abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131671678
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 13:55 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Je had allicht wel meer omzet kunnen draaien. Maar daar geef jij als kassasletje natuurlijk niets om.
Ja want ik bepaal natuurlijk wanneer de supermarkt dicht gaat, droom lekker verder man _O-
pi_131672106
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 13:59 schreef Waarom... het volgende:
Wat is dan ook het nut om 10 minuten voor sluitingstijd te komen? Ouwe badass dat je d'r rondloopt.
Sommige mensen werken overdag, is dat wel eens bij je opgekomen?
  zondag 29 september 2013 @ 14:31:10 #228
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_131672779
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 14:13 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sommige mensen werken overdag, is dat wel eens bij je opgekomen?
Tot 10 uur 's avonds? Tot zolaat is hij hierzo open.
Koffiezetapparaat.
pi_131672907
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Waarom... het volgende:

[..]

Tot 10 uur 's avonds? Tot zolaat is hij hierzo open.
Hier tot 18:00. Vrijdag langer.
  zondag 29 september 2013 @ 14:54:21 #230
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_131673540
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 14:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hier tot 18:00. Vrijdag langer.
Oh, dat verklaart.
Koffiezetapparaat.
pi_131673555
Even tussendoor he.. wat leven we toch als een God in Frankrijk als dit de dingen zijn die wij klachtwaardig vinden. :D
pi_131673582
quote:
1s.gif
Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ja
Vreemd
pi_131673643
Lidl. :')
De plaatselijke Turkse supermarkt. _O_
pi_131673704
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef PriesterB het volgende:
Lidl. :')
De plaatselijke Turkse supermarkt. _O_
Waar ze je zelfs 10 minuten ná sluitingstijd nog binnenlaten!! _O_
De WEL-werkende medelanders met eigen zaak begrijpen het tenminste wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2013 15:00:15 ]
pi_131674191
De basis is allereerst natuurlijk transparantie. Er staat 8 uur als sluitingstijd. Daar moet je als klant vanuit kunnen gaan. Je weet toch niet of deze supermarkt 5, 10 of zelfs 20 minuten speling houdt? Pas je openingstijd dan gewoon aan, aan de daadwerkelijke tijd.

Probleem 2. Niet doorbetalen van de medewerkers. Schijnbaar laat supermarktpersoneel over zich heen lopen. Er wordt zelden geklaagd over onbetaald overwerk. Dit staat echter netjes in cao. Tijd voor inklokken bij supermarkten, zodat je betaalt krijgt per minuut.

argumenten als kassa's tellen e.d. vind ik erg matig. Je kan alle overige kassa's alvast doen en met eentje wachten. Zijn de vakkenvullers klaar en is de winkel schoon, dan kan een gedeelte van het personeel alvast naar huis. Zoveel geld hoeft het niet te kosten en een volle kar boodschappen compenseert dat ruim.
Eerst denken, dan typen
pi_131675155
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Piger het volgende:
De basis is allereerst natuurlijk transparantie. Er staat 8 uur als sluitingstijd. Daar moet je als klant vanuit kunnen gaan. Je weet toch niet of deze supermarkt 5, 10 of zelfs 20 minuten speling houdt? Pas je openingstijd dan gewoon aan, aan de daadwerkelijke tijd.

Probleem 2. Niet doorbetalen van de medewerkers. Schijnbaar laat supermarktpersoneel over zich heen lopen. Er wordt zelden geklaagd over onbetaald overwerk. Dit staat echter netjes in cao. Tijd voor inklokken bij supermarkten, zodat je betaalt krijgt per minuut.

argumenten als kassa's tellen e.d. vind ik erg matig. Je kan alle overige kassa's alvast doen en met eentje wachten. Zijn de vakkenvullers klaar en is de winkel schoon, dan kan een gedeelte van het personeel alvast naar huis. Zoveel geld hoeft het niet te kosten en een volle kar boodschappen compenseert dat ruim.
Hoe kom je daarbij? Toen ik nog caissière was, weliswaar niet bij de lidl, mocht ik overwerk gewoon noteren en dat kreeg ik dus uitbetaald.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131675199
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Toen ik nog caissière was, weliswaar niet bij de lidl, mocht ik overwerk gewoon noteren en dat kreeg ik dus uitbetaald.
Argumentatie in de rest van het topic. Daarnaast hoor je het regelmatig.
Ik weet dat het bij AH sowieso vaak een issue is.
Eerst denken, dan typen
  zondag 29 september 2013 @ 15:51:49 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131675476
Hier staat bij de Jumbo een kerel buiten 10 minuten voordat het dicht gaat. Hij zegt: we gaan zo dicht, dus opschieten. Mensen die daarna komen, hebben pech en worden weggestuurd.
Toch is het altijd druk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 29 september 2013 @ 16:50:51 #239
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_131677600
klacht.nl
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_131678888
AH doet dit ook gewoon.
pi_131685313
quote:
0s.gif
Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Piger het volgende:

Als een winkel 9 uur dicht gaat betekend dat ook echt 9 uur, wij lieten niemand meer naar binnen rond 10 a 5 voor 9 en dan was iedereen er uit om 9 uur (vaak alsnog later maar whatever).

Kassa's tellen is geen argument maar ze maken de kluis maar één keer open en halen dus alles er in één keer uit, ze kunnen het dus niet deels al eruit halen en de laatste klant ondertussen nog helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop