Mooie goal?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef chufi het volgende:
En Ronaldo maakt zn eerste van de wedstrijd... RMA - RSO 1-0
Dat woord zie je wel vaker in Baskenlandquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achterop het shirt van Sociedad staat kut xD
De laatste tijd is een jaar of drie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die speelt echt goed de laatste tijd ...
Zou kunnen ja, maar ik vind hem de laatste tijd relaxter en beter ,,,quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De laatste tijd is een jaar of drie?
Moet kunnen tegen Betis, al zou je met Iniesta wel wat meer creativiteit hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Real Betis:
Guillermo Sara
Markus Steinhöfer
Ignacio Pérez Santamaría
Jordi Figueras Montel
José Antonio Caro Martínez
Xavi Torres
Alvaro Vadillo Cifuente
José Antonio Delgado Villar
Joan Verdú Fenández
Juan Carlos
Jorge Molina Vidal
Barcelona:
Valdes
Montoya
Puyol
Bartra
Dani Alves
Cesc Fabregas
Xavi Hernandez
Alex Song
Pedro
Lionel Messi
Neymar
Je hoeft hun volledige namen niet te typen hoorquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Real Betis:
Guillermo Sara
Markus Steinhöfer
Ignacio Pérez Santamaría
Jordi Figueras Montel
José Antonio Caro Martínez
Xavi Torres
Alvaro Vadillo Cifuente
José Antonio Delgado Villar
Joan Verdú Fenández
Juan Carlos
Jorge Molina Vidal
Barcelona:
Valdes
Montoya
Puyol
Bartra
Dani Alves
Cesc Fabregas
Xavi Hernandez
Alex Song
Pedro
Lionel Messi
Neymar
Komt van VZquote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Je hoeft hun volledige namen niet te typen hoor
Misschien iets verkeerds gegeten in zijn favoriete restaurantquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Sierd klinkt een beetje raar. Zou ie verkouden zijn
Ja dat viel mij ook al op..quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Sierd klinkt een beetje raar. Zou ie verkouden zijn
Dit heeft niet zozeer met het veld te maken, maar wordt een chronische hamstringblessurequote:Op zondag 10 november 2013 21:22 schreef Salami3006 het volgende:
Tja, iedereen kan geblesseerd raken op zo'n ongelooflijk knollenveld..
Wel weer zijn andere been, nieuwe blessure dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel al redelijk bekend, het gaat inderdaad om de hamstring bij Messi.
http://www.nu.nl/sport/36(...)t-meer-in-actie.htmlquote:Op maandag 11 november 2013 07:13 schreef wolfrolf het volgende:
Een hamstringblessure is echt héél erg klote.
Balen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/36(...)t-meer-in-actie.html
Ja niet te geloven....quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Toto69 het volgende:
'3 Almeria - Real Madrid 0-1 #7 C. Ronaldo
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorquote:
Zou zo maar eens kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorReal Madrid begint bijzonder sterk en hongerig naar doelpunten.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon 0-5 of 0-6 worden hoorReal Madrid begint bijzonder sterk en hongerig naar doelpunten.
Ik moet waarzegger worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het duurde even idd , maar in de 2e helft ...
Je moet gewoon wedden op de juiste uitslag en je mond dicht houden zodat minder mensen hetzelfde gaan denken en dus de opbrengst hoger wordtquote:
Geen goede ervaringen meequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon wedden op de juiste uitslag en je mond dicht houden zodat minder mensen hetzelfde gaan denken en dus de opbrengst hoger wordt
Ach, het is wel een gokje waard toch.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gokken op winst van Real of Barcelona levert niet veel op ....
Ja soms welquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, het is wel een gokje waard toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |