Van der Hoorn is de zoon van Verlaatquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Het is dat ik Frank Verlaat en Ferdie Vierklau nog bij Ajax heb zien voetballen, maar dit is denk ik de op één na treurigste periode van Ajax die ik meemaak.
Roomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Sigthorsson of Machlas.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Het is dat ik Frank Verlaat en Ferdie Vierklau nog bij Ajax heb zien voetballen, maar dit is denk ik de op één na treurigste periode van Ajax die ik meemaak.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
RoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind hem best aardig voetballen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer speelt weer als een natte krant.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind hem best aardig voetballen.
Wie gaat er scoren dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat dit een lelijke 3-0 wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |