Wat een baas hé.. ongelofelijk gemiddelde nu bij Real.. Meer goals dan wedstrijden terwijl hij aan z'n 5e seizoen bezig is..quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
Straks om 21:00 uur de stadsderby Barca- Espanyol
Opstelling Barca:
Valdes, Montoya, Pique, Mascherano, Alves, Iniesta, Busquets, Xavi, Alexis, Messi, Neymar.
Kijken of de ideale schoonzoon het net weer weet te vinden.
/care. Wat is de opstelling van Espanyol?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef TheFatLady het volgende:
Straks om 21:00 uur de stadsderby Barca- Espanyol
Opstelling Barca:
Valdes, Montoya, Pique, Mascherano, Alves, Iniesta, Busquets, Xavi, Alexis, Messi, Neymar.
Kijken of de ideale schoonzoon het net weer weet te vinden.
6-3-1 meen ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. Wat is de opstelling van Espanyol?
Vind heel Barcelona nogal tegenvallen momenteelquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Alves speelt een afgrijselijke wedstrijd
Yo esperoquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, spelen niet goed.
Maar meestal is de 2e helft beter
Vind je? Gebeurt vaak genoeg dat het bij rust 4-0 is en dan de tweede helft geen of misschien één goaltje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, spelen niet goed.
Maar meestal is de 2e helft beter
Das een ander verhaal, maar er zijn ook veel wedstrijden dat het moeizaam gaat en pas de 2e helft meer kansen oplevert. Zeker als er zo stug wordt verdedigd zoals Epanyol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Gebeurt vaak genoeg dat het bij rust 4-0 is en dan de tweede helft geen of misschien één goaltje.
Volgend seizoen misschien bij Barca hoor ik netquote:
Barcelona is niet zo interessant meer of blijft je lp een beetje hangen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgend seizoen misschien bij Barca hoor ik net
Wil jij voor mij gaan bepalen wat interessant is ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barcelona is niet zo interessant meer of blijft je lp een beetje hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |