Geen idee eigenlijk. Zal hem denk ik opgetild hebben of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
Jouw sleutel paste ook in de fiets van die ander?
Dat weet ik dus niet. Schijnbaar heb ik wel mijn naam aan hem doorgegeven omdat hij mij op facebook had gevonden.quote:Heeft hij bewijs dan?
En dan verwacht je dat wij alsnog geloven dat het echt een 'foutje' was?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zal hem denk ik opgetild hebben of iets dergelijks.
`quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:16 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat wij alsnog geloven dat het echt een 'foutje' was?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
`
Tsja dat is er gebeurt, al klinkt het misschien niet geloofwaardig. Dacht desteeds niet helemaal helder meer.
Misschien had je wel een hele grote bek tegen hem?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik dus niet. Schijnbaar heb ik wel mijn naam aan hem doorgegeven omdat hij mij op facebook had gevonden.
Als je je eigen fiets normaliter ook opgetild meeneemt begrijp ik niet eens waarom je überhaupt een fiets hebt...quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Phalanx300 het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Phalanx300 het volgende:
Wow, je was wel ver weg dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Phalanx300 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik dus niet. Schijnbaar heb ik wel mijn naam aan hem doorgegeven omdat hij mij op facebook had gevonden.
nee niets eigen schuldquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het morele antwoord: eigen schuld, dikke bult. Als jij een fiets een paar meter meezeult om te laten stuiteren weet je dat je fout bezig bent.
Het pragmatische antwoord: stug ontkennen. Zijn woord tegen het jouwe. Is even oncomfortabel, maar dan kom je er mee weg.
Tip voor de toekomst: niet meer doen hé
dan is het max een poging tot diefstal want hij wou hem niet stelenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt die fiets gestolen, of je hem nu later terug hebt gegeven aan de rechtmatige eigenaar (hoe heb je dat met je dronken harsens gecontroleerd eigenlijk?) of niet.
in beetje studentenomgeving staat 20% niet eens op slotquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef BlueMage het volgende:
Van die goedkope sloten daar passen toch meerdere sleuteltjes op? Of is dat een fabeltje? Zou het één en ander kunnen verklaren hier. Maar goed keihard ontkennen en zeggen dat je je niks meer kunt herinneren idd.
...en misschien staat TS niet echt sterk met z'n "ik was ver heen en pakte de verkeerde fiets" maar de tegenpartij ook niet echt aangezien hij die fiets weer terug heeft gekregen van TS.
Gezien de casus (fiets opgetild etc) is dat een bijzonder ongeloofwaardige smoes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is het max een poging tot diefstal want hij wou hem niet stelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |