abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:00:38 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132822066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, vind dat Barostat onderzoek namelijk interessant klinken! Duurt lang zag ik :o
Overall interessant sowieso. Hoop dat je groen licht krijgt :Y
Ik vind het erg pijnlijk klinken :') Mijn darmen vinden dat soort shit (hihi :') ) nooit tof. Ik hoop ook dat ik groen licht krijg. Verwacht het wel. Heb ook al sinds gisteren vet last van mijn buik en darmen. Dus ik hoop dat ze dan gelijk de klachten kunnen verhelpen. Zag wel in de brief naar de internist staan dat er recent nog een scopie gedaan moest zijn (minder dan 6 maanden). Dus ik ben benieuwd of mijn eigen arts die nog gaat doen of dat ze die in het AMC gaan doen...

quote:
Eerste onderzoek ja. Ben gevraagd door mijn gyn. Enige wat ik ervoor hoefde te doen was eerst een longembolie krijgen en daarna zwanger worden. Appeltje eitje! :D
Blijkbaar zijn er gewoon niet al te veel vrouwen die zwanger zijn en fraxiparine moeten spuiten, dus ik heb gewoon geluk gehad :)
Lol. Mooi kut wel. Ik ben benieuwd naar de resultaten van je onderzoek :Y

Had al online gekeken of er meer onderzoeken en/of focusgroepen zijn waar ik aan kon deelnemen, maar kon niet echt iets vinden. Afgezien van je blinde darm laten verwijderen om te kijken of het helpt tegen crohn :') Vond ik geen goed idee :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132824455
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen ervaring, maar ik zou het schoonhouden met betadine of met alcohol. Komt er pus uit?

Mja, ik zelf doe altijd dat soort wondjes openen, maar dat raad ik je af :P

Je kan er een ijsklontje op doen (tegen de jeuk!). Kun je ook gelijk na het prikken doen.