SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
http://www.futhead.com/14(...)are/14-4484/14-3957/quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat een highrated zilver minstens net zo goed is als een low gold.
Constant vond ik erg lastig om tegen te spelen in ieder geval..kom hem vaak (constant hihi) tegen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14(...)are/14-4484/14-3957/
God straft jou voor je gedrag hier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde weer een potje doen maar mijn internet is ineens zo absurd traagAlleen maar rode latency.
Ik vind hem ook prima spelen. Hij staat gewoon constant op de goede plek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Constant vond ik erg lastig om tegen te spelen in ieder geval..kom hem vaak (constant hihi) tegen.
De bank is niet Vermeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer gaan we ophouden met die slechte constant grappen?
Je ze worden echt constant gemaaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Inderdaad, constant die grappen....word er gek van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke positie speelde hij ? Als spits zou ik hem wel willen kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:34 schreef DePresident. het volgende:
Er komt een IF Samaras, hattrick.
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
zaterdag laatste dag van de week of zondag?
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nog weinig tijd gehad om fifa te spelen, en vandaag weer geen tijd. fml
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:55 schreef DePresident. het volgende:
Lewandowski lijkt me deze FIFA echt een topspits. Ik denk dat ik voor hem ga sparen.
Hij is nu +- 60k op de Playstation. Denk dat hij nog wel eens zou kunnen stijgen, snel kopen dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.
ibra schijnt ook wel aardig te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.
Wie weet kan ik hem ooit een keer betalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
ibra schijnt ook wel aardig te zijn
Ibra is echt de absolute top..die heeft echt alles nu pace minder belangrijk is. Balo is zijn 4* kwijt..dat is wel weer jammer, al boeit dat ook minder voor mij bij een pure centrumspits.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.
Ja eerste helft was echt drama van mij door lag...quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dit. We hadden minstens een goal verdiend
Verdedigers die eerste nog drie seconden na denken of ze er wel of niet achteraan moeten rennenquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
hoge steekballenzo irritant random, in fifa 13 kon je ze nog inschatten enzo. hier is het gewoon kut en kan je er vaak gewoon niks tegen doen
ja echt zo slecht, je kan er dan gewoon niks tegen doen behalve hopen dat je het kan corrigeren op 1 of andere manier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verdedigers die eerste nog drie seconden na denken of ze er wel of niet achteraan moeten rennen
Mijn GJE keeper is behoorlijk effectief in dat soort situaties. ik ga voortaan op pace letten bij keepersquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
hoge steekballenzo irritant random, in fifa 13 kon je ze nog inschatten enzo. hier is het gewoon kut en kan je er vaak gewoon niks tegen doen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn GJE keeper is behoorlijk effectief in dat soort situaties. ik ga voortaan op pace letten bij keepers
Tuurlijk kan je dat wel. Gewoon voorspellen waar de bal komt en druk zetten met een 2e verdedigerquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt zo slecht, je kan er dan gewoon niks tegen doen behalve hopen dat je het kan corrigeren op 1 of andere manier.
Vind de gameplay tot nu toe echt een stuk minder
Wat is er niet OP?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Lobbed through balls, kopballen en finesse zijn OP en dribbling kan beter en dat gaan ze zsm patchen hebben ze al gezegd. Komt wel goed.
De restquote:
Dit dus ... heb het nog nooit zo realistisch gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij H2H merk ik niks OP's hoor.. vind het wel leuk zo
Reageren keepers daar wel op kopballen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij H2H merk ik niks OP's hoor.. vind het wel leuk zo
Hoeveel goals?quote:
Miss dat niet zo, maar finesse is zeker niet OPquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reageren keepers daar wel op kopballen?
Doe is captain zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miss dat niet zo, maar finesse is zeker niet OP
En IF Caulker
Caulkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Miss dat niet zo, maar finesse is zeker niet OP
En IF Caulker
quote:
Is dat niet genoeg reden dan? Populairste competitie en een van de beste spelers in het spel qua rating (laat staan de competitie).quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
middag![]()
nog wat gemist hier, caulker hard op weg naar een IF denk(laat ik er nou net eentje in mijn club hebben staan.)
ozil trouwens laagste BIN net iets onder een tonalleen omdat hij dit jaar in de BPL speelt ?
En een vis, en vis is duur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg reden dan? Populairste competitie en een van de beste spelers in het spel qua rating (laat staan de competitie).
Holy shitquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:30 schreef Topiek het volgende:
http://www.twitch.tv/welshowski
Wacht, wat?
ja maar om dan een ton te kosten. vind van persie dit jaar bijvoorbeeld ook onwijs duur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg reden dan? Populairste competitie en een van de beste spelers in het spel qua rating (laat staan de competitie).
neem aan dat je bedoeld dat de IF spotgoedkoop is.quote:
Pace is minder belangrijk..scheelt ook wel bij dat soort spelers denk ik. Maar de prijzen zouden normaliter alleen nog maar moeten stijgen de komende tijd zou je denken..quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar om dan een ton te kosten. vind van persie dit jaar bijvoorbeeld ook onwijs duur.
gewoon nog even wennen aan de nieuwe prijzen denk ik
Ja, echt bizar goedkoop.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
neem aan dat je bedoeld dat de IF spotgoedkoop is.
heb er ook maar eentje gekochtquote:
ik vraag me echt af hoe messi dit jaar zal zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er ook maar eentje gekocht![]()
linkt mooi met messi (alsof ik die ooit ga kunnen betalen)
Klein.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe messi dit jaar zal zijn
jja nog heeel ffquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Thad komt er nog wat van? Anders ga ik worstenbroodje eten.
Silver wil ik welquote:
quote:
ik fap niet. bevredig mezelf anaalquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij fapt echt ongelooflijk traag.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik fap niet. bevredig mezelf anaal
Gewoon veel passen werkt voor mij goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:47 schreef Ajacied7 het volgende:
2 gespeeld 2 verloren. En dat met silvers.![]()
Dribbelen is echt kut en daar is mijn speeltstijl juist op gebasseerd.
Kom er aan kutquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heb je invited. instakent toch?
Inderdaad, dat gebeurt heel vaak. Veel vaker dan bij FUT 13.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
heb het eigenlijk echt wel weer gezien met fut dit jaar hoor Tim, na 4 potjes
bv dit soort tegengoals
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172279004
Hij wint kopduel - oke, maar dan rent die aanvaller die hij nog niet bestuurde dus al automatisch achter m'n verdediger en die verdediger doet gewoon niets, ruimte kan ik ook niet meer goed maken.
Echt zoveel meer dingen waar je gewoon niks tegen kan doen. niks voor mij
Nog heel even volhouden, dinsdag kunnen we no life GTA Onlinequote:Op zaterdag 28 september 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
heb het eigenlijk echt wel weer gezien met fut dit jaar hoor Tim, na 4 potjes
bv dit soort tegengoals
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172279004
Hij wint kopduel - oke, maar dan rent die aanvaller die hij nog niet bestuurde dus al automatisch achter m'n verdediger en die verdediger doet gewoon niets, ruimte kan ik ook niet meer goed maken.
Echt zoveel meer dingen waar je gewoon niks tegen kan doen. niks voor mij
Het is gewoon heel erg wennen.. alles duurt gewoon heel lang.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:47 schreef Ajacied7 het volgende:
2 gespeeld 2 verloren. En dat met silvers.![]()
Dribbelen is echt kut en daar is mijn speeltstijl juist op gebasseerd.
Heb je gangnam style ook al ontdekt?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
ik vind dit ook de slechtste FIFA ooit
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:57 schreef ThadCastle het volgende:
Iedereen zeiken en ik vind het leuk
Snap ik als je zulke goals maaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:57 schreef ThadCastle het volgende:
Denk dat het vooral met speelstijl te maken heeftquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:57 schreef ThadCastle het volgende:
Skillen is dit jaar echt mega, mega effectief omdat je als verdediger echt moet verdedigen om ze af te stoppen, niet alleen contain inhouden. Dus minder pace abusen en meer skillen, knullemans.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk dat het vooral met speelstijl te maken heeft
tja toch logisch als het door dingen komt waar je zelf niks aan kan doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Ieder jaar weer hetzelfde gezeik in de eerste week/weken trouwens. Nieuwe dingen zijn eng..brr
Geef het gewoon een kans joh.
Wat is er zo bijzonder aan hem?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:59 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goed team met Diego Costa ?
Weet ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillen is dit jaar echt mega, mega effectief omdat je als verdediger echt moet verdedigen om ze af te stoppen, niet alleen contain inhouden. Dus minder pace abusen en meer skillen, knullemans.
Die pauper agility en jumping verneuken hem echt helemaal imo. En 3*/3* is ook niet zo boeiend. Verder wat aardige stats, maar die wegen hier niet tegenop. Door die jumping wint hij alsnog weinig headers en door die agility kan je er echt geen actie mee maken..zeker niet in deze FIFAquote:
deze man weettquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pauper agility en jumping verneuken hem echt helemaal imo. En 3*/3* is ook niet zo boeiend. Verder wat aardige stats, maar die wegen hier niet tegenop. Door die jumping wint hij alsnog weinig headers en door die agility kan je er echt geen actie mee maken..zeker niet in deze FIFA
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pauper agility en jumping verneuken hem echt helemaal imo. En 3*/3* is ook niet zo boeiend. Verder wat aardige stats, maar die wegen hier niet tegenop. Door die jumping wint hij alsnog weinig headers en door die agility kan je er echt geen actie mee maken..zeker niet in deze FIFA
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Sorry DTM voor die can you hear meging per ongeluk
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Carroll > Costa
[ afbeelding ]
Hij is 1,91
Als je spits niet 1,90 is en minimaal 70 jumping heeft is hij niet goed genoeg in de lucht om de meeste verdedigers te kloppen.quote:
Watquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je spits niet 1,90 is en minimaal 70 jumping heeft is hij niet goed genoeg in de lucht om de meeste verdedigers te kloppen.
Met Aguero win je misschien 1 kopduel per wedstrijd. Iedereen wint wel eens in de lucht ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
WatJe kan hier met ratten als Aguero boven Kompany kan uitkomen. Koppen is OP ongeacht de lengte en hoe goed je speler kan koppen.
1.88 met 60 jumping..hij heeft dan nog wel de strength, maar dit lijkt me echt heel kut. En ook nog een dramatische short pass wat onhandig is voor een targetman.quote:
Contain knop ingedrukt houden. Check je controls, daar staat het letterlijk bijquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:10 schreef Alovenac het volgende:
Hoe doe je dat containen nu precies op de PS3 ?
Rematch? Ik heb nu inmiddels tochal een losing streak van 6quote:
Ik heb het je verteld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Hazard zijn prijs blijft maar stijgen ondanks dat bijna al de andere spelers daalde
Gaat nu voor 175k
Heb die van mij verkocht voor 113k. Maarja als ik hem gehouden had had ik nu geen teamsquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
Hazard zijn prijs blijft maar stijgen ondanks dat bijna al de andere spelers daalde
Gaat nu voor 175k
Ik heb hem dan ook nogquote:
Dit ja loopt netjes 1 op 1 met assists en scoort ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Hazard is ook zo goed, nog beter dan vorig jaar
hoe kan jij al met al die spelers gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
Hazard is ook zo goed, nog beter dan vorig jaar
Tweede mannetje wat erbij komt toch? Of is dat weer wat wat anders?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Contain knop ingedrukt houden. Check je controls, daar staat het letterlijk bij
Al die spelers? Ik heb een Belgenteam met Hazard er ook in ja, maar heb nog geen enkele andere gold speler gehadquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe kan jij al met al die spelers gespeeld hebben
are you a richbitch ?
Dat is iets anders, maar dat doe je met RB (R1 op PS3 lijkt me)quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Tweede mannetje wat erbij komt toch? Of is dat weer wat wat anders?
haha dacht dat ik je al vaker over spelers hoorde zeggen hoe ze speelde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die spelers? Ik heb een Belgenteam met Hazard er ook in ja, maar heb nog geen enkele andere gold speler gehad
Waas maar 75k toen nog ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dacht dat ik je al vaker over spelers hoorde zeggen hoe ze speelde.
maar sowieso hazard kunnen betalen
ohhhh eitjequote:
Dat heeft echt niemand gezegd. Iedereen zei dat hij zou stijgen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen zeiden ze hier nog dat hij dat wel zal blijven
Thorb zei hetquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft echt niemand gezegd. Iedereen zei dat hij zou stijgen.
Ooooooohhh SNAPquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat eens zien dan.
http://fok.nl/sherlock/?by=thorb&about=hazard¬intopic=0
Kon het me al niet voorstellenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat eens zien dan.
http://fok.nl/sherlock/?by=thorb&about=hazard¬intopic=0
Maar dat team kwam er nooitquote:
yo Mr Whitequote:
Chem stylesquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.88 met 60 jumping..hij heeft dan nog wel de strength, maar dit lijkt me echt heel kut. En ook nog een dramatische short pass wat onhandig is voor een targetman.
quote:
Welke chem style geeft +10 jumping dan?quote:
Weimannquote:
Reus LW, Koef op 10. Rest MLSquote:
Short passing..quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke chem style geeft +10 jumping dan?
Coins nog kunnen verkopen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou die IF Aguero nog gaan stijgen? Hij zit nu op 450k, dat lijkt mij vrij weinig voor een IF Aguero of zit ik fout?
That's a bit coffee fat looking right nowquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou die IF Aguero nog gaan stijgen? Hij zit nu op 450k, dat lijkt mij vrij weinig voor een IF Aguero of zit ik fout?
Reus ja, strak plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Echt lastig te voorspellen dat soort wedstrijden imo. Beide teams wisselvallig als de pest. AZ komt steeds niet echt lekker uit die midweekse wedstrijden en had verlenging nodig tegen Den Bosch..dat is wel een groot nadeel voor ze. Zou me niks verbazen als ze ineens een totale offday hebben hier en gewoon kansloos verliezen, maar ik ga mijn vingers er nog niet aan branden. Kijk het straks wel aan tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:37 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie van AZ-PSV en bets ? over 2,5 goals wel of bts
AZ heeft ook kansloos verloren tegen NAC uit en idd de midweekse wedstrijd kan een rol in vermoeidheid spelen. Al zie ik AZ ook nog wel stunten, thuis ongeslagen laatste 4 wedstrijden en ze halen tegen de betere ploegen wel het beste naar boven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt lastig te voorspellen dat soort wedstrijden imo. Beide teams wisselvallig als de pest. AZ komt steeds niet echt lekker uit die midweekse wedstrijden en had verlenging nodig tegen Den Bosch..dat is wel een groot nadeel voor ze. Zou me niks verbazen als ze ineens een totale offday hebben hier en gewoon kansloos verliezen, maar ik ga mijn vingers er nog niet aan branden. Kijk het straks wel aan tijdens de wedstrijd.
Ik vind 41212 wel fijn spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
41212 maar omzetten naar 352 denk ik, kijken of dat helpt
IF Alaba lekker bankie.
Ik ga 4222 proberen 41212 werkte niet voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
41212 maar omzetten naar 352 denk ik, kijken of dat helpt
IF Alaba lekker bankie.
Tegen Ajax is het ergerquote:
Ik heb Monreal ook hij speelt echt heerlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Wat een bazen FIFA
Heb nog niet zoveel gespeed, potje of 10 denk ik maar ik vind het top (7 clubs, 3 FUT).
[ afbeelding ]
Yilmaz en Perisic zijn echt heel erg goed. Drogba loopt iets te veel op RM en Maggio staat wel wat te veel naar binnen. Maar sowieso veel positie wisselingen want af en toe loopt Perisic ook RM
In 3 potjes in het laatste potje voor het eerst een kopgoal gescoord (ook nog geen tegen gekregen). Merk dat gezeik van veel mensen hier dus nog niet.
[ afbeelding ]
Dit team speelt lekkerder. Ondanks de faalchem zijn Griezman en Cisse echt goed. Middenveld staat ook goed, Monreal erg goed op LB. Bia is nog best wel sterk, hij wordt niet eens snel van de bal gezet (al is het geen Perisic).
Alleen Poker en Dre vinden het dus echt kutquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Wat een bazen FIFA
Heb nog niet zoveel gespeed, potje of 10 denk ik maar ik vind het top (7 clubs, 3 FUT).
[ afbeelding ]
Yilmaz en Perisic zijn echt heel erg goed. Drogba loopt iets te veel op RM en Maggio staat wel wat te veel naar binnen. Maar sowieso veel positie wisselingen want af en toe loopt Perisic ook RM
In 3 potjes in het laatste potje voor het eerst een kopgoal gescoord (ook nog geen tegen gekregen). Merk dat gezeik van veel mensen hier dus nog niet.
[ afbeelding ]
Dit team speelt lekkerder. Ondanks de faalchem zijn Griezman en Cisse echt goed. Middenveld staat ook goed, Monreal erg goed op LB. Bia is nog best wel sterk, hij wordt niet eens snel van de bal gezet (al is het geen Perisic).
Was vorig jaar mijn favoriete formatie met H2H en zal dit jaar ook wel favoriet in FUT worden. Twijfel alleen of ik met een CAM op CM kan gaan spelen ipv spelers zoals Diaby en Fer. Ga het nog wel proberenquote:
tsja dan noem je ook wel 2 mensen hequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alleen Poker en Dre vinden het dus echt kut
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja dan noem je ook wel 2 mensen he
Heb je weer iemand afgezogen voor wat spelers?quote:
Jou toch Timmie van mequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weer iemand afgezogen voor wat spelers?
Je moet iets voor aandacht. Eerst even deze kwaliteitsuser beschuldigen van uitspraken die hij niet gedaan heeft en daarna nog even laten zien dat je spelers krijgtquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is die KC.PSV niet gewoon Djeetje zijn sugardaddy? Het lukte me net bijna om te scoren met Wynne maar helaas. In FUT11 heb ik ook nooit met hem gescoord toen hij een bronze RB was.
Jij passt toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef Topiek het volgende:
Even serieusKijken spelers in 14 niet als je passt ofzo?..
Ja als ik mijn stick naar een andere speler richt, passt hij de hele andere kant op.. en dit gebeurt me elke wedstrijd 20x, terwijl het op FIFA 13 wel gewoon goed ging.quote:
Speel je nu wel op de console?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja als ik mijn stick naar een andere speler richt, passt hij de hele andere kant op.. en dit gebeurt me elke wedstrijd 20x, terwijl het op FIFA 13 wel gewoon goed ging.
Hoe een spel te verkrachten, EA manier.
Dan moet je niet klagen, want FUT op de PCquote:
Gnabry weertwitter:
Bony banktwitter:SwansOfficial twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 17:35:57SWANS: Vorm (capt), Tiendalli, Amat, Flores, Davies, Canas, Shelvey, de Guzman, Dyer, Routledge, Michu. reageer retweet
Constant is best goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Pfff, waarom heeft de Serie A waardeloze LB's
En ook bepaald niet wisselvallig.quote:
Hmmja, maar niet uitzonderlijk.quote:
Mwah Gnabry blijft nog wel aan de zijkant, Wilshere wat minder maar met Ozil erachter mag je sowieso niet klagenquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Gnabry weertwitter:
Wel lekker voor GIroud zo zonder vleugelsBony banktwitter:SwansOfficial twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 17:35:57SWANS: Vorm (capt), Tiendalli, Amat, Flores, Davies, Canas, Shelvey, de Guzman, Dyer, Routledge, Michu. reageer retweet
En dan straks weer zeiken dat het kut gaat omdat je die pauper spelers gebruikt.quote:
okquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Niemand is te vergelijken met Bergkamp.
Zit je geen Fox Sports te kijken? Ze vergelijken Ozil met Bergkamp maarja Ozil kan je natuurlijk beter vergelijken met een kikker.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan straks weer zeiken dat het kut gaat omdat je die pauper spelers gebruikt.
[..]
ok
Moet nog inschakelen. Was crookkie batta geven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit je geen Fox Sports te kijken? Ze vergelijken Ozil met Bergkamp maarja Ozil kan je natuurlijk beter vergelijken met een kikker.
Verholpen verder niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Ey gozerts
Nog steeds aan t glitchen? of is t al gefixt en bans uitgedeeld?
Geen...heb veel coins in depays en heol's zittenen die prijzen zijn behoorlijk gezakt...maar ff gouden budget team maken dusquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor team(s) hebben jullie momenteel?
Komt potjequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben echt konko moe en ja ik ging vroeg slapen.
Was geen zak te beleven op t werk.
Zo even Fifa doen denk ik. Durf niet meer want ik ben zo slecht. Zelfs mijn vader kwam me uitlachen omdat ik weer achter stond.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben echt konko moe en ja ik ging vroeg slapen.
Was geen zak te beleven op t werk.
Zo even Fifa doen denk ik. Durf niet meer want ik ben zo slecht. Zelfs mijn vader kwam me uitlachen omdat ik weer achter stond.
Biertjes ga ik sowieso drinken. Dat potje van dadelijk gaat mijn kater verergeren. Ik verwacht 8-0 klopquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]hier ook behoorlijk naar de kloten...katertje en hele dag werken is niet lekker...potje fifa en biertjes vanavond zal een hoop wonderen doen
Nogmaals: ik ben slecht dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Biertjes ga ik sowieso drinken. Dat potje van dadelijk gaat mijn kater verergeren. Ik verwacht 8-0 klop
Kan ik dadelijk nog naar mijn opstelling kijken. Volgens mij had ik een rode kaartquote:
Als je een rode kaart had kon je niet op start drukken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan ik dadelijk nog naar mijn opstelling kijken. Volgens mij had ik een rode kaart
Hoe is IF Milito, wil die misschien ook halen. Stats zien er wel echt goed uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede moet nog verbeterd worden mettertijd.
Ga hem vanavond proberen. Heb hem precies om die reden gehaald nadat Tim er iets over postte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe is IF Milito, wil die misschien ook halen. Stats zien er wel echt goed uit.
433 (4)quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:35 schreef zerokil het volgende:
Welke opstelling is bij jullie tot nu toe favoriet?
Verdedigen is wel wennen, teammate contain en de ruimtes dicht lopen werkt niet heel goed meer..
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:38 schreef Topiek het volgende:
Wat is jullie favoriete formatie tot nu toe?
Haal hem alvast, hij is zo goedkoop. Heb nu Gomez, Balo en Palacio voor de 2 ST posities maar het is leuker om IF Milito te hebben in plaats van Palacio. Die kan ik misschien voor de CAM gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ga hem vanavond proberen. Heb hem precies om die reden gehaald nadat Tim er iets over postte.
he mooiboiii dacht dat je gta ging halen ipv fifaquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:43 schreef Pino0 het volgende:
Even wennen, Fifa 14. Speelt wel echt een stuk anders dan 12 en 13.
Uitverkochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
he mooiboiii dacht dat je gta ging halen ipv fifa
In boxershort, met hemd en badjas?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben vandaag op mijn slippers met witte sokken mijn pitbull uit gaan laten
Ja en een sjekkie zware Van Nellequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In boxershort, met hemd en badjas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |