Ook de Nederlandse meisjes mogen er zijn natuurlijk ...quote:Op zondag 29 september 2013 01:25 schreef chufi het volgende:
Meisjes overal over de wereld blijft mn ding
En dat doe je bij dit nummer... Fann .. Trusten anders kom ik achter je aanquote:Op zondag 29 september 2013 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Effe mijn nootjes wegkanen en dan pitten![]()
Trusten!
Ben je nu al in Portugal?quote:Op zondag 29 september 2013 02:09 schreef sacha het volgende:
Oogjes dicht, snaveltje toe, slaap lekker!
Volgens mij is sacha alweer onderweg terug naar huis.quote:
Ja die moet de laatste boot om 19:00 uur halenquote:Op zondag 29 september 2013 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is sacha alweer onderweg terug naar huis.
Oh je had een boot eerder... Wow vroeg vertrokken uit Porto dus .. Ja koud he ... Ook al schijnt het zonnetje ... Gisteren zei iemand tegen me van het was wel bijna 20 graden ... Ik terug, zo van waar ik vandaan kwam was het 30 ... koud hier ...quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je had een boot eerder... Wow vroeg vertrokken uit Porto dus .. Ja koud he ... Ook al schijnt het zonnetje ... Gisteren zei iemand tegen me van het was wel bijna 20 graden ... Ik terug, zo van waar ik vandaan kwam was het 30 ... koud hier ...
Internet/FoK! addictquote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef sacha het volgende:
[..]maar gut wat vind ik snel internet een zegen
Aanstelster... 2 graden is iets anders dan 10 graden ...quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef drakin het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis.
brr koud hier, toch minstens 2 graden verschil
Misschien was het wel meer, de hele dag in een kas zitten met de zon erop is toch wat anders dan een koud huis waar de gordijnen ook nog dicht waren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Aanstelster... 2 graden is iets anders dan 10 graden ...
Als daar een filmpje van was geweest zou dat leuk kunnen zijnquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien was het wel meer, de hele dag in een kas zitten met de zon erop is toch wat anders dan een koud huis waar de gordijnen ook nog dicht waren.
Ik begon met blouse, wollen trui, winterjas en 2 sjaals en ze gingen daar allemaal uit!
Ik had nog een dun korte mouw t-shirtje.
En nu thuis gaat het allemaal langzaamaan weer aan.
Ik heb het niet koud, zit in een polo, mn balkondeur staat open.. En 1 van de balkonramen ookquote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik loop al de hele dag met een vest aan. Ben vandaag niet buiten geweest.
Ik heb slechts 1 balkon op het noord-westen ,,, Zon vanaf 18:00 of zo maar weinig ...quote:Op zondag 29 september 2013 19:09 schreef Deisyy het volgende:
In mijn achtertuin was het vanmiddag zeker 10 graden kouder dan in mijn voortuin, ik heb heerlijk van de zon genoten.
Maar met 15 graden binnen leef je dus gewoon relaxed?quote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef drakin het volgende:
Het is nu 15 graden binnen, ik heb geen idee hoe warm het in die kas was, maar lekker was het zeker
Normaal overdag is dat lekker, maar niet na een warme dag en als je stilzit.quote:Op zondag 29 september 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met 15 graden binnen leef je dus gewoon relaxed?
He KT hoe gaat het met je mn jongen?quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom even gedag zeggen tegen Ome Chuuf en Tante Fann.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |