Heb je een link naar een dl ofzo want ik wil em ook wel even zien, heb de serie al niet meer gevolgd sinds ze ruzie hadden met zo'n mexicaan ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Zo lang ik de finale van breaking bad nog maar in relatieve rust af kan kijken.
Je mag ons nu ook uitlachen hoor ,maar nee toch even wachten tot morgen he?quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
Het is morgen 1 oktober ?
ik kom jullie morgen uitlachen dus
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je een link naar een dl ofzo want ik wil em ook wel even zien, heb de serie al niet meer gevolgd sinds ze ruzie hadden met zo'n mexicaan ofzo.
wat stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Op het moment zelf zullen ze allemaal met je mee willen. Dus dat komt wel goed. Geen zorgen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
Voor de zekerheid maar het een en ander aangeschaft. Als t echt mis gaat heb ik ook nog een boot om een afgelegen onbewoond gebied op te zoeken. Enige wat rest zijn vrouwen om mee te herpopuleren.
Ik doe het gewoon altijd tot 1 oktober wereldwijd voorbij is voor iedereen. Zo lach/huil je nooit te vroeg.quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef theguyver het volgende:
is het Europese tijd of Amerikaanse tijd of, ..... idk?
Tot dus ver nog weinig spannends .
quote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon altijd tot 1 oktober wereldwijd voorbij is voor iedereen. Zo lach/huil je nooit te vroeg.
Stuk of 10 lijkt me dan wel een degelijke genenpoel ? Mooie uni-meisjes of zo. Brains en looks. En miss een superslimme (ongeacht fysiek) bevruchten for the sake of humanity...quote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op het moment zelf zullen ze allemaal met je mee willen. Dus dat komt wel goed. Geen zorgen.
Ligt er aan waar je op hoopte natuurlijk! Feescht of huilen in je kussenquote:
En na 1 generatie kan de inteelt beginnen. Maakt verder voor je neukfeest niet uit maar toch.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Stuk of 10 lijkt me dan wel een degelijke genenpoel ? Mooie uni-meisjes of zo. Brains en looks. En miss een superslimme (ongeacht fysiek) bevruchten for the sake of humanity...
Ja, tja ik ga geen andere mannen meenemen, nee.quote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
En na 1 generatie kan de inteelt beginnen. Maakt verder voor je neukfeest niet uit maar toch.
Met Adam en Eva is het ook goed gekomen, dus dat loopt wel los.quote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
En na 1 generatie kan de inteelt beginnen. Maakt verder voor je neukfeest niet uit maar toch.
Dan moet je wel redelijk domme vrouwtjes mee sleuren, zodra ze erachter komen dat je ze letterlijk en figuurlijk naait hangen ze je aan een boom en gebruiken ze wel een tak of zo.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, tja ik ga geen andere mannen meenemen, nee.
Kijkend naar de staat van de wereld zou inteelt wel het één en ander verklaren.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met Adam en Eva is het ook goed gekomen, dus dat loopt wel los.
Meh, dat gaat niet lukken nee. Enige wat ik dan kan doen is de mens 1 generatie geven + een paar inteeltjaren.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef jogy het volgende:
Grote boot heb je nodig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Minimum_viable_population
"Based on a meta-analysis of reported values in the literature for many species, Traill et al. reported a median MVP of 4,169 individuals"
Tja, ze hebben het bij mensen nog nooit getest hé. Het is niet zo dat ze Texel 100 jaar af kunnen sluiten om te zien hoe het gaat. Ik denk dat het bij mensen wel kleiner kan zijn als je maar goed de stambomen in de gaten houdt en ervoor zorgt dat er in ieder geval geen nichtjes/neefjes met elkaar in bed springen maar ze minimaal 3 generaties of zo uit elkaar houdt? (Geen idee)quote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meh, dat gaat niet lukken nee. Enige wat ik dan kan doen is de mens 1 generatie geven + een paar inteeltjaren.
Moet je nagaan hoever we daar nu boven zitten. Maar zeker dat de mens onder de 'many species' valt ?
Ik red ze uit en (tijdelijk) van de ondergang vd mensch, maar alsnog zullen ze gaan zeiken. Typisch weer ja.quote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan moet je wel redelijk domme vrouwtjes mee sleuren, zodra ze erachter komen dat je ze letterlijk en figuurlijk naait hangen ze je aan een boom en gebruiken ze wel een tak of zo.
Strak plan .quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Stuk of 10 lijkt me dan wel een degelijke genenpoel ? Mooie uni-meisjes of zo. Brains en looks. En miss een superslimme (ongeacht fysiek) bevruchten for the sake of humanity...
30 en nog maagd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |