abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131666673
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat zeg ik nou? Daar luisteren ze dus niet naar, dus het werkt niet. Of wil je ze letterlijk oppakken en meesleuren ofzo?
Maar ze luisteren wel dat ze niet naar binnen mogen? Of moet je ze dan ook letterlijk naar buiten duwen? :')
pi_131666695
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:24 schreef Ludd het volgende:

[..]

Maar ze luisteren wel dat ze niet naar binnen mogen? Of moet je ze dan ook letterlijk naar buiten duwen? :')
Nee, gewoon de deur op slot.
PWBF
pi_131666705
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, gewoon de deur op slot.
Hoeveel minuten voor sluitingstijd?
pi_131666707
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ok, ik geloof je. Maar die kan je toch 3 minuten voor sluitingstijd alsnog naar de kassa begeleiden?
Dat doen wij (bij de AH), geen gezever, gewoon naar de kassa, je bent immers al laat. En meestal lopen ze dan ook meteen naar de kassa. Maar soms zijn er wel een paar mensen die dan zeggen "Ja wacht nou eens even, ik moet nog dit pakken..." dan denk ik echt van jezus, je houdt ons allemaal op. :) maar meestal pak ik dat product dan wel snel voor hun (eckteservice)
:o
pi_131666716
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:27 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Dat doen wij (bij de AH), geen gezever, gewoon naar de kassa, je bent immers al laat. En meestal lopen ze dan ook meteen naar de kassa. Maar soms zijn er wel een paar mensen die dan zeggen "Ja wacht nou eens even, ik moet nog dit pakken..." dan denk ik echt van jezus, je houdt ons allemaal op. :) maar meestal pak ik dat product dan wel snel voor hun (eckteservice)
:o
Kijk, zo hoort het. ^O^
pi_131666719
TS is zeker zo iemand die 5 minuten voor sluitingstijd nog even boodschappen voor een week gaat halen :') Wij sluiten ook altijd 5 minuten voor sluitingstijd de deuren en dan zijn we meestal nog 15/20 minuten bezig met kassa's in de kluis doen/schoonmaken/spiegelen/etc.
pi_131666733
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 10:28 schreef Ludd het volgende:

[..]

Kijk, zo hoort het. ^O^
Ja, maar ons filiaal is klein, dus dat scheelt wel haha.
pi_131666742
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:28 schreef krullenbolletje het volgende:
TS is zeker zo iemand die 5 minuten voor sluitingstijd nog even boodschappen voor een week gaat halen :') Wij sluiten ook altijd 5 minuten voor sluitingstijd de deuren en dan zijn we meestal nog 15/20 minuten bezig met kassa's in de kluis doen/schoonmaken/spiegelen/etc.
Ik vind het heel vreemd als er op een bordje opening 08.00-20.00 staat en dat om 19:55 de deur al gesloten zouden zijn. Dan moet je het bordje aanpassen.
pi_131666768
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik vind het heel vreemd als er op een bordje opening 08.00-20.00 staat en dat om 19:55 de deur al gesloten zouden zijn. Dan moet je het bordje aanpassen.
Niet mijn probleem, moet je maar niet last minute boodschappen gaan doen imo. Voor de omzet maken die 5x 6 euro ook niet uit :')
pi_131666783
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nogmaals, het hoofdkantoor krijgt waar ze om vraagt. Het is gewoon heel simpel:

Jong, onervaren personeel inzetten + die mensen een kutsalaris betalen + na sluitingstijd niet meer doorbetalen ook al moet er nog wel gewerkt worden = minder klantvriendelijkheid, vooral rond sluitingstijd

Dat weet het hoofdkantoor ook prima en is een bewuste keuze om kosten te besparen.
PWBF
pi_131666807
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:33 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Niet mijn probleem, moet je maar niet last minute boodschappen gaan doen imo. Voor de omzet maken die 5x 6 euro ook niet uit :')
Als je klanten verliest wel. Ik kom ook nog wel eens 10-5 minuten voor sluitingstijd. Dat is dan als ik vanuit mijn werk kom, en het nog net red. Dan doe ik niet uitgebreid boodschappen, maar 1, hooguit 2 dingen. Ik zorg dus dat ik ruim voor sluitingstijd weer buiten sta.

Bij zaken die voor die tijd de deur al gesloten hebben, kom ik niet meer. Ik heb het een keer bij de Emte meegemaakt. Die waren net met de deur bezig. Ik zei dat ik alleen wat kwark nodig had, dus die lieten me nog wel binnen. ^O^ Ik was overigens ook eerder bij de kassa dan mensen die toen al lang binnen waren en met hun boodschappenwagentje rondliepen.
pi_131666931
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als je klanten verliest wel. Ik kom ook nog wel eens 10-5 minuten voor sluitingstijd. Dat is dan als ik vanuit mijn werk kom, en het nog net red. Dan doe ik niet uitgebreid boodschappen, maar 1, hooguit 2 dingen. Ik zorg dus dat ik ruim voor sluitingstijd weer buiten sta.

Bij zaken die voor die tijd de deur al gesloten hebben, kom ik niet meer. Ik heb het een keer bij de Emte meegemaakt. Die waren net met de deur bezig. Ik zei dat ik alleen wat kwark nodig had, dus die lieten me nog wel binnen. ^O^ Ik was overigens ook eerder bij de kassa dan mensen die toen al lang binnen waren en met hun boodschappenwagentje rondliepen.
Die 3 klanten die niet snappen dat je vlak voor sluitingstijd de kans hebt dat de winkel al dicht is kunnen we prima missen. En leuk dat jij maar 1 ding nodig had en meteen door liep naar de kassa maar in de praktijk gaan mensen nog rustig even door de winkel slenteren om nog tig dingen te halen. Wij krijgen niet betaald na sluit dus wij willen gewoon zo snel mogelijk die winkel klaar hebben, dat weet het hoofdkantoor ook en blijkbaar vinden ze het prima zo.
pi_131666949
De Nederlandse werkmentaliteit en klantgerichtheid zijn om te huilen zie ik al wel weer.
pi_131666991
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:48 schreef Ludd het volgende:
De Nederlandse werkmentaliteit is om te huilen zie ik al wel weer.
Ja want je kan van een scholier verwachten dat hij een half uur onbetaald gaat overwerken bij zijn minimumloon bijbaan :') _O-
pi_131666996
Terechte klacht. Vooral de AH XL heeft er een handje van een kwartier voor sluitingstijd niemand meer toe te laten.
pi_131667016
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:51 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja want je kan van een scholier verwachten dat hij een half uur onbetaald gaat overwerken bij zijn minimumloon bijbaan :') _O-
Wie heeft het over een half uur? Dat gegeven an sich vind ik niet goed, maar staat hier los van. Hier gaat het om 5 a 10 minuten.
pi_131667031
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wie heeft het over een half uur? Dat gegeven an sich vind ik niet goed, maar staat hier los van. Hier gaat het om 5 a 10 minuten.
10 minuten plus de 20 minuten die je al onbetaald overwerkt ja :|W
pi_131667046
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:48 schreef Ludd het volgende:
De Nederlandse werkmentaliteit en klantgerichtheid zijn om te huilen zie ik al wel weer.
Je snapt het echt niet he?

Het heeft niks met werkmenaliteit te maken. Het is puur het bewust gekozen beleid van het hoofdkantoor dat dit gedrag veroorzaakt. Denk je nou echt dat het hoofdkantoor niet weet dat dit speelt? Dat weten ze al jaren en ze vinden het prima zo anders hadden ze er wel wat aan gedaan, bijvoorbeeld door een iets beter salaris, wat ouder personeel en een compensatie voor overwerk.
PWBF
pi_131667060
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:54 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

10 minuten plus de 20 minuten die je al onbetaald overwerkt ja :|W
Die 20 minuten staan hier los van.
pi_131667069
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he?
Nee, ik snap echt niet dat mensen moeilijk gaan doen over 5 a 10 minuten inderdaad.
pi_131667074
Treurig op een of andere manier. Ik ging er wel vanuit dat 't personeel wel voor een kwartier 'extra' (natuurlijk niets extra's aan als je gewoon werkt) werd betaald ofzo. Triest. Als 0-uren slaafje wordt je ook genaaid als je dus de laatste shift van de dag moet doen.
pi_131667075
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je bent een half uur bezig met afsluiten, onbetaald. Dan begin je daar liever tien minuten voor sluitingstijd mee dan vijf minuten na sluitingstijd. Gedrag komt voort uit keuze van het hoofdkantoor, niets geks aan.
PWBF
pi_131667089
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, ik snap echt niet dat mensen moeilijk gaan doen over 5 a 10 minuten inderdaad.
Omdat... Laat ook maar... Volgens mij ben je gewoon te fucking dom om het te snappen.
PWBF
pi_131667094
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:56 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die 20 minuten staan hier los van.
Waarom? Overwerken is kut en die extra 10 minuten zit niemand op te wachten. Dat er een keer iets mis gaat met de kassa's of iets dergelijks waardoor het iets langer duurt oke maar voor een klant die zonodig om 5 voor 8 een pak melk moest hebben? No way José.
pi_131667097
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je bent een half uur bezig met afsluiten, onbetaald. Dan begin je daar liever tien minuten voor sluitingstijd mee dan vijf minuten na sluitingstijd. Gedrag komt voort uit keuze van het hoofdkantoor, niets geks aan.
Wel ja, waarom sluiten ze de toko niet alvast een half uur voor sluitingstijd, dan weet je zeker dat je op tijd naar huis kan.

quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:58 schreef Nielsch het volgende:

Volgens mij ben je gewoon te fucking dom om het te snappen.
Ja, dat zal het zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')