Hier heb je nog een leuk gifjequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goal PSV en kijk waar ze mee komen
[..]
[..]
They mad.
Net bij de vrije trap hoorde je zijn stem ook veranderenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Driessen vond het een penalty
Hij raakte hem niet ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Gek, bij een overtreding in het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Prachtige sliding op de bal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gek, bij een overtreding in het strafschopgebied.
Dan moet je hem eens horen bij wedstrijden van Ajax.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net bij de vrije trap hoorde je zijn stem ook veranderen
Volgens mij heeft hij een clubvoorkeur.
Willems had een beetje mazzel dat Beerens al had geschoten. Debiele tackle zegquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen zit hij in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax - Gae, wellicht veel goals?
Ajax - Go Ahead Eagles
Commentaar: Jan Roelfs
Ja, zo goed is Jetro.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl hij al geschoten had?
"En de goal"quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax - Go Ahead Eagles
Hallo Caland.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems had een beetje mazzel dat Beerens al had geschoten. Debiele tackle zeg
Goedenavond trouwens
Dubbele hattrick van Siem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax - Go Ahead Eagles
Jammer, ik hoopte op die dekselse Evert.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajax - Go Ahead Eagles
Niks aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Leuke wedstrijd? Anders zet ik een filmpie op. Verder ook niks boeiends vanavond.
Néh.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Leuke wedstrijd? Anders zet ik een filmpie op. Verder ook niks boeiends vanavond.
AZ krijgt best veel kansen omdat PSV achterin ruimte geeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
Goh. Dat doen ze anders nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ krijgt best veel kansen omdat PSV achterin ruimte geeft.
Evert kan nog steeds want Evert zit bij Fox en Roelfs bij NOSquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op die dekselse Evert.
Daar heeft Co een mooi woord voor verzonnen: Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, hebben het minste aantal tegentreffers.
Co Adriaanse had daar een mooi woord voor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, hebben het minste aantal tegentreffers.
Ik een ander woord: feiten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft Co een mooi woord voor verzonnen: Scorebordjournalistiek.
Ik vrees het ook, maar goals van Siem leveren me veel punten op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede grap. Wordt een zware avond voor Ajax.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Co Adriaanse had daar een mooi woord voor.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft Co een mooi woord voor verzonnen: Scorebordjournalistiek.
Ik bewijs mijn eigen punt: PSV heeft het minste aantal tegentreffers. Simpel als wat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je het punt van Caland.
Dat zegt niet dat PSV zeeën van ruimte weggeeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik bewijs mijn eigen punt: PSV heeft het minste aantal tegentreffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |