Nee hoor, niets magisch aan. Het topic is zo te zien verwijderd. Hier kan je er meer over de ads lezen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons, ik had een topic over de nieuwe Fok! mobile ads en ik was de eerste in KLB. Helaas kan ik mijn topic nergens meer terugvinden. Niet in MyAT noch in gesloten topics. Is dit magie?
KLB / douchenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Nikmans het volgende:
KLB / geil kijken
Terug van zijn zoveelste ban maar blijft graftopics openen en dan met tientallen tegelijk, wat hebben we hieraan?
Volgende keer met een linkje naar desbetreffend topic graag. Ik heb het topic gesloten.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef ZarB het volgende:
Voor 1 keer zet ik m'n snitch-principe opzij: gooi alsjeblieft dat trieste topic van pussycatdoll over wanhopige Fokkers dicht. Wat een dieptepunt toch weer.
KLB / Movemberquote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Volgende keer met een linkje naar desbetreffend topic graag. Ik heb het topic gesloten.
Verder heb ik heel wat crap verwijderd hier. Een volgende keer vliegen wat mensen er even vanaf.
Pharkus heeft het al gesloten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
KLB / Movember
Gaat eenzelfde soort topic worden,
Ja zag hetquote:Op woensdag 6 november 2013 19:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pharkus heeft het al gesloten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Nikmans het volgende:
KLB / geil kijken
Terug van zijn zoveelste ban maar blijft graftopics openen en dan met tientallen tegelijk, wat hebben we hieraan?
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
Al die berichten (quasie grappige teksten via het contact formulier) die ik nu in mijn inbox krijg van grapjassen op fok, typisch weer
We houden hem in de gatenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Skv het volgende:
mag workhard12 niet gewoon worden verwijderd van het forum? Die gast is echt het volledig waardeloos.
Eenschquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Susteren is weer fijn standaard klachten aan het baggeren.
Geef die gast een quotem of een eigen topic, hij kan gewoon niet met de verantwoordelijkheid van de 'nieuw topic' knop omgaan.
Dit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Geef die gast een quotem of een eigen topic, hij kan gewoon niet met de verantwoordelijkheid van de 'nieuw topic' knop omgaan.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Workhard12 is echt geen kloon van mij. Hij probeert grappig te zijn om zich voor te doen als Erno-BE. De beheerders kunnen zien dat er echt vanaf een andere IP wordt gepost en dat is niet een andere computer in huis.quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef hoink581 het volgende:
De grapjas achter Erno-Be spamt het forum ook vol met zijn niet-grappige workhard12.
Ik zal eens kijken, zo'n specifiek topic kan je btw naast TR ook via DM aan mij melden in het vervolg! Ik heb al wat opgeschoond, het valt mij op dat je zelf ook wel in de aanval gaat. Doe dat dan niet als je wilt dat men zich vooral focust op de OP.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / chick kotst in mijn auto
2 serieus reachties, bericht 3 en 18 in dit topic
Ik wil hebben dat ook die 2 berichten in dit topic blijven staan en de rest verwijderd wordt.
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaakquote:Op zondag 10 november 2013 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, zo'n specifiek topic kan je btw naast TR ook via DM aan mij melden in het vervolg! Ik heb al wat opgeschoond, het valt mij op dat je zelf ook wel in de aanval gaat. Doe dat dan niet als je wilt dat men zich vooral focust op de OP.
Rustig aan vriend, ik heb hem wat opgeschoond en een oproep gedaan "tot ontopic gaan", we kijken 't nog even aan. Je klacht vind ik duidelijk, en ook terecht. Trek je de plagerijen niet teveel aan en ga inhoudelijk verderquote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaak. De enige oplossing om serieus genomen te worden is een kloon aanmaken
. Dit account is verneukt.
Dat heb je aan jezelf te danken, dus stop met gejank.quote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaak. De enige oplossing om serieus genomen te worden is een kloon aanmaken
. Dit account is verneukt.
Tja, soms weet ik niet meer wat ik moet antwoorden als ik van die domme reacties krijg.quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken, dus stop met gejank.
Niet. Simpel he.quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja, soms weet ik niet meer wat ik moet antwoorden als ik van die domme reacties krijg.
Negeren inderdaad, maar dat is lastiger dan dat je denkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |