekker te genieten van je al dan niet gewenste vrije tijd?
weet ik veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat verveelt gauw... maar ik voel me ook niet helemaal 100% ... Oorontsteking ... misschien dat ik me ziek moet melden of zo ... Of wordt ik dan gelijk weer gekort ?
Je kunt toch nog lopen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat verveelt gauw... maar ik voel me ook niet helemaal 100% ... Oorontsteking ... misschien dat ik me ziek moet melden of zo ... Of wordt ik dan gelijk weer gekort ?
Ach, misschien moet je je opeens melden bij een werkcoach oidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef sasquatsch het volgende:
Waarom zou je je ziek melden?
Je werkt nu toch niet.
Eerst omvallen, dan ziekmelden en voor de rest even monotaskenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
Ik hoor geen stereo meer ... Daardoor raak ik in onbalans ...
Ik loop hier ook maar een beetje te zeikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst omvallen, dan ziekmelden en voor de rest even monotasken
Echt man, jij bent een rare hoor
Ga nou gewoon eens pro actief achter die baan van je aan, dat zou ik als werkgever best wel enigszins waarderen ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop hier ook maar een beetje te zeiken
Ja morgen... Maar als een werkgever je zo graag wilt .. zou je ook wat van hun verwachten . Maar gisteren al een hengeltje op geworpen bij wat collega's...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens pro actief achter die baan van je aan, dat zou ik als werkgever best wel enigszins waarderen ofzo
collega's? ben je gek geworden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja morgen... Maar als een werkgever je zo graag wilt .. zou je ook wat van hun verwachten . Maar gisteren al een hengeltje op geworpen bij wat collega's...
Ja dat zeggen ze allemaal... Misschien dat ik morgen eens een kijkje neem om te zien of het echt zo is ...quote:
je zit te fucken of bent lekker naïefquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal... Misschien dat ik morgen eens een kijkje neem om te zien of het echt zo is ...
Al mn permissies zijn al ingetrokken... Maar dat is standaard procedure... Maar goed ik heb nog wat persoonlijke spullen liggen daar, die ik zeker terug wil..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
je zit te fucken of bent lekker naïef
ik heb destijds de zorg over Elvis maar gewoon overgelaten aan mijn onderdanenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Al mn permissies zijn al ingetrokken... Maar dat is standaard procedure... Maar goed ik heb nog wat persoonlijke spullen liggen daar, die ik zeker terug wil..
Dat heb je goed gedaan toendertijd Sas ... Echt .. petje afquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb destijds de zorg over Elvis maar gewoon overgelaten aan mijn onderdanen
het bedrijf waar ik toen ben uitgekocht staat aan de rand van de afgrondquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan toendertijd Sas ... Echt .. petje af
Ik teer nog steeds op een handdruk van dit bedrijf ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het bedrijf waar ik toen ben uitgekocht staat aan de rand van de afgrond
zeg jongen, je gaat toch wel op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
En nu gewoon : "The Hobbit " kijken ... 3 uur .. ik zie wel
Ja tuurlijk Sas, alsof jij het daar zo nauw mee neemt .. Maar nu kan het \ en voorheen deed ik het ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg jongen, je gaat toch wel op tijd naar bed?
lekker hè!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Sas, alsof jij het daar zo nauw mee neemt .. Maar nu kan het \ en voorheen deed ik het ...
oeh! nieuwe speeltjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel ...
Zit nu mn nieuwe windows phone een beetje te tunen .. Half oog hobbits...
Crisis, what crisis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
En nu gewoon : "The Hobbit " kijken ... 3 uur .. ik zie wel
Ja ik weet het en ik ben er van overtuigd dat het goed komt... Want anders gaat het zo fout binnenkort ... Das mijn idee ... Over 2 week gaat een andere collega op vakantie voor 10 dagen ... En dan is er nog maar 1 persoon die ... de boel moet runnen .. ( Het grootste data center van het bedrijf (v/d 50 wereldwijd gezien ..)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Crisis, what crisis?
Echt joh, het zou zo zuur zijn als je opeens niet onmisbaar blijkt te zijn
Maar dan ben je dus de boel aan het escaleren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het en ik ben er van overtuigd dat het goed komt... Want anders gaat het zo fout binnenkort ... Das mijn idee ... Over 2 week gaat een andere collega op vakantie voor 10 dagen ... En dan is er nog maar 1 persoon die ... de boel moet runnen .. ( Het grootste data center van het bedrijf (v/d 50 wereldwijd gezien ..)
heb ik daar wat aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nokia Lumia 925 .. Iemand een Iphone 4 kopen?
oh oh, ik begreep dat het fout zou gaan voor jou maar dan heb je het nog steeds over het bedrijf wat geen reet om je geeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het en ik ben er van overtuigd dat het goed komt... Want anders gaat het zo fout binnenkort ... Das mijn idee ... Over 2 week gaat een andere collega op vakantie voor 10 dagen ... En dan is er nog maar 1 persoon die ... de boel moet runnen .. ( Het grootste data center van het bedrijf (v/d 50 wereldwijd gezien ..)
Het moet volgens mij van twee kanten komen, maar ik ben gekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef sacha het volgende:
oh oh, ik begreep dat het fout zou gaan voor jou maar dan heb je het nog steeds over het bedrijf wat geen reet om je geeft
Dat patchen liet ik meestal doen, soms deed ik het zelf wel eens... Maar inderdaad meer iets als een (project)manager/teamleader.... ..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus de boel aan het escaleren.
Geen idee wat jouw functie is of was, maar blijkbaar iets meer dan af en toe een paar kabeltjes patchen als een server verplaatst wordt oid.
jassesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet .. Heb je geen pindas meer of zo?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
Jezus wat zijn die wezens lelijk.. Wou dat ik geen HD TV had ....
Trusten Sas.. Geen gekke dingen aan over houden OK ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:22 schreef sacha het volgende:
ik ga moord en doodslag kijken in mijn bed
Dat je dat lukt ... Alles goed met jouw en de Griek?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We waren verdwaald13 km
![]()
ik zit met mijn voeten in een bakkie water
Ja, ja, alleen hij heeft altijd een soort van Tom Tom in zijn hoofd en die was dus even in de warquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je dat lukt ... Alles goed met jouw en de Griek?
Ligt er aan waar je gaat wandelen, we hebben iedere keer een andere routequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
Die tochten worden steeds serieuser.... Als ik nu ook ga wandelen ... komen we elkaar vast tegen ...
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
Ja dat jij geen idee van richting zou hebben was wel bekend
Maar jullie blijven in Noord of gaan jullie ook soms het IJ over?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je gaat wandelen, we hebben iedere keer een andere route![]()
is leuker
In Noord tot nu toe ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jullie blijven in Noord of gaan jullie ook soms het IJ over?
Oké...quote:
Trusten Fann.. Kusje en slaap lekker mn lieve Fannquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké...
Ik ga effe mijn voetjes verzorgen en een paar boterhammen met pindakaas naar binnen werken![]()
Truste Chuf!
In Arnhem heb je dat ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide net aan de andere kant van de rivier
Ja. ik om wat op te halen, word er altijd een beetje triest van.quote:
Duidelijk... Niet de place to be ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja. ik om wat op te halen, word er altijd een beetje triest van.
Arnhem kon aan de noordkant niet verder door natuur, toen maar de polders aan de andere kant van de Rijn vol met steeds weer opnieuw saaie wijken neergezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk... Niet de place to be ...
Ja en doordat ik veel steden aardig goed ken, zie je het verschil ook steeds beter.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef chufi het volgende:
Zo heeft elke stad wel zn goede en slechte kant ...
Dat klinkt wel bekend, zal het straks voorleggen aan mijn collega. Wordt vervolgdquote:
Van mij iig een hele vette knuffel, die heeft ze zeker verdiend ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ze gaat door voor de wasmachine.quote:
En de aanrecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ze gaat door voor de wasmachine.
Levenslange roemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
Kuddo's danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]
het is crisis jahdaar heeft ze niets aan
300 keer met Fannquote:
Kilometers maken,quote:
Uiteindelijk was het allemaal hetzelfde .... Maar goed... Ik hoop dat alles goed met Dees gaat en dat ze niet duizelig is geworden van 300 rondjes met FANNquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... ik moet teruglezenik had het verkeerd toch> Ik dacht dat ze Via Via bedoelde.
Dees rent, ik wandelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het allemaal hetzelfde .... Maar goed... Ik hoop dat alles goed met Dees gaat en dat ze niet duizelig is geworden van 300 rondjes met FANN
Nee hoor als je het van je vet wil af hebben is wandelen net zo goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dees rent, ik wandeldat is wel een verschil denk ik, ik ga niet rennen
Uiteindelijk gaat het om de afstand...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dees rent, ik wandeldat is wel een verschil denk ik, ik ga niet rennen
Dat wel denk ik,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor als je het van je vet wil af hebben is wandelen net zo goed.
En nog actie ondernomenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de afstand...
Neu, meer om een beetje lichaamsbeweging eigenlijk, niet om de afstand, maar die wordtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de afstand...
Ik ga daarna altijd etenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat gaat er bij jouw niet af, want je hebt het niet of nauwelijks
Hou je ze bij?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu, meer om een beetje lichaamsbeweging eigenlijk, niet om de afstand, maar die wordt
ongemerkt wel steeds langer, dat kan je achteraf precies nakijken op Google Maps.
We waren gisteren wel nieuwsgierigquote:
Goede positieve weddenschap ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We waren gisteren wel nieuwsgierigwie het dichtste bij zat met raden moest koffie zetten
en ik had gewonnen
serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef sig000 het volgende:
Ik ga elke ochtend zwemmen, heerlijk is dat een bommetje tussen de huisvrouwen.
tegen de kilootjes? want dat heeft geen zinquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef sig000 het volgende:
De blikken die je dan krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef sig000 het volgende:
Om beetje fit te blijven en omdat het leuk is om te testen of ik de 25 meter onder water nog haal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
tegen de kilootjes? want dat heeft geen zin
Ok geen antwoord. Ook goed.quote:
En lukt het nog ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om beetje fit te blijven en omdat het leuk is om te testen of ik de 25 meter onder water nog haal.
Ga je dan baantjes zwemmen enzo? en haal je de 25 meter onder water nog?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Om beetje fit te blijven en omdat het leuk is om te testen of ik de 25 meter onder water nog haal.
Ik zie alles wazig zonder bril en duik ook regelmatig op een niets vermoedende baantjestrekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je dan baantjes zwemmen enzo? en haal je de 25 meter onder water nog?
Dat is niet zo handig dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie alles wazig zonder bril en duik ook regelmatig op een niets vermoedende baantjestrekker.
Ze weten het inmiddels.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig dan.
Waarom lul je overal omheenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels zwem je alleen ... En is er niemand in het bad ..?
Kusje eropquote:
Oh... Apps en ik gaan niet samenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Dan ga ik voor de knuffel end e eeuwige roem, een koelkast heb ik al.
Jij hebt toch een smartphone Fann, dan heb ik nog een leuke app voor je die je routes, kilometers en gemiddelden bij houdt.
Endomondo.
Hoe weet je dat danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... Apps en ik gaan niet samen![]()
We nemen ook niks mee, alleen een flesje water, geen telefoon niks, we kijken wel als we
terugkomen hoe we hebben gelopen en hoeveel het was, is leuker
Als jij en apps niet samen gaan waarom heb je dan een smartphone?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... Apps en ik gaan niet samen![]()
We nemen ook niks mee, alleen een flesje water, geen telefoon niks, we kijken wel als we
terugkomen hoe we hebben gelopen en hoeveel het was, is leuker
Straatnamen onthouden als het onbekend is, maar meestal weten we wel zo ongeveer hoe we gaanquote:
Ja, was een kadootjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij en apps niet samen gaan waarom heb je dan een smartphone?
Ik bedoel qua kilometers, ik dacht ook dat je een app had. Die kan zelfs stappen tellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straatnamen onthouden als het onbekend is, maar meestal weten we wel zo ongeveer hoe we gaan
lopen, en als het anders wordt, even kijken waar je loopt en dan kan je het later gewoon terugzien.
Ja, ik denk dat ik ook zo'n stappenteller ga aanschaffen als het zo doorgaat, is wel handiger misschienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel qua kilometers, ik dacht ook dat je een app had. Die kan zelfs stappen tellen
Ja tis handig allemaal. Hoe tel jij zequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook zo'n stappenteller ga aanschaffen als het zo doorgaat, is wel handiger misschien
Aanschaffen? Het zit op je telefoon!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook zo'n stappenteller ga aanschaffen als het zo doorgaat, is wel handiger misschien
Tel mequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanschaffen? Het zit op je telefoon!
Het is crisis hoor
Ik tel mijn stappen nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis handig allemaal. Hoe tel jij ze
Hoe weet je dan hoeveel je looptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik tel mijn stappen nietof bedoel je dat niet?
Ja. maar dan moet ik mijn telefoon meenemen en we lopen 's avonds, als er iemand it kwaad wilquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanschaffen? Het zit op je telefoon!
Het is crisis hoor
Loop maar weer kilometers wegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja. maar dan moet ik mijn telefoon meenemen en we lopen 's avonds, als er iemand it kwaad wil
ben je je telefoon kwijt![]()
ik moet even naar andere topics, ik krijg allemaal kwootallarms
Oh dacht naar andere topics.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heb ik net uitgelegdik ga effe koffie zetten en dat ga ik dus écht doen
Dan kan je je telefoon toch verstoppen, in je onderbroek of bh ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja. maar dan moet ik mijn telefoon meenemen en we lopen 's avonds, als er iemand it kwaad wil
ben je je telefoon kwijt![]()
ik moet even naar andere topics, ik krijg allemaal kwootallarms
Zat je er vandaag weer het dichste bij... Oh nee vandaag niet gelopen.. Maar je hoefft geen smartfone mee te nemen. Maar 1 is wel handig .. Stel er gebeurt iets ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heb ik net uitgelegdik ga effe koffie zetten en dat ga ik dus écht doen
maar stel nu dat ze hem stelen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat je er vandaag weer het dichste bij... Oh nee vandaag niet gelopen.. Maar je hoefft geen smartfone mee te nemen. Maar 1 is wel handig .. Stel er gebeurt iets ...
Héé Amsterdan Noord he ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef sacha het volgende:
als er iemand kwaad wil...
stelen ze je smartphone?![]()
dat valt wel mee toch?
Stel Griek struikelt en breekt zijn pootje, dan is zo'n smartphone verdomd handigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef sacha het volgende:
als er iemand kwaad wil...
stelen ze je smartphone?![]()
dat valt wel mee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Een gewoon ouderwetse is dan net zo handig ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel Griek struikelt en breekt zijn pootje, dan is zo'n smartphone verdomd handig
als je weet hoe die werktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stel Griek struikelt en breekt zijn pootje, dan is zo'n smartphone verdomd handig
Je moet er wel mee om kunnen gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft Fann toch niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een gewoon ouderwetse is dan net zo handig ...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef sacha het volgende:
Ja ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hallo, het is crisis hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:29 schreef sacha het volgende:
'ik had de mobiele telefoon niet aan want dat kost stroom'
Cake op de weekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
gezellig hoor onder mijn tafel, daar zit mijn kind ook vaak
Ik neem aan dat Aap nu al in bed ligt ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Jij snapt de essentie van dit gesprek niet.quote:
Naar popcorn te zoeken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij snapt de essentie van dit gesprek niet.
Ik adviseer een app voor tijdens het wandelen, een app installeer je op een smartphone, maar Fann wil haar smartphone niet meenemen op haar wandelingen voor het geval als er iemand kwaad wil. Maar mij lijkt het juist wel veilig om je telefoon (in dit geval de smartphone van Fann, want daar zou dan die app op geinstalleerd kunnen staan) bij je te hebben voor het geval er iemand dood neer valt of zijn pootje breekt.
Dan nemen ze toch niet de Nokia 3310 van Griek mee, als hij die heeft.
Ik begrijp het wel Dees.. Maar Als Fann het te riskant vindt on in Adam Noord tijdens een dagelijkse avondwandeling haar smartphone mee te nemen .. was dus al mn voorstel om dan zo'n oud toestel mee te nemen ... als 1 van de 2 die nog heeft ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik adviseer een app voor tijdens het wandelen, een app installeer je op een smartphone, maar Fann wil haar smartphone niet meenemen op haar wandelingen voor het geval als er iemand kwaad wil. Maar mij lijkt het juist wel veilig om je telefoon (in dit geval de smartphone van Fann, want daar zou dan die app op geinstalleerd kunnen staan) bij je te hebben voor het geval er iemand dood neer valt of zijn pootje breekt.
We hebben allebei een Samsung ik weet niet of daar zo'n stappenteller opzit, maar misschien is het wel handig om het toch mee te nemen en ergens te verstoppen, voor het geval dat..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed met je accu, als ik hem een uurtje gebruik en dat is dan samen met GPS dan is er misschien 5% verbruikt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Daar kun je ook 112 mee bellen
En de accu van de smartphone is anyway na een uurtje leeg als je Endomundo gebruikt
Dan zou ik je smartphone verstoppen in je onderbroek en een Nokia 3310 in je hand houden en als ze dan kwaad willen geef je die Nokia 3310 af.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben allebei een Samsung ik weet niet of daar zo'n stappenteller opzit, maar misschien is het wel handig om het toch mee te nemen en ergens te verstoppen, voor het geval dat..
Een stappen teller tellen je stappenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben allebei een Samsung ik weet niet of daar zo'n stappenteller opzit, maar misschien is het wel handig om het toch mee te nemen en ergens te verstoppen, voor het geval dat..
APK gebruikt hem de hele dag, jij dat half uurtje dat je rentquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed met je accu, als ik hem een uurtje gebruik en dat is dan samen met GPS dan is er misschien 5% verbruikt.
Ga me nou niet bang maken, ik schijt soms al baggerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik je smartphone verstoppen in je onderbroek en een Nokia 3310 in je hand houden en als ze dan kwaad willen geef je die Nokia 3310 af.
ja, iedereen slaapt dus ik mag mij misdragenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Aap nu al in bed ligt ..
Ja duh, jij staat natuurlijk een beetje dromend te mutsen, dan hoeft de GPS nauwelijks in actie te komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed met je accu, als ik hem een uurtje gebruik en dat is dan samen met GPS dan is er misschien 5% verbruikt.
Leuk wandelen dan, leest je vent dit ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga me nou niet bang maken, ik schijt soms al bagger
Daar start zo'n bontkraagje z'n scooter niet voor hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij heb ik deze http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/samsung/monte-s5620
Als je weet hoe het werkt is ie reuze handig
Ik kan smssenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef sig000 het volgende:
Mailen vind ik de meest handige uitvinding ooit. alles wat erna komt is wat mij betreft overbodig.
Laat maar komen Sas ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, iedereen slaapt dus ik mag mij misdragen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Daar start zo'n bontkraagje z'n scooter niet voor hoor
ga jij je kist maar bestellen, het wordt nog veel ergerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef sig000 het volgende:
Mailen vind ik de meest handige uitvinding ooit. alles wat erna komt is wat mij betreft overbodig.
Zeg ik iets verkeerds dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk wandelen dan, leest je vent dit ook
APK zegt zelf dat hij na een uurtje al leeg us, dus dan kan hij er geen hele dag mee doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
APK gebruikt hem de hele dag, jij dat half uurtje dat je rent
Ze moet ook geen stappenteller, maar Endomondo, die berekent via GPs de afstand (maar dat wist jij al )quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef APK het volgende:
Wat moet je nou met een stappenteller?
Misschien maak ik stappen van 1.5 meter en loopt zo'n grasetend geitje met 50cm per pas te dribbelen
Die doet geen internet volgens Fann, volgens mij ... maar dat zal vast niet kloppenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk wandelen dan, leest je vent dit ook
Nou met poep in de broek, zou ik naar de sportschool gaan. Oh dat doe je ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds dan?
Goed en nu ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef APK het volgende:
Zo, ik heb mijn dagelijkse kwartiertje ongenuanceerd rondlullen weer achter de rug
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef APK het volgende:
Zo, ik heb mijn dagelijkse kwartiertje ongenuanceerd rondlullen weer achter de rug
Mutsen. Ik loop 5 km in 38 minutenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, jij staat natuurlijk een beetje dromend te mutsen, dan hoeft de GPS nauwelijks in actie te komen
Met die grote Griek bij je kan je niets gebeuren joh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga me nou niet bang maken, ik schijt soms al bagger
Nou ik zeg tegen hem ook wel eens als we ergens lopen dat ik het eng vind hoor,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou met poep in de broek, zou ik naar de sportschool gaan. Oh dat doe je ook
Nee, dan loop ik achteruit.quote:
Volgens mij gaat Usain sneller, maar ik heb geen zin om het om te rekenen naar 100mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |