En terecht.quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef Xaryna het volgende:
Mijn anime schiet echt niet op he. Ik kijk nu sporadisch eens wat en ben nog steeds bezig met anime van flink wat seizoenen geledenWil eigenlijk ook Free! beginnen maar dan heb ik nóg meer om te kijken.
En dan zie ik dit topic weer in mijn AT en voel ik me schuldig.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk van? Loopt deze nog?quote:
herkenbaarquote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef Xaryna het volgende:
Mijn anime schiet echt niet op he. Ik kijk nu sporadisch eens wat en ben nog steeds bezig met anime van flink wat seizoenen geledenWil eigenlijk ook Free! beginnen maar dan heb ik nóg meer om te kijken.
En dan zie ik dit topic weer in mijn AT en voel ik me schuldig.
quote:Op zondag 29 september 2013 10:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk van? Loopt deze nog?
Misschien is hij weer gebandquote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef De_Ilias het volgende:
Attack on titan was erg vet! Zeer tevreden over deze anime en krijgt bij mij een plekje in mn top 5!
Btw waar is Robin007? Ik zie hem de laatste tijd helemaal niet meer posten?
Shingeki doet het wel goedquote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel jammer altijd, als ze gaan afwijken van de manga.
Hij heeft het te druk met een leven hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef De_Ilias het volgende:
Attack on titan was erg vet! Zeer tevreden over deze anime en krijgt bij mij een plekje in mn top 5!
Btw waar is Robin007? Ik zie hem de laatste tijd helemaal niet meer posten?
Wat? Is dit dan zo'n vreemde vraag?quote:
Ja. Je hoort je zonder voorkennis en vol overgave in Boku no Pico te storten.quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat? Is dit dan zo'n vreemde vraag?
Ben er ooit mee begonnen, maar afgehaakt, misschien neem ik het wel weer op. Maar heb nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Je hoort je zonder voorkennis en vol overgave in Boku no Pico te storten.
Dus als je een leven hebt kan je niet meer op fok! komen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met een leven hebben.
Hij is vandaag jarig trouwens
Ronbin kijkt niet eens echt anime meer.quote:Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus als je een leven hebt kan je niet meer op fok! komen?
Raar, ik zou dat echt niet kunnen ineens stoppen met anime kijken. Ik kijk nu al bijna 10 jaar bewust anime en nog nooit "saai" of "stom" gevonden.quote:Op zondag 29 september 2013 12:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ronbin kijkt niet eens echt anime meer.![]()
Hij leek het idee dat sommige anime erg goed zijn (EVA, Bebop etc.) en anderen simpelweg het kijken niet waard (Naruto, One Piece etc. ) zijn aan te hangen...quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Raar, ik zou dat echt niet kunnen ineens stoppen met anime kijken. Ik kijk nu al bijna 10 jaar bewust anime en nog nooit "saai" of "stom" gevonden.
Ik vind na 5 jaar toch dat het heel erg in herhaling valt. Al blijft het leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Raar, ik zou dat echt niet kunnen ineens stoppen met anime kijken. Ik kijk nu al bijna 10 jaar bewust anime en nog nooit "saai" of "stom" gevonden.
De manga loopt niet heel erg ver meer voor.quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef Knoflook het volgende:
Nu veeeel te lang wachten met AOT. Toch maar manga is een keer proberen.
Beidequote:Op zondag 29 september 2013 01:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedoel je van manga dingen? Of in het algemeen qua foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben hier op vakantie, ga dinsdag weer naar huis.
Omdat er ook leuke chat is, je toch een beetje op de hoogte blijft van welke anime/manga er geod zijn/spelen zodat je die op je To Watch lijst kunt zetten die alsmaar langer wordt, en het topic gebruikt om jezelf over te halen om toch weer meer te kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:59 schreef Qunix het volgende:
Waarom zou je hier komen als je toch geen anime kijkt of manga leest?
En iedereen heeft wel een leven, verschil is is dat ik tijd neem om te kijken, het liefst bij het eten of in de avond na een drukke werkdag.
Naja, je merkt wel dat ik hier ook veeeeel minder post. Omdat ik dan inderdaad niets zinnigs te zeggen heb.quote:
uhoh Kyubey is boosquote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je postcount opkrikken, ik heb je wel door!
quote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je postcount opkrikken, ik heb je wel door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |