SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
De post na de volgende post van Davy is de TT.
Tenzij deze over mij gaat.
Wist niet dat ie daar speeldequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonen is de Torres van Chelsea.
psvquote:
Typisch en TomPSV18 ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM houdt zich wel aan zijn afspraken. j0rdiii niet.
Omdat die kut was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
René, waarom verander je mijn TT?
TT's over users in een livetopic zijn stom.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
René, waarom verander je mijn TT?
Je bent zelf een user.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
TT's over users in een livetopic zijn stom.
Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me dat mijn TT niet het donroyco kwaliteitskeurmerk kon wegdragen.
Dan zullen ze zo door een blunder van de keeper wel volledig onterecht scoren waarna ze er door de onzekerheid van de tegenstander nog 3 in trappen.quote:
Dat dit kan in NL! Allemaal schorsen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hele achterhoede PSV op gele schoenen.
Zit diepquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen ze zo door een blunder van de keeper wel volledig onterecht scoren waarna ze er door de onzekerheid van de tegenstander nog 3 in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |