Sluit FOK! af en ga lekker daten man.quote:
Wie zegt dat ik dat wil.quote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sluit FOK! af en ga lekker daten man.
Nou nouquote:Op maandag 30 september 2013 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik sterf wel als maagd, als ik een natte stinkende lul wilde hebben smeerde ik er wel poep op.
In Volendam kom je al best een endquote:Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, ze hebben het bij mensen nog nooit getest hé. Het is niet zo dat ze Texel 100 jaar af kunnen sluiten om te zien hoe het gaat. Ik denk dat het bij mensen wel kleiner kan zijn als je maar goed de stambomen in de gaten houdt en ervoor zorgt dat er in ieder geval geen nichtjes/neefjes met elkaar in bed springen maar ze minimaal 3 generaties of zo uit elkaar houdt? (Geen idee)
Heb je wel de dikke pech dat je moet neuken wat de formule zegt maar verder geen probleem.
Ik open er wel een topic over, ben best benieuwdquote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In Volendam kom je al best een endOok groepen als de Amish kan je gebruiken voor dergelijk onderzoek.
Mooi want ik beslis zelf wel of ik mn tijd wil verdoen met het onderste van een vrouwdier, ben toch blut dus ze blijven zelf wel bij me weg.quote:
Morgen gaat het al gebeuren, dus we hoeven dit keer niet lang te wachten gelukkig.quote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef Geralt het volgende:
Eindelijk eens een topic over morgen ipv over maande/jaren in de toekomst.
Ik ben benieuwd
Ja nou dat bedoel ik dus. Lekker dichtbij. Hopelijk komt alles goedquote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen gaat het al gebeuren, dus we hoeven dit keer niet lang te wachten gelukkig.
Als je echt iemand vindt die het om jou gaat, is dat je blut bent geen punt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mooi want ik beslis zelf wel of ik mn tijd wil verdoen met het onderste van een vrouwdier, ben toch blut dus ze blijven zelf wel bij me weg.
Geld is zo te zien niet hun enige probleem met je.quote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mooi want ik beslis zelf wel of ik mn tijd wil verdoen met het onderste van een vrouwdier, ben toch blut dus ze blijven zelf wel bij me weg.
Zonde voor wat, ik word toch wel weer opnieuw geboren ergens.quote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geld is zo te zien niet hun enige probleem met je.
Doe het nou gewoon, zoek nou ff een date vanavond (in de dorpskroeg zitten altijd wel gewillige zwetende 40ers), wellicht vergaat morgen de wereld en heb je nooit seks gehad. Zou zonde zijn, toch?
Mensen met een saai leven waar niets gebeurt, dus wachten ze af tot de wereld in elkaar dondert.quote:Op maandag 30 september 2013 23:00 schreef Tranquilize het volgende:
Maar hoe kunnen mensen hier nog steeds in dit soort onzin geloven? Zelfde verhaal als met de Maya's dit. En als er niks gebeurt proberen mensen er weer met allerlei smoesjes onderuit te komen. Ben ik nou zo kortzichtig of zijn jullie het?
Die moet mij maar vinden dan want ik ben er klaar mee met zoeken.quote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je echt iemand vindt die het om jou gaat, is dat je blut bent geen punt.
Wij ook, dus hop ALT-F4 en de straat op!quote:
Ik heb geen libido/drang dus zou niet weten waarom ik me zou moeten uitsloven om sex te gaan hebben met een of andere willekeurige wandelgrot.quote:Op maandag 30 september 2013 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij ook, dus hop ALT-F4 en de straat op!
Je klinkt defaitistisch.quote:Op maandag 30 september 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die moet mij maar vinden dan want ik ben er klaar mee met zoeken.
Oh maar dat is ook niet erg. Alle FOK!kers sterven als maagd.quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Er zijn zoveel die als maagd sterven, vooral dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |