quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat plaatje van die reuze Messi en de kleine Cristiano is nogal kinderachtig, dat haal ik er uit.
Daar kan beter een foto van Sierd voor in de plaats.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat plaatje van die reuze Messi en de kleine Cristiano is nogal kinderachtig, dat haal ik er uit.
Oh ja, klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kan beter een foto van Sierd voor in de plaats.
Je zal op die manier in de laatste seconden nog de 1-1 om je oren krijgenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef TheGeneral het volgende:
Courtois ging daar lelijk de fout in zeg. Wat een domme actie.. Was eigenlijk een corner.
Ik gun het Sierd wel dat Atletico de titel pakt, ze zijn in ieder geval goed begonnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:59 schreef PSV1990- het volgende:
WAT EEN STRIJDERS DIE ATLETIHCO KGA GA ZE VOLGEN HOOP DAT ZE KAMPIOEN WORDEN!!
FUCK DE EREDIVISIE ONZIN .... DIT IS VOETBAL!!
Is weer wat overdreven maar ze speelden lekker gisterenquote:Op zondag 29 september 2013 06:40 schreef TLC het volgende:
Atletico kan ook zomaar de CL dit jaar winnen, wat een ploeg, dus ook zonder Falcao
Het seizoen is nog lang.. Vorig seizoen deden ze ook lang mee bovenin, maar uiteindelijk finishten ze op ruime afstand van Barcelona. Ik verwacht niet dat het nu anders zal gaan, al hebben ze een goede ploeg. Die 1-1 en 0-0 tegen Barcelona voor de supercup zeiden ook al iets.quote:Op zondag 29 september 2013 06:40 schreef TLC het volgende:
Atletico kan ook zomaar de CL dit jaar winnen, wat een ploeg, dus ook zonder Falcao
Net als gisteren hoefden ze het spel niet te maken, dat moet tegen de ploegen eronder wel, dat is toch wat anders voetballen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang.. Vorig seizoen deden ze ook lang mee bovenin, maar uiteindelijk finishten ze op ruime afstand van Barcelona. Ik verwacht niet dat het nu anders zal gaan, al hebben ze een goede ploeg. Die 1-1 en 0-0 tegen Barcelona voor de supercup zeiden ook al iets.
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 05-10-2013 om 21:05:06Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Bartra Pique Adriano - Xavi Song Cesc - Alexis Neymar Tello #fcblive reageer retweet
Zou zo maar eens kunnen, echt lekker loopt het nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zal Barca voor het eerst dit seizoen averij oplopen??
Ik heb een paar keer naar wedstrijden van Ronaldinho gekeken en een paar keer Botafogo, het was allebei wel leuk om te zien.quote:
Er zit alleen geen hond op de tribune...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer naar wedstrijden van Ronaldinho gekeken en een paar keer Botafogo, het was allebei wel leuk om te zien.
Mislukte grap natuurlijk bij 0-0.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Nober het volgende:
0-0 inmiddels maar Messi zit op de bank.
Heerlijk potje benieuwd of er een eigen topic voor komt.quote:
http://www.sport1.nl/nieu(...)eymar-en-beauty.htmlquote:Clásico-zege Barça door Neymar en beauty
Zaterdag 26 oktober 2013, 19:54
Barcelona heeft voor het eerst in bijna drie jaar weer een Primera División-wedstrijd tegen Real Madrid in het eigen Camp Nou gewonnen. In een duel met twee gezichten boekte de Catalaanse grootmacht uiteindelijk een benauwde 2-1 overwinning.
De hoge verwachtingen konden in deze Clásico niet worden waargemaakt. Barça was de betere ploeg in de eerste helft, al kwam dat vooral omdat Real zo tam als een schoothond speelde. Neymar beleefde een prettig Clásico-debuut. De Braziliaan kapte na negentien minuten naar binnen en schoot via Raphaël Varane raak.
Neymar was nog enkele keren gevaarlijk, maar Lionel Messi had duidelijk zijn dag niet. De Argentijn zag veel passes mislukken en kwam tot één echt schot, dat naast de goal verdween. Het makke Real kreeg zijn eerste kans op slag van rust, maar Sami Khedira kwam een teen tekort na een prachtige pass van Cristiano Ronaldo.
Na de pauze kwamen Los Merengues totaal anders voor de dag. De gastheren werden in de eigen zestien gedrukt en Ronaldo (redding Víctor Valdés) en Karim Benzema (snoeihard op de lat) waren dichtbij de 1-1. Ondanks het veldoverwicht in de tweede helft, kreeg Real tien minuten voor tijd het deksel op de neus.
Alexis Sánchez stond voorin bij een uitbraak en de Chileen wipte vanaf achttien meter de bal prachtig over Diego López heen. Het duel leek gespeeld, maar vlak voor het laatste fluitsignaal kreeg Real toch nog loon na werken. Jesé Rodriguez rondde een schitterende pass van Ronaldo af, maar de goal kwam te laat tot Barça's opluchting.
De overwinning van Barcelona betekende de eerste competitiezege op Real in eigen huis sinds 29 november 2010. Toen kregen de Madrilenen met een historisch pak slaag en werden vernederd met 5-0. De Blaugranas hebben nu 28 punten na tien duels en dat zijn er al zes meer dan Real Madrid, dat op de derde plek staat.
Duidelijk. Maar zo'n panna blijft pijnlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ronaldo is dan ook geen verdediger.
Vind ik eigenlijk ook, die Celta-speler kreeg een duw van Bartra waardoor hij Valdes hinderde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
Volgens mij werd Celta net onterecht de gelijkmaker onthouden ....
Sierd was het ook opgevallen ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook, die Celta-speler kreeg een duw van Bartra waardoor hij Valdes hinderde.
Verder fluit hij juist veel in het nadeel van Barca.
Heb je de wedstrijd gezien? Met name in de 2e helft weer ouderwets prettige acties gezien, de keeper had een goede dag. En met een paar assists was Messi ook niet onbelangrijk. Hij is er weer.quote:
Nja ok, maar Messi naast zijn assists zelf goede kansen gehad. Ach hij gaat vanzelf wel weer scoren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef fliert het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Met name in de 2e helft weer ouderwets prettige acties gezien, de keeper had een goede dag. En met een paar assists was Messi ook niet onbelangrijk. Hij is er weer.
Ik vond het schitterend om te zien hoe graag hij wilde, of moest scoren eigenlijk. Zoals Sierd al zei bij 1 doelpoging waar hij heel egoïstisch was... iedere andere speler had die bal moeten afleggen, maar Messi wilde zo graag weer scorenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nja ok, maar Messi naast zijn assists zelf goede kansen gehad. Ach hij gaat vanzelf wel weer scoren.
Lijkt me wel.quote:
Ja idd.. Maar ook de 2e helft weer leuk... Dacht even dat het dood zou bloeden ... Maar toppiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Hey een ouderwetse schwalbe van Bale!
Zonder een keeper gaat het idd makkelijker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
Zonder López had het gewoon al 5-5 kunnen staan.
Wat een baas hé.. ongelofelijk gemiddelde nu bij Real.. Meer goals dan wedstrijden terwijl hij aan z'n 5e seizoen bezig is..quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
Straks om 21:00 uur de stadsderby Barca- Espanyol
Opstelling Barca:
Valdes, Montoya, Pique, Mascherano, Alves, Iniesta, Busquets, Xavi, Alexis, Messi, Neymar.
Kijken of de ideale schoonzoon het net weer weet te vinden.
/care. Wat is de opstelling van Espanyol?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
Straks om 21:00 uur de stadsderby Barca- Espanyol
Opstelling Barca:
Valdes, Montoya, Pique, Mascherano, Alves, Iniesta, Busquets, Xavi, Alexis, Messi, Neymar.
Kijken of de ideale schoonzoon het net weer weet te vinden.
6-3-1 meen ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. Wat is de opstelling van Espanyol?
Vind heel Barcelona nogal tegenvallen momenteelquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Alves speelt een afgrijselijke wedstrijd
Yo esperoquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, spelen niet goed.
Maar meestal is de 2e helft beter
Vind je? Gebeurt vaak genoeg dat het bij rust 4-0 is en dan de tweede helft geen of misschien één goaltje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, spelen niet goed.
Maar meestal is de 2e helft beter
Das een ander verhaal, maar er zijn ook veel wedstrijden dat het moeizaam gaat en pas de 2e helft meer kansen oplevert. Zeker als er zo stug wordt verdedigd zoals Epanyol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Gebeurt vaak genoeg dat het bij rust 4-0 is en dan de tweede helft geen of misschien één goaltje.
Volgend seizoen misschien bij Barca hoor ik netquote:
Barcelona is niet zo interessant meer of blijft je lp een beetje hangen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgend seizoen misschien bij Barca hoor ik net
Wil jij voor mij gaan bepalen wat interessant is ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barcelona is niet zo interessant meer of blijft je lp een beetje hangen?
Als het aan Blatter ligt dus niet ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef opreis het volgende:
ronaldo dit jaar goede kans op goude bal denk ik
Die doen het ook goed iddquote:Op zondag 3 november 2013 17:53 schreef RubenSosa het volgende:
Vroeger had je Forlan en Aguero, nu heb je D.Villa en D.Costa, wat een duo!
quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef Bryann het volgende:
Atl madrid is goed begonnen, vooral die Diego Costa is lekker bezig dit seizoen. Zou wel leuk zijn voor atletico om weer eens la liga te winnen.
Mooie goal?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef chufi het volgende:
En Ronaldo maakt zn eerste van de wedstrijd... RMA - RSO 1-0
Dat woord zie je wel vaker in Baskenlandquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achterop het shirt van Sociedad staat kut xD
De laatste tijd is een jaar of drie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die speelt echt goed de laatste tijd ...
Zou kunnen ja, maar ik vind hem de laatste tijd relaxter en beter ,,,quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De laatste tijd is een jaar of drie?
Moet kunnen tegen Betis, al zou je met Iniesta wel wat meer creativiteit hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Real Betis:
Guillermo Sara
Markus Steinhöfer
Ignacio Pérez Santamaría
Jordi Figueras Montel
José Antonio Caro Martínez
Xavi Torres
Alvaro Vadillo Cifuente
José Antonio Delgado Villar
Joan Verdú Fenández
Juan Carlos
Jorge Molina Vidal
Barcelona:
Valdes
Montoya
Puyol
Bartra
Dani Alves
Cesc Fabregas
Xavi Hernandez
Alex Song
Pedro
Lionel Messi
Neymar
Je hoeft hun volledige namen niet te typen hoorquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Real Betis:
Guillermo Sara
Markus Steinhöfer
Ignacio Pérez Santamaría
Jordi Figueras Montel
José Antonio Caro Martínez
Xavi Torres
Alvaro Vadillo Cifuente
José Antonio Delgado Villar
Joan Verdú Fenández
Juan Carlos
Jorge Molina Vidal
Barcelona:
Valdes
Montoya
Puyol
Bartra
Dani Alves
Cesc Fabregas
Xavi Hernandez
Alex Song
Pedro
Lionel Messi
Neymar
Komt van VZquote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Je hoeft hun volledige namen niet te typen hoor
Misschien iets verkeerds gegeten in zijn favoriete restaurantquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Sierd klinkt een beetje raar. Zou ie verkouden zijn
Ja dat viel mij ook al op..quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Sierd klinkt een beetje raar. Zou ie verkouden zijn
Dit heeft niet zozeer met het veld te maken, maar wordt een chronische hamstringblessurequote:Op zondag 10 november 2013 21:22 schreef Salami3006 het volgende:
Tja, iedereen kan geblesseerd raken op zo'n ongelooflijk knollenveld..
Wel weer zijn andere been, nieuwe blessure dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel al redelijk bekend, het gaat inderdaad om de hamstring bij Messi.
http://www.nu.nl/sport/36(...)t-meer-in-actie.htmlquote:Op maandag 11 november 2013 07:13 schreef wolfrolf het volgende:
Een hamstringblessure is echt héél erg klote.
Balen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/36(...)t-meer-in-actie.html
Ja niet te geloven....quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Toto69 het volgende:
'3 Almeria - Real Madrid 0-1 #7 C. Ronaldo
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorquote:
Zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorReal Madrid begint bijzonder sterk en hongerig naar doelpunten.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorReal Madrid begint bijzonder sterk en hongerig naar doelpunten.
Ik moet waarzegger worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het duurde even idd , maar in de 2e helft ...
Je moet gewoon wedden op de juiste uitslag en je mond dicht houden zodat minder mensen hetzelfde gaan denken en dus de opbrengst hoger wordtquote:
Geen goede ervaringen meequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon wedden op de juiste uitslag en je mond dicht houden zodat minder mensen hetzelfde gaan denken en dus de opbrengst hoger wordt
Ach, het is wel een gokje waard toch.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gokken op winst van Real of Barcelona levert niet veel op ....
Ja soms welquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, het is wel een gokje waard toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |