SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
netjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, het is een beetje jammer dat je geen goede wingers hebt in de Serie A. Misschien gewoon maar 4231 proberen met Pirlo op CAM.
Dan krijg ik zoiets, alleen dan met Pirlo op de plek van Rossi.
[ afbeelding ]
zeg het maar jongensquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
Lijkt me echt een toffe wedstrijd straks
Diaby, Debuchy en Bassong ipv Figueroa (die is wel erg klein).quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsback is volgens mij wel slecht. En twijfel over Ramsey.
Ah oke... ik heb nog niet zoveel fut gespeeld (vooral clubs). Denk dat ik hem gewoon probeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja vergis je niet, die CM's komen echt vaak in aan de bal op randje 16. Dan is het wel fijn als die en balletje erin kan krullen of poeieren.
Tevens goedemiddag
quote:
1-2quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
zeg het maar jongens
[..]
Diaby, Debuchy en Bassong ipv Figueroa (die is wel erg klein).
[..]
Ah oke... ik heb nog niet zoveel fut gespeeld (vooral clubs). Denk dat ik hem gewoon probeer.
[..]
Was het op tv? Ik heb er niet aan gedacht
Nee, ik heb er ook niks van gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was het op tv? Ik heb er niet aan gedacht
Die wedstrijden zijn meestal ook echt saaiquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wtf.. speel voor het eerst dit jaar en de tweede keer in afgelopen twee jaar 0-0 in UT
Bojanquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn meestal ook echt saai
Mijn beste pull is tot nu toe Jesus Navas, en CechVerder niet echt veel.
Verder:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt lekker
Nice!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team nu.. 12 wedstrijden ongeslagen
Nu al zulke teams hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team nu.. 12 wedstrijden ongeslagen
ik kom nuquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stuur je een paar minuten geleden een invite.
gekkiequote:Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die glitch waardoor jij nu coins verkoopt op marktplaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Om het op jouw manier te zeggen: "ja ze moete die kank er honden door hun schedels schieten voor de ogen van hun zusjes"quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:57 schreef Pino0 het volgende:
Heeft Fifa 14 nog steeds momentum/scripting?
Dan ga ik vanmiddag maar eens GTA V halenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Om het op jouw manier te zeggen: "ja ze moete die kank er honden door hun schedels schieten voor de ogen van hun zusjes"
Dan weet je in ieder geval wat je moet verbeteren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
Daarnaast tot nu toe 15 goals tegen waarvan 11 corners
Ik heb er ook last van dat mijn aanvallers buitenspel gaan lopen. Nu vooral omdat de handelingssnelheid van de passer lager ligtquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat een kut potje zeg. Die Pirlo kan echt helemaal niets en Balo liep alleen maar buitenspel.
meer via de wings spelen..quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van dat mijn aanvallers buitenspel gaan lopen. Nu vooral omdat de handelingssnelheid van de passer lager ligt
Ja, FIFA. Dit was in 13 al net zo erg. Wedstrijden met FIFA worden sowieso 9 v.d. 10x beslist door corners.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wat je moet verbeteren.
Ik merkte met clubs ook dat het lastiger is om weer meteen terug te draaien waardoor je langer buiten spel blijft staan, dat zullen aanvallers met fut ook wel hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van dat mijn aanvallers buitenspel gaan lopen. Nu vooral omdat de handelingssnelheid van de passer lager ligt
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, FIFA. Dit was in 13 al net zo erg. Wedstrijden met FIFA worden sowieso 9 v.d. 10x beslist door corners.
in 12 wedstrijden 2 goals uit corners gehad.. je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, FIFA. Dit was in 13 al net zo erg. Wedstrijden met FIFA worden sowieso 9 v.d. 10x beslist door corners.
Was hij 400k dan gisteravond ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Als mijn tradepile leeg is heb ik 305k en natuurlijk nog Thiago Silva en Sirigu.. Jammer dat IF Aguero nu 500k is in plaats van 400
Ik heb gister ook nog geen last van OP wat dan ook gehad. Finesse is beter, maar die was ook wel super slecht in Fifa 13quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
in 12 wedstrijden 2 goals uit corners gehad.. je bent gewoon slecht
Wss heb jij er dan gewoon 15 door combinatiespel tegen gekregenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
in 12 wedstrijden 2 goals uit corners gehad.. je bent gewoon slecht
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Eergisteren ging die voor 380k
PS3 jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:08 schreef Maver24 het volgende:
op de xbox is Aguero nog steeds 430k hoor. jij zit zeker op de ps3
Maver? een half maandsalarisquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:13 schreef nickhguitar het volgende:
Als ik zie dat jullie Aguero en dat soort gasten kunnen betalen, hoeveel geld hebben jullie dan wel niet in FIFA gestoken, naast de aanschaf?
Deze ernaastquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:11 schreef Thorb het volgende:
Als je easy wins wil gewoon even crossen tegen starter teams met deze man
[ afbeelding ]
1.87 en die jumping
dat is helemaal niks man wat ik zoal hoor wat anderen erin hebben gestoken en ik kan het veroorloven, dus ja. even een start kapitaaltje hebben is wel erg fijn met deze fifaquote:
Helemaal niks man?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat is helemaal niks man wat ik zoal hoor wat anderen erin hebben gestoken en ik kan het veroorloven, dus ja. even een start kapitaaltje hebben is wel erg fijn met deze fifa
nee dat is leuk 60 bier wegdrinken, heb je ook lekker veel aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helemaal niks man?
Gast, dat is 60 bier. Dan weet ik t wel.
En hoeveel in FIFA13?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat is helemaal niks man wat ik zoal hoor wat anderen erin hebben gestoken en ik kan het veroorloven, dus ja. even een start kapitaaltje hebben is wel erg fijn met deze fifa
Iemand kocht mijn Rose ook voor 6.5k en een andere voor 6k terwijl hij er goedkoper op stondquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
welke mongool koopt mijn Dorrans nou weer voor 3,8k
Meer dan aan het kopen van virtuele kaartjes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee dat is leuk 60 bier wegdrinken, heb je ook lekker veel aan
Hoelaat is die wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Zet die clown nou weer Ramires RCAM/RW?
..ja maar hij werkt zo hard!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Zet die clown nou weer Ramires RCAM/RW?
hey wil je meedoen met clubs haha oh wachtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef Roypsv het volgende:
kk ea kan niet eens fifa points kopen
FLIKKUUUUUUUUUUUUUUUUURS
lekker voor jequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef Roypsv het volgende:
FLIKKUUUUUUUUUUUUUUUUURS
13.45 maar betwijfel of het leuk wordt.quote:
eeeeeeeeeeeeeeee royquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef Roypsv het volgende:
FLIKKUUUUUUUUUUUUUUUUURS
Coins kopen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef Roypsv het volgende:
FLIKKUUUUUUUUUUUUUUUUURS
4231 (1) vond ik gister wel lekker spelen. 4231 (2) is denk ik niet zo chillquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou... Heb nu 2 potjes gespeeld met 4231 maar hier kan ik echt niets mee. Team maar weer eens aanpassen...
Speelde ook de 1e. Had Pirlo op CAM staan maar die krijgt daar te weinig voor elkaar. Ga denk maar weer terug naar 4222...quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4231 (1) vond ik gister wel lekker spelen. 4231 (2) is denk ik niet zo chill
Dat is niks, check dit:quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef wonton het volgende:
Eerste bug al gevondenScheidsrechter fluit af voor rust. Maar ze willen de kleedkamer niet in en staan de hele tijd te strekken op het veld.
Gelukkig sta ik 0-2 achter dus ik ga lekker niet weg
Dit is ondertussen nummer 24.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef wonton het volgende:
Eerste bug al gevondenScheidsrechter fluit af voor rust. Maar ze willen de kleedkamer niet in en staan de hele tijd te strekken op het veld.
Gelukkig sta ik 0-2 achter dus ik ga lekker niet weg
Dit. En ondertussen luister ik het nieuwe album van Alter Bridge op advies van Kevin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef DePresident. het volgende:
Spurs - Chelsea op en ondertussen lekker handelen.
FIFA op de PC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:52 schreef superky het volgende:
Hey ik heb fifa 14 voor de pc maar hoe kan je nou een andere tenue kiezen?? Ik had het ergens gevonden, maar nu kan ik hem niet meer vinden
Fifa op de pcquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:52 schreef superky het volgende:
Hey ik heb fifa 14 voor de pc maar hoe kan je nou een andere tenue kiezen?? Ik had het ergens gevonden, maar nu kan ik hem niet meer vinden
Wel fijn dat je nu zo makkelijk kan switchenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou terug geswitched naar 4222 en win gelijk weer met 6-1. Ik moet eigenlijk helemaal geen andere formaties uitproberen...
Ja dat is wel echt een stuk chiller inderdaad. Alleen soms een positie aanpassen en dan ben je klaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nu zo makkelijk kan switchen
Tob-iwanquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt een stuk chiller inderdaad. Alleen soms een positie aanpassen en dan ben je klaar.
Die staat echt steeds op de goede plek uiteindelijk jaquote:
D1 is 15k in ieder geval. Geen pack dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Weet iemand de prijzen van divisie 1, 2 en 3?
Jij zit al in D1?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
D1 is 15k in ieder geval. Geen pack dit jaar.
dacht nu van wel ja, en contracten enzo weg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zit al in D1?
Krijg je btw coins bij friendlies?
Oke geen friendlies meer tegen Tim dus, contracten kwijt en 80% van de games verliezenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht nu van wel ja, en contracten enzo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friendlies is het zelfde als een single match.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zit al in D1?
Ja snap ik als Terry erin staatquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
godver spurs spelen wel lekker nu
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke geen friendlies meer tegen Tim dus, contracten kwijt en 80% van de games verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Haha nee joh, zit in 7 nu.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zit al in D1?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke geen friendlies meer tegen Tim dus, contracten kwijt en 80% van de games verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt fucked up dat soort dingen. Gelukkig zelf nog geen last van gehad..krijg gewoon steeds een replay dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:35 schreef DutchSL het volgende:
De zoveelste disconnect van de tegenstander bij gelijke stand en dat ik dan een loss krijg bijgeschreven, wat is dit voor een onzinNee, maar hij lijkt me wel goed dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef wieisboos het volgende:
Iemand al met Huntelaar gespeeld?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik 2 in 6 wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:12 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 0 disconnects gehad in 15 wedstrijden
Ik ook geen enkele. Alleen een lading ragequits. Ook gewoon van mensen met een schijtteam..zo komen die mensen nooit aan coinsquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:12 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 0 disconnects gehad in 15 wedstrijden
Als de prijzen weer stijgen kun je behoorlijk cashen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog handel.
Stop er maar mee ja, dan blijft er wat meer voor mij overquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf idd. Voor hoeveel gaat alles dat niet Head healing is?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen kopen mijn bronze healing kaarten voor veel hogere prijzen dan de gold healing kaarten
Ik verkocht net een heals all voor 650 binnen enkele minuten en de rest gaat ook wel voor tussen de 300 en 500quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf idd. Voor hoeveel gaat alles dat niet Head healing is?
Geef het maar aan mij dan. Ik wil dezelfde aanval en hetzelfde middenveld als jouw team gaan maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Vitesse stond hij ook achter de spits meestalquote:
Bij mij nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Vitesse stond hij ook achter de spits meestal
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geef het maar aan mij dan. Ik wil dezelfde aanval en hetzelfde middenveld als jouw team gaan maken.
Oke Paul.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alleen Paul vind ik ook goed hoor
Ok stoerquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Maoist het volgende:
Verkoop van geduplicate consumables loopt goed. Heb al 98k binnen
Spuit 11 komt ook weer even stoer doen hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Maoist het volgende:
Verkoop van geduplicate consumables loopt goed. Heb al 98k binnen, als ik alles voor deze prijs kan verkopen ben ik straks een rijke neger
En andere mensen maar FIFA-points kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Maoist het volgende:
Verkoop van geduplicate consumables loopt goed. Heb al 98k binnen, als ik alles voor deze prijs kan verkopen ben ik straks een rijke neger
ha ha leuk man een beetje met bloedgeld spelen hoe durf jequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Maoist het volgende:
Ja primaquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Straks nog ff een potje na Tottenham-Sjelsea?
Hoop dat Rik dit leest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Maoist het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja prima
Pakken we een ander team. Als het dan kut gaat kunnen we altijd terug naar het vertrouwde PSV
Straks deze coins op marktplaats verkopen voor 200 euroquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En andere mensen maar FIFA-points kopen.
98k voor 200 euro?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:43 schreef Maoist het volgende:
[..]
Straks deze coins op marktplaats verkopen voor 200 euro
Hij heeft wss nog meer geglitchete consumables, die hij nu massaal verkoopt op het moment dat EA er op let omdat de glitch nu bekend is.quote:
en dan uitloggen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:43 schreef Maoist het volgende:
[..]
Straks deze coins op marktplaats verkopen voor 200 euro
neequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:45 schreef Laser. het volgende:
Klopt het dat er bij FIFA 14 PS3 een code bijzit waarmee je straks FIFA 14 voor de PS4 voor een tientje kan downloaden? Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:45 schreef Maoist het volgende:
Ook een goede tip om spelers voor veel meer te verkopen is om de clubnaam van een bekende youtuber te nemen die fifa filmpjes maakt. Die FUT autisten zijn bereidt erg veel coins uit te geven voor een beetje aandacht
nee, was alleen een actie bij Gamemania geloof ik, niet iets wat ze zelf aanbieden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:46 schreef Laser. het volgende:
[..]
Alright, thanks! Shit, dacht dat ze dat zouden doen.
Jezus man, het spel is 2 dagen uit en jij hebt al meer dan een half miljoenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik de 200k net ben gepasseerd.. al zijn die spelers die ik in mijn club heb ook minstens 500k waard en ik heb nog 2 accounts.
webapp en autobuyer zijn al veel langer beschikbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus man, het spel is 2 dagen uit en jij hebt al meer dan een half miljoen.
En altijd de bouncer een handje geven en vragen hoe het met hem is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:45 schreef Maoist het volgende:
Ook een goede tip om spelers voor veel meer te verkopen is om de clubnaam van een bekende youtuber te nemen die fifa filmpjes maakt. Die FUT autisten zijn bereidt erg veel coins uit te geven voor een beetje aandacht
en een fooitje geven hequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
En altijd de bouncer een handje geven en vragen hoe het met hem is.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus man, het spel is 2 dagen uit en jij hebt al meer dan een half miljoen.
Ik heb gewoon slim ingekocht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:48 schreef Maoist het volgende:
[..]
webapp is al veel langer beschikbaar
En vergeet de mensen bij de garderobe niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
En altijd de bouncer een handje geven en vragen hoe het met hem is.
Ik rekende er al op dat jullie behulpzaam zouden zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vergeet de mensen bij de garderobe niet.
Of de rest van FUT was gewoon niet aan het opletten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon slim ingekocht.
CAM-->CM was een populair glitchkaartjequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
CM>CDM is duurder dan CAM>CM.. dat had ik niet verwacht.
net als CF>STquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CAM-->CM was een populair glitchkaartje
Veel meer formaties hebben nu ook CDM's he...quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CAM-->CM was een populair glitchkaartje
Ook dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veel meer formaties hebben nu ook CDM's he...
Echt een tank als hij mee opkomtquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Jantje kan nog steeds kaarten naaien
Ja ik ook manquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Waar letten jullie op bij degene die de corners neemt? Ik teijfel tussen IF Aguero en IF Reus.
No Pic no Proofquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Waar letten jullie op bij degene die de corners neemt? Ik teijfel tussen IF Aguero en IF Reus.
FIFAquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef Djeetje het volgende:
En weer verloren.
2 goals tegen in de laatste minuut
Je bedoelt als ze veel coins hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Al die mensen die hier alleen even interessant komen doen als ze goede spelers hebben![]()
Neem gewoon 2 snelle wingers en een kopsterke spits zoals Mandzukic en je wint allesquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef Djeetje het volgende:
En weer verloren.
2 goals tegen in de laatste minuut
Dit was niet met fifaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:02 schreef Maoist het volgende:
[..]
Neem gewoon 2 snelle wingers en een kopsterke spits zoals Mandzukic en je wint alles
Het is allemaal de schuld van Chadliquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik stopte na de eerste zin met lezen
Chelsea nu beter. Eriksen faalt nu
dm maarquote:
Nee alleen onze keeper was weer bezigquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh zoDan is het helemaal zuur.. Waren ze wel beter of dat niet?
ik ik ikquote:
quote:
Kan iemand mijn vraag nog beantwoordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:52 schreef superky het volgende:
zou ik ook doen met iemand sneller dan bolt op lwquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee alleen onze keeper was weer bezig
En zoals altijd was het weer kick and rush voetbal
Op de hoofdpagina van de webapp. Of in je club als je in FUT zit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef superky het volgende:
[..]
Kan iemand mijn vraag nog beantwoorden??
Altijd in jezelf blijven geloven en schijt hebben aan de rest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, nog tradetips? [ afbeelding ]
Perea en Nounkeu zijn bazen maar deze zijn nog 12 cm langer. Eens kijken hoe dat uitpakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die achterhoede is ook wel nice ja
Dat driehoekje achterin is zo fucking goed jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die achterhoede is ook wel nice ja
Thanks, ik zet hem meteen op een tegeltje zodat ik het nooit vergeetquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef wonton het volgende:
[..]
Altijd in jezelf blijven geloven en schijt hebben aan de rest.
Enige nadeel is dat het opbouwend wat minder sterk is, vooral Koulibaly is echt drama. Maar daar kan je het spel gewoon op aanpassen..simpele passing daar en zsm de bal inleveren bij een medespelerquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Perea en Nounkeu zijn bazen maar deze zijn nog 12 cm langer. Eens kijken hoe dat uitpakt.
Ik speelde in FIFA 13 altijd op pro hoor (in gewoon FIFA)quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeite hebben met wereldklasse![]()
Royal sadness____!
Hoe speelt 4222 dit jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Perea en Nounkeu zijn bazen maar deze zijn nog 12 cm langer. Eens kijken hoe dat uitpakt.
Dat Colombianen team ziet er wel nice uit. Jammer dat de backs zo matig zijn. Kun je die niet vervangen voor spelers met clublinks?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik.
En dit: [ afbeelding ]
Het speelt wel weer goed maar het voelt alsof de CAM's meer naar binnen staan.quote:
Arias is prima. Benitez miss Torres nilo maar dan krijg ik een probleem met CAM Torresquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat Colombianen team ziet er wel nice uit. Jammer dat de backs zo matig zijn. Kun je die niet vervangen voor spelers met clublinks?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde in FIFA 13 altijd op pro hoor (in gewoon FIFA)
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde in FIFA 13 altijd op pro hoor (in gewoon FIFA)
Ik ben helemaal niet zo goed. Ik won wel alles maar wereldklasse was te moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]hou je fucking bek dicht kut vent.. gelukkig was je er gisteren niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me tegen, maar ik ben slecht, dus dont let that stop you.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef wonton het volgende:
Heeft er iemand al met Drenthe gespeeld? Heb zijn stats gecheckt. echt sick!
Echt gruwelijk voor 3-5-2 of 3-4-3/3-4-2-1 lijkt me dat ja. Black Balequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef wonton het volgende:
Heeft er iemand al met Drenthe gespeeld? Heb zijn stats gecheckt. echt sick!
Ogbonna en Balzaretti met een chemkaartje en je team is compleet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon weer verder waar ik vorig jaar gebleven was. Jammer dat Miccoli er niet meer in zit...
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hou je fucking bek dicht kut vent.. gelukkig was je er gisteren niet.
Wynne natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker aanvallend middenveld
En geen idee wie de beste Amerikaanse MLS RB is.
Een team met Eddie Johnson wat er niet eens zo slecht uit ziet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker aanvallend middenveld
En geen idee wie de beste Amerikaanse MLS RB is.
Torres rood..die hing al langgggggggg in de lucht zeg
Een collusion ja?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
Maar dit is bullshit want het was gewoon een collusion
Ogbonna kan ik nog wel halen maar Chiellini, Barzagli en Caceres zijn ook prima. Balzaretti is zilver...quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Ogbonna en Balzaretti met een chemkaartje en je team is compleet.
Niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een team met Eddie Johnson wat er niet eens zo slecht uit ziet.
minder dan maverquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Viel me tegen, maar ik ben slecht, dus dont let that stop you.
Hoe hoog is je tradeprofit nu Rijstje?
Hoe bevalt Kaka?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje geupgrade en geswitched van formatie want bij 4141 staat de spits af en toe echt op een eilandje.
Je weet toch wel dat een highrated zilver minstens net zo goed is als een low gold.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ogbonna kan ik nog wel halen maar Chiellini, Barzagli en Caceres zijn ook prima. Balzaretti is zilver...
Hij is anti-silver en bronze.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat een highrated zilver minstens net zo goed is als een low gold.
Wat een baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is anti-silver en bronze.
Rot nou eens op met die kut opmerkingen steeds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een baas
speelt vast hoger dan pro
let eens op je taalgebruik schatquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die kut opmerkingen steeds.
Nee. Ga je met anderen bemoeienquote:
verbeter de wereld, begin bij ds2quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ga je met anderen bemoeienIk speelde vorig jaar aan het einde ook heel veel met silvers dus ga maar iemand anders trollen Trollb.
Dan moet hij maar ophouden met die opmerkingen. Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:32 schreef Jorwol het volgende:
Jongens doe eens liev want er is al genoeg ruzie op de werelt![]()
hee blondie laat die knul met rust johquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
verbeter de wereld, begin bij ds2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |